Elikkäs 90-luvun briggs stratton 4hp koneella oleva lykättävä klippo leikkuri jossa kaasuvivussa se ryyppykytkin(siinä koneen kyljessä)
Leikkuri ei tahdo käynnistyä kunnolla, pakoputki paukkuu kun yrittää vedellä käyntiin. Kun saa jotenkin käymään ni käykin sitten hienosti. Tulppa ja ilmansuodatin vaihdettu ja tarkistin että ryyppyläppäkin menee kiinni. Mutta ei käynnisty kuumanakaan niin missähän vika?
Kiitos.
Klippo 4hp ei käynnisty.
2
1427
Vastaukset
- niin on käynyt
Ei sen vedellä kuulukaan käydä, ne ovat höyrykoneita. Ryyppyläppää ohjaava muovinen siiveke ilmanpuhaltimen kyljessä toimii väärin eli ryyppy mene pois päältä, kun kierrokset nousevat. Syynä roskaa tai vioittunut jousi. Jos on joskus ajettu kiveen, vauhtipyörän kiila on voinut siirtyä ja sytytysennakko on liian myöhäisellä.Pakoventtiilikin voi vuotaa karstaisuudesta johtuen. Kun kerran potkaisee kunnolla takaisin, käynnistysnarukin katkeaa. Ikävä juttu.
- Alk.per. kysyjä.
Ryyppykytkin väännetään noin sentin verran takaisin kun kone on käynnistynyt, tai ainakin 8 vuotta niin on tehty. Siinä samassa klivussa on se kierroksien säätö. Tämä ei ole vielä sitä EU mallia missä ei ilman vempulointia pysty säätämään kierroksia meluhaitan vuoksi...Eli tossa mallissa ei ryyppy palaudu itsestään.
Niin ja jos kiila olisi siirtynyt, niin miksi käy tasaisesti kun on sen saanut revittyä käymään? Mites kaasarin kalvo?
Uusia ehdotuksia kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818