Onko se niin, että jos ei saa akupunktiosta apua kahden kerran jälkeen, se ei tehoa ko. ihmiseen? Näin olen kuullut. Pari kertaa hakenut apua autonomisen hermoston häiriöön, eikä ollut vaikutusta. Luovutanko nyt vai käynkö viemässä vielä muutaman viisikymppisen tälle piikittäjälle?
Onko tehoa vai ei?
3
174
Vastaukset
- 24
älä ihmeessä luovuta!
eihän länsimainenkaan lääke tehoa kahden pillerin jälkeen.
tulin juuri ensimmäisestä akupunktiohoidostani, minusta se oli hieno kokemus.
keskustelin pitkään lääkärin kanssa ja tämä kertoi (kuten muutkin tuntemani ihmiset) että hoitokertoja kannattaa ottaa n. 10 kpl.
kysy myös kaikkea muuta akupunktiohoitajaltasi/lääkäriltäsi, kuten esim. ruokavalion ja unen yms. vaikutuksesta hoitoon.
olin akupunktiossa kasvojeni takia, mutta uskomatonta, että tunsin pientä kipua aivan muualla, eli sääressäni! se onkin vaivannut silloin tällöin ja lääkäri näytti kuvista, kuinka qi- radat (en tiedä suomeksi) ovat yhteydessä toisiinsa.
se tuntui järkevältä selitykseltä.
eiköhän terveyden puolesta kannata kokeilla jotakin uutta, ei meidän läntinen lääketiede ole läheskään niin vanhaa kuin itämainen.
kotilääkärini antaa mielellään kortisoonia ja antibiootteja vaivoihin, mutta kiinalainen haluaa ensin tutkia mistä kaikki voi olla lähtöisin.
odotan innolla seuraavaa hoitoani! - Ermas Hennikainen
Akupunktio ei vaikuta kaikkiin ihmisiin. Muutaman (2-3) hoitokerran jälkeen näkee kuuluuko siihen ryhmään, johon se tehoaa.
- asdef
Kannattaa myös vaihtaa akupunktiohoitajaa. Niissäkin on eroja. Mutta 2 -3 kertaa pitää olla aika lailla peräkkäin ja sen jälkeen pitäisi näkyä jo suuntaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670