Olen sairastanut nenäpolypoosia ja ASA-yliherkkyyttä noin 10 vuotta ja tähän mennessä mitkään lääketieteen hoitokeinot eivät ole tuoneet merkittävää helpotusta oireisiini lukuunottamatta suuriannoksista kortisonikuuria, joka ei ole pitkäaikaisessa käytössä suositeltavaa. Tämän vuoksi lähdin etsimään helpotusta vaivaani muualta ja löysinkin toistaiseksi parhaan tehon heraproteiinista. Ajattelin jakaa tämän tiedon kanssanne, jos vaikka joku muukin saisi apua oireisiinsa.
Heraproteiinin positiivista vaikutuksista mm. immuunijärjestelmään ja verenkiertojärjestelmään löytyy laajalti kliinistä lääketieteellistä näyttöä, katso itse esim. Pubmed-tietokannasta hakusanalla "whey protein". Kyseessä siis sama aine, jota urheiljat käyttävät lisäravinteena taatakseen riittävän proteiinin saannin.
Nenäpolypoosissa ei ole kyse heraproteiinin proteiinista, vaan sen sisältämistä muista ainesosista kuten aminohapoista ja mikrofraktioista. Heraproteiinivalmistaja usein ilmoittaa näiden ainesosien määrät ja onkin tärkeää valita sellainen heraproteiini, joka sisältää mahdollisimman paljon kyseisiä ainesosia. Paras koostumus on heraproteiinissa, joka on muodoltaan denaturoimatonta ja konsentraattia. Siinä nämä aineosat
ovat säilyneet valmistusprosessissa vahingoittumattomina. Esimerkiksi liiallinen kuumennus tai liian alhainen ph-arvo aiheuttaa sen, että tärkeät aineosat vahingoittuvat eikä terveyshyötyä saada. Suosittelen myös valitsemaan denaturoimattomuuden ohella sellaisen heraproteiinin, joka on maustamaton ja makeuttamattoman, jotta mikään "turha" ainesosa ei aiheuttaisi yliherkkyyttä.
Olen käyttänyt denaturoimatonta heraproteiinia muutaman kuukauden aamuin illoin annoksella n. 20-40 g /pvä (pienempikin annos saattaa riittää) ja oireet ovat heikentyneet merkittävästi mm. hajuaisti on alkanut palautua. En muistakaan milloin olisin ennen tätä haistanut tai maistanut yhtään mitään. Vaikutuksen alkamiseen saattaa mennä muutama viikko. Suosittelen kokeilemaan, haittavaikutuksia ei heraproteiinilla ole, kunhan ei nyt "kilokaupalla" ota.
Sain apua nenäpolypoosiini
Aivastus
1
157
Vastaukset
- Polyyppi
Voisitko kertoa, minkä merkkistä heraproteiinivalmistetta käytät? Olisin kiinnostunut kokeilemaan... Singulair, Heinix Flixonase eivät auta mulla :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401