Elias ja Samuel saivat pikkusiskon, ja nyt nimessä onkin miettiminen kun oli niin varauduttu kolmanteen poikaan:)
Mikä sopisi joukkoon, ja olisi vähän kansainvälinenkin, ettei mikään ihan supisuomalainen (koska puoli sukua asuu Ruotsissa)?
Itse olen mieltynyt kovasti Alma-nimeen, mitä mieltä olette? Ja muitakin saa ehdotella, tytölle tulee kolme nimeä kuten veljilläänkin on. Kiitos etukäteen! Ja hyvää kesää kaikille!=)
Eliaksen ja Samuelin pikkusisko
12
75
Vastaukset
- jenna.
Alma on oikein suloinen nimi:) mutta tässä nyt vielä muutama nimiehdotus Eliaksen ja Samuelin siskolle:)
Ella
Laura
Vilma
Marlene
Viktoria
Saara
Aurora
Maria- sylvan
Ellaa mietinkin, mutta oisko liian samankaltainen alku Eliaksen kanssa..
Laura ja Saara ovat ihania, mutta varattuja lähisuvussa. Maria liian yleinen etunimi maailmalla, muuten kyllä tykkään ja kävisi kyllä toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Kiitos!:)
- tÄTI
Kyllähän Alma hyvin passaa veljesten nimiin, mutta itse en niIn pidä tästä nimestä.
Täsä vielä muutama ehdotus:
Maisa, Alisa, Alva,
Helmi, Hilla, Julia,
Milja, Silja, Sonja,
Vilma, Valma, Venla- sylvan
Alva ihana, mutta lähisukulaisella "varattuna". Sama koskee Vilmaa:/
Helmistä ja Juliasta kyllä tykkään, harkintaan menevät. Kiitoksia!=)
- NimiTäti
Lilian Alma Emilia.
Saima Alma Helena.
Lisa Alma Aurora.- sylvan
Lilian= ihana, menee harkintaan! Kiitos!!=)
- ´´
Alma Mirjam Emilia
Mirjam Alma Elise
Alma Seela Sylvia- sylvan
Elise ja Sylvia ovat kivoja, menevät harkintaan toisiksi / kolmansiksi nimiksi. Kiitokset sulle=)
- sopii eli passaa
Alma sopii oikein hyvin :) jos kuitenkin mietitte niin Elma,Eimi,Meea sopissivat mielestäni myös...
- sylvan
Elmaa olenkin miettinyt, pitänee kuulostella isännän mielipidettä. Meea olikin isännän nimilistalla, itse en jotenkin siitä innostunut alkuun, mutta maistelenpa sitä hetken niin katsotaan, ei ole poissuljettu sekään. Eimi ehkä aavistuksen liian "erikoinen". Kiitokset sinullekin hyvistä ideoista!=)
- ...
Hilma
Hilda
Helga
Helena
Vilma
Linda
Olga
Olivia
Linnea
Melina
Milena- sylvan
Näistä Helga ja Linnea ovat ihania, harkintalistalle menevät ehdottomasti! Helena olisi ihana toisena / kolmantena nimenä, kiitos kovasti ehdotuksista!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872