Kun tuo feikin tekemä aloitus anjaniinan nimissä näyttää olevan suosittu, niin olen omalta kohdaltakin lukenut kirjoittajien kommentteja.
Mistä johtuu, että itseään kunnollisina pitävät ihmiset, ovat kirjoittaneet ilkeimmät vastaukset. Mitäköhän kunnollisista siinä on?
Myönnetään, että kirjoitan välillä ilkeästi, mutta en väitä olevani muuta kuin oma itseni.
Kunnollinen? Ilkeä?
59
104
Vastaukset
Voi kauhia, oonpa "sinisilmäinen" ;)
En ajatellu että se oli feikin tekemä avaus. Hiukka ihmettelin, kun on kuva että anjaniina vastaa suunnilleen kaikille. Enkä edes lukenut koko pitkää ketjua.
Voisko olla, että ois muitakin, jotka ei tiedä ei rek. nickiä, jos ei kovin seuraa palstaa?
Ei sillä, että pitäisin itseeni kunnollisena... mitäköhän sekin tarkoittaa.. ;))- Rattus sp.
Vaikka tämä on ilkeää :)), niin nostan sen "kunnollisen" tansseissa käyvän miehen mielipiteen, joka oli sitä mieltä, että miehissä on enemmän kunnollisia. Omia epäonnistuneita yrityksiään vetoaa sillä, että naiset ovat kiimaisia. Jos joku tulisi väittämään tuollaista todellisessa elämässä, niin miettisin mitä miehessä on vikana ja karsaistaisin huonoa kielenkäyttöä.
Minulle on myös jäänyt epäselväksi, mikä on kunnollinen. Arvostan rehellisyyttä ja oman itsensä tuntemista. - seriös.
Rattus sp. kirjoitti:
Vaikka tämä on ilkeää :)), niin nostan sen "kunnollisen" tansseissa käyvän miehen mielipiteen, joka oli sitä mieltä, että miehissä on enemmän kunnollisia. Omia epäonnistuneita yrityksiään vetoaa sillä, että naiset ovat kiimaisia. Jos joku tulisi väittämään tuollaista todellisessa elämässä, niin miettisin mitä miehessä on vikana ja karsaistaisin huonoa kielenkäyttöä.
Minulle on myös jäänyt epäselväksi, mikä on kunnollinen. Arvostan rehellisyyttä ja oman itsensä tuntemista.Kysymyksessä ei ole vain suomalaiset naiset, kai sexi kuuluu miehen ja naisen välille, toisilla viileämpää liian kuumat antaa selkä vaivoja se siitä.
Kaikken parhaiten ystävystyy tansseissa, ei kai Teillä hautajaisissa. - Rattus sp.
seriös. kirjoitti:
Kysymyksessä ei ole vain suomalaiset naiset, kai sexi kuuluu miehen ja naisen välille, toisilla viileämpää liian kuumat antaa selkä vaivoja se siitä.
Kaikken parhaiten ystävystyy tansseissa, ei kai Teillä hautajaisissa.Parhaiten ystävystyy matkoilla, tilaisuuksissa, töissä, harrastuksissa jne.. Ei todellakaan tansseissa.. Hautajaisissa näkee yleensä vain sukulaisia..
Kyllä ihmisen kielenkäyttö kertoo paljon asenteista ja varoittaa pysymään kaukana. Moni ei edes huomaa, mitä ympärilleen viljelee.. - Rattus sp.
seriös. kirjoitti:
Kysymyksessä ei ole vain suomalaiset naiset, kai sexi kuuluu miehen ja naisen välille, toisilla viileämpää liian kuumat antaa selkä vaivoja se siitä.
Kaikken parhaiten ystävystyy tansseissa, ei kai Teillä hautajaisissa.Tuo väite jäi askarruttamaan, että toiset olisivat liian kuumia. Luulen, että tuo on tapauskohtaista. Siis jopa sama yksilö on joko viileä tai kuuma riippuen vastakkaisesta tapauksesta ja tietysti voi olla päiväkohtaisia eroja.
Miinuspisteitä sait noista selkävaivoista. Selkä on jo huonossa kunnossa, jos menossa rasittuu. Eli mars siitä lenkille ja lihaksia vahvistamaan.. Ihan yleensä ottaen koko elämääsi ajatellen pidä huoli itsestäsi.. - Makkaran hiillostus
seriös. kirjoitti:
Kaikken parhaiten ystävystyy tansseissa, ei kai Teillä hautajaisissa.Miten niin liian kuumat naiset antaa selkävaivoja? Jos mies makaa lahnana alla ja nainen pomppii päällä ja patja on kunnollinen, niin eihän siinä pitäis miehen selkään sattua. Ja tantraseksi sopii ainakin selkävaivaisille, ja jos on kuuma nainen jonka kuuma pesä hehkuu vehkeen ympärillä, niin mikäs siinä on hiilloksella lojoessa;D
- kenpä tietäis sen?
Loikin neuvostasi ketjun, en minä nyt siellä niin pahoja sanoja nyt nähnyt, kuin mitä aina silloin eräitten kidasta pääsee, ei vain täällä.
En varmasti sinua tarkoita, en ole itse huomannutkaan sinun sellaisia sanoneen.
Jollain lailla kai naamaton, tai jopa naamallinen nimettömyys tuo joistakin pahimman ulos. Tai sitten se on ihan heidän ikioma luonteensa, joka puhuu.
Huomannetkovahan itsekään loukkaavuttaan?
Ihmettelen liveään, jos tyyli on sama.- Rattus sp.
Tuota juuri tarkoitan. Tuntuu, että rivien välistä yritetään lyödä. Onneksi osumatta maaliin :).
Vastailen kyllä Verditille ilkeästi, mutta hän haastaa siihen. Jos hän kirjoittaisi toisella tavalla, niin vastaisin myös toisella tavalla. - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Tuota juuri tarkoitan. Tuntuu, että rivien välistä yritetään lyödä. Onneksi osumatta maaliin :).
Vastailen kyllä Verditille ilkeästi, mutta hän haastaa siihen. Jos hän kirjoittaisi toisella tavalla, niin vastaisin myös toisella tavalla.Äläpä huoli Råtta.
Olen sitä itsekin laiskasti seuraillut...
Olen silti luottanut lujasti ihmisten kykyyn erottaa typeryydet sen alkuperäisen Anjaniinan kirjoituksista, mut....enää en olekaan nii varma.
Uppoaako täällä tosiaan ihan kaikki?
Ei täällä ole kuin yksi mies, jonka itserakkaus on maailmanmullistavaa ja joka ei ymmärrä sanaa ei.
Hän ei myöskään ymmärrä, että se miten ihmiset häneen palstalla suhtautuvat, ei korreloi hänen itsetuntoonsa, vaan on tehnyt tästä palstasta egoasian.
Itsetuntoa hoidetaan tuolla oikeassa maailmassa?
Mut mun puolest saa pikkuhiljaa koko pa....sta jäädä.
Jotenkin on tunne ettei näillä palstoilla ole enää mitään annettavaa, vaan mielenkiintoiset jutut läytyy jostain muualta. - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Äläpä huoli Råtta.
Olen sitä itsekin laiskasti seuraillut...
Olen silti luottanut lujasti ihmisten kykyyn erottaa typeryydet sen alkuperäisen Anjaniinan kirjoituksista, mut....enää en olekaan nii varma.
Uppoaako täällä tosiaan ihan kaikki?
Ei täällä ole kuin yksi mies, jonka itserakkaus on maailmanmullistavaa ja joka ei ymmärrä sanaa ei.
Hän ei myöskään ymmärrä, että se miten ihmiset häneen palstalla suhtautuvat, ei korreloi hänen itsetuntoonsa, vaan on tehnyt tästä palstasta egoasian.
Itsetuntoa hoidetaan tuolla oikeassa maailmassa?
Mut mun puolest saa pikkuhiljaa koko pa....sta jäädä.
Jotenkin on tunne ettei näillä palstoilla ole enää mitään annettavaa, vaan mielenkiintoiset jutut läytyy jostain muualta.Tiedän, että osaat pysyä sopasta erossa. Ärsytti vain noiden "kunnollisten" mielipiteet. Niihin törmää välillä ihan oikeassakin elämässä ja mikäpä mukavampaa, kun jättää juuri tuollainen "kunnollinen mies" nuolemaan näppejään, kun lähtee kotiin nukkumaan ;).
Verditin nostin sen tähden, että tiedän omalta kohdalta käyttäytyväni välillä huonosti. Toisaalta en ole yrittänytkään olla mikään kiltti ihminen :). - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Tiedän, että osaat pysyä sopasta erossa. Ärsytti vain noiden "kunnollisten" mielipiteet. Niihin törmää välillä ihan oikeassakin elämässä ja mikäpä mukavampaa, kun jättää juuri tuollainen "kunnollinen mies" nuolemaan näppejään, kun lähtee kotiin nukkumaan ;).
Verditin nostin sen tähden, että tiedän omalta kohdalta käyttäytyväni välillä huonosti. Toisaalta en ole yrittänytkään olla mikään kiltti ihminen :).No mut, säkin tunnistat aidon ihmisen teeskentelijästä...
Näillä sivuilla mikään ei ole sitä miltä näyttää ja mielenkiintoinen varjojen maailmahan tämä on ollut tutustua.
En olisi ikinä uskonut et ihmiset kykenee kaikkeen tähän.
Mut sitä pidän kamalana, että nämä nettispedet yrittää tunkee itsensä toisen ihmisen reaalielämään.
Se on, joissain tapauksissa.... jopa rikollista.
Kulkea urkkimassa ja levittää se sitten nettisivuille.Vain siksi että oma ego on saanu pikkasenkipeetä...
Mut, elämä on...eikä tätä onneksi tartte kenenkään jaksaa.
Huomaan jo tummat pilvet taivaalla nousemassa...
Eli me jutellaan tästä lähtien jossain muualla ;) - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
No mut, säkin tunnistat aidon ihmisen teeskentelijästä...
Näillä sivuilla mikään ei ole sitä miltä näyttää ja mielenkiintoinen varjojen maailmahan tämä on ollut tutustua.
Mut sitä pidän kamalana, että nämä nettispedet yrittää tunkee itsensä toisen ihmisen reaalielämään.
Kulkea urkkimassa ja levittää se sitten nettisivuille.Vain siksi että oma ego on saanu pikkasenkipeetä...
Eli me jutellaan tästä lähtien jossain muualla ;)Tiedän. Jutellaan muualla. Oli vain pakko näpäyttää. Ehkä joku vastanneista voi mennä itseensä ja miettiä, minkä kuvan antoi itsestään. Se ei ole niin ruusuinen, kun kuvitella saattaa.
Minulla on vielä 40 -palstan ajalta tallella sähköposteja, jotka tarvittaessa laitan eteenpäin viranomaispuolelle. Kenenkään en kokisi kokevan moista.
Toisaalta jäi minulle kourallinen hyviä ystäviä :). - entinen rekattu
Anjaniina. kirjoitti:
No mut, säkin tunnistat aidon ihmisen teeskentelijästä...
Eli me jutellaan tästä lähtien jossain muualla ;)Eipähän täällä pyhimyksiä ole kukaan, hyvästejä jätetään ja uusilla nikeillä jatketaan.
- Rattus sp.
entinen rekattu kirjoitti:
Eipähän täällä pyhimyksiä ole kukaan, hyvästejä jätetään ja uusilla nikeillä jatketaan.
Entäs sitten? Voin luoda uuden nikin uutta erilaista käyttöä varten. Kuitenkin johdonmukaisesti olen ollut oma itseni. Rattus sp. oli jo tuolta 40 -palstalta. Keskusteluja, vakavia sellaisia, on jo pidemmän aikaa hoidettu toisessa suljetussa foorumissa. Sellaisessa, jossa voi luottaa kirjoittelukumppaniin.
- ? ? ?
Rattus sp. kirjoitti:
Entäs sitten? Voin luoda uuden nikin uutta erilaista käyttöä varten. Kuitenkin johdonmukaisesti olen ollut oma itseni. Rattus sp. oli jo tuolta 40 -palstalta. Keskusteluja, vakavia sellaisia, on jo pidemmän aikaa hoidettu toisessa suljetussa foorumissa. Sellaisessa, jossa voi luottaa kirjoittelukumppaniin.
Kun täällä on niin kurjaa ja tyhmää porukkaa niin miksei pysy poissa. Siellä suljetuilla foorumeilla missä keskustelukin on tasokasta ja luotettavaa.
- Rattus sp.
? ? ? kirjoitti:
Kun täällä on niin kurjaa ja tyhmää porukkaa niin miksei pysy poissa. Siellä suljetuilla foorumeilla missä keskustelukin on tasokasta ja luotettavaa.
On täällä hyviäkin tyyppejä:). Joskus on kiva vaihtaa ajatuksia ventovieraiden kanssa ja toivoa hyvää kirjoittelua. Mikä on tarkoituksesi kirjoittelussa takaisin? Mikä pännii? Annat vain katkeran ja muita mielellään piikittelevän kuvan itsestäsi.
- ? ? ?
Rattus sp. kirjoitti:
On täällä hyviäkin tyyppejä:). Joskus on kiva vaihtaa ajatuksia ventovieraiden kanssa ja toivoa hyvää kirjoittelua. Mikä on tarkoituksesi kirjoittelussa takaisin? Mikä pännii? Annat vain katkeran ja muita mielellään piikittelevän kuvan itsestäsi.
Kunhan kysyin.
Eikä pänni mikään.
Vaan hyvä näin, ehkä sain väärän kuvan tarkoituksestasi. - Rattus sp.
? ? ? kirjoitti:
Kunhan kysyin.
Eikä pänni mikään.
Vaan hyvä näin, ehkä sain väärän kuvan tarkoituksestasi.Pyydän anteeksi. Tulkitsin myös väärin.
En kovin hyvin sinua tunne, mutta oletan, että saatat heittää piruuttasi jonkun aloituksen, ihan vaan katsoaksesi, mitä itse kukin siihen vastaa. Joku voi kirjoittaa otsa rypyssä nimissäsi sellaisen aloituksen, jonka sinä itse kirjoittaisit ketun häntä kainalossa. Ota näistä nyt selvää.
- Rattus sp.
Oikeassa olet, mutta siinäkään tapauksessa, en yrittäisi nolata toista. Oikeastaan enemmän kiinnitti huomiota vastaukset. Osasta niistä kuulsi kauna ja toisista katkeruus. Olen vain herkkä huomaamaan vivahde eroja.
Sinusta on jäänyt ihan hyvä kuva :). Yleensäkin ihmisistä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Vaikka joskus olisit turhautunut ja laukoisit sammakoita suustasi, niin ei muuttaisi alkumetreillä saatua kuvaa. Rattus sp. kirjoitti:
Oikeassa olet, mutta siinäkään tapauksessa, en yrittäisi nolata toista. Oikeastaan enemmän kiinnitti huomiota vastaukset. Osasta niistä kuulsi kauna ja toisista katkeruus. Olen vain herkkä huomaamaan vivahde eroja.
Sinusta on jäänyt ihan hyvä kuva :). Yleensäkin ihmisistä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Vaikka joskus olisit turhautunut ja laukoisit sammakoita suustasi, niin ei muuttaisi alkumetreillä saatua kuvaa.Tarkoitus oli taas vastata anjaniinalle, mutta jälleen kerran meni suoraan aloitukseen. Nykyisessä systeemissä mulle käy usein noin.
No kuitenkin, kaikilla huumori-ihmisillä voi olla ketun häntä koska tahansa kainalossa, ja aloitus ei aina ole sitä miltä näyttää. Mä en todellakaan ole aina perillä siitä, mitä hankkeita on meneillään, ja pitäydyn silloin kuivassa asiatyylissä.
Mainitsemassasi aloituksessa oli tosiaankin ikäviä kommentteja. Mä en välttämättä huomaa kaikkia vivahde-eroja rivien väleissä, mutta joskus ilmapiiri alkaa tuntua jotenkin rasittavalta, eikä palstalle olekaan enää kiva tulla.- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Tarkoitus oli taas vastata anjaniinalle, mutta jälleen kerran meni suoraan aloitukseen. Nykyisessä systeemissä mulle käy usein noin.
No kuitenkin, kaikilla huumori-ihmisillä voi olla ketun häntä koska tahansa kainalossa, ja aloitus ei aina ole sitä miltä näyttää. Mä en todellakaan ole aina perillä siitä, mitä hankkeita on meneillään, ja pitäydyn silloin kuivassa asiatyylissä.
Mainitsemassasi aloituksessa oli tosiaankin ikäviä kommentteja. Mä en välttämättä huomaa kaikkia vivahde-eroja rivien väleissä, mutta joskus ilmapiiri alkaa tuntua jotenkin rasittavalta, eikä palstalle olekaan enää kiva tulla.Totta, onhan noita tullu kirjotettua, kieli poskessa.
Et arvaakaan mites hyvi ihmiset itsensä paljastaa, kun laittaa jonkun hassun aloituksen.
Moni hyvinkin tosissaan.
Mut joskus sit kyllästyy siihenkin leikkiin. ja moneen feikkiin, sanoisin et olkaa varovaisia, näillä palstoilla on sellaisikin ihmisiä joilla on pelkästään tarkoitus...vahingoittaa....vain omaa egoaan pönkittääkseen.
he vaikuttavat todellisilta mut ovat kaikkea muuta.
hyvää jatkoa sulle elämääs Sedna Anjaniina. kirjoitti:
Totta, onhan noita tullu kirjotettua, kieli poskessa.
Et arvaakaan mites hyvi ihmiset itsensä paljastaa, kun laittaa jonkun hassun aloituksen.
Moni hyvinkin tosissaan.
Mut joskus sit kyllästyy siihenkin leikkiin. ja moneen feikkiin, sanoisin et olkaa varovaisia, näillä palstoilla on sellaisikin ihmisiä joilla on pelkästään tarkoitus...vahingoittaa....vain omaa egoaan pönkittääkseen.
he vaikuttavat todellisilta mut ovat kaikkea muuta.
hyvää jatkoa sulle elämääs SednaKiitos! Hyvää jatkoa sullekin!
"Et arvaakaan mites hyvi ihmiset itsensä paljastaa, kun laittaa jonkun hassun aloituksen."
Kyl mä hei arvaan!
- Meriläinen
Minkälainen ihminen on kunnollinen?
ite en ainakaan ole mikään kunnollisuuden perikuva, paitsi... ehkä joissain asioissa.
En ole lukenut koko sitä ketjua, koska noita miehenetsintä ketjuja on täällä aina silloin tällöin ja melko samaa tarinaa niissä on ja toisekseen en sitä kyllä anjaniinan tapaiseksi aloitukseksi huomannut.
Kyllähän minäkin ilkeilen joskus, joskus taas mulle saa ilkeillä vaikka kuinka ja olen täysin "hiljaa", koska se on paras tapa saada ilkeilyt loppumaan.
Ei tulikaan pala jos ei saa happea.- kenpä tietäis sen?
Ilkeilyssä ja ilkeilyssä on kovin monta eri astetta. Eilen taas kerran aioin tehdä lopullisen pesäeron näille palstoiLLE.
Ettei vain seura tekisi kaltaisekseen. - Meriläinen
kenpä tietäis sen? kirjoitti:
Ilkeilyssä ja ilkeilyssä on kovin monta eri astetta. Eilen taas kerran aioin tehdä lopullisen pesäeron näille palstoiLLE.
Ettei vain seura tekisi kaltaisekseen.Olen ite tehnyt erittäin monta pesäeroa, mutta täällä sitä vaan ollaan.
En kait minä sulle ilkeillyt?
Joskus mun viestit kyllä otetaan ilkeilynä silloinkin kun siitä ei ole kysymys.
Ja niin on myös ihan täällä arkielämässä, kaikki ei ymmärrä tai ymmärtää väärin ja ottaa hernee nenuunsa.
Toisekseen osaan minäkin niitä herneitä nenääni vedellä :)) - kenpä tietäis sen?
Meriläinen kirjoitti:
Olen ite tehnyt erittäin monta pesäeroa, mutta täällä sitä vaan ollaan.
En kait minä sulle ilkeillyt?
Joskus mun viestit kyllä otetaan ilkeilynä silloinkin kun siitä ei ole kysymys.
Ja niin on myös ihan täällä arkielämässä, kaikki ei ymmärrä tai ymmärtää väärin ja ottaa hernee nenuunsa.
Toisekseen osaan minäkin niitä herneitä nenääni vedellä :))Jos sinä olet ollut ilkeä joskus, enpä ole huomannut.
Itsekin otan kantaa joskus liian kiperästi, mutta pahuudella en ketään pois aja.
En ole oikeastaan monestikaan itse kokenut ilkeilyä, mutten Voi Sietää eräiden omakseen ottamaa tyyliä, leikkiä jalustalle nostettua, joilla on kaikki oikeidet, muilla ei mitään.
Täällä tulee helpolla väärinkäsityksiä, sanoja on niin vaikea sanoa ilman ilmeitä. - Meriläinen
kenpä tietäis sen? kirjoitti:
Jos sinä olet ollut ilkeä joskus, enpä ole huomannut.
Itsekin otan kantaa joskus liian kiperästi, mutta pahuudella en ketään pois aja.
En ole oikeastaan monestikaan itse kokenut ilkeilyä, mutten Voi Sietää eräiden omakseen ottamaa tyyliä, leikkiä jalustalle nostettua, joilla on kaikki oikeidet, muilla ei mitään.
Täällä tulee helpolla väärinkäsityksiä, sanoja on niin vaikea sanoa ilman ilmeitä.Se on totta että väärinkäsityksiä tulee paljon.
Kun ihmisillä on erilainen huumori ja toisaalta huumorinsietokyky jos jotain sanoo.
Huomaan joskus mutisevani täällä että "kuinka se nyt noin ton otti, eihän toi sitä tarkoittanut". Vaikka oikeesti enhän voi tietää sitäkään miten joku siellä pelkkien sanojen takana tarkoitti.
Alussa huvitti sekin kun mua uutena tultiin puolustamaan silloin kun ite nauroin jollekin jutulle.
Tää on kyllä tosi metka paikka kirjoitella ja lueskella.
Ja kyllä sitten suoranaisen vitt***un huomaa, ainakin useimmin. - Rattus sp.
En ole minäkään kunnollinen, jos kriteerit vaativat tiettyä perinteistä ajattelutapaa :). Osaan ilkeillä, mutta silloin minua on ärsytetty. Vaikea on välillä olla vastaamatta, vaikka se olisi paras tapa.
- Rattus sp.
Rattus sp. kirjoitti:
En ole minäkään kunnollinen, jos kriteerit vaativat tiettyä perinteistä ajattelutapaa :). Osaan ilkeillä, mutta silloin minua on ärsytetty. Vaikea on välillä olla vastaamatta, vaikka se olisi paras tapa.
Meriläiselle..
- Meriläinen
Rattus sp. kirjoitti:
Meriläiselle..
Joskus olen kuin siili piikit pystyssä ja silloin on lähellä ettei tule tosi pahaa tekstiä, mutta onneks olen oppinut käyttämään jossain tilanteissa tota delete nappia.
Se oli nimittäin jossain vaiheessa kovilla.
Nyt on taas ollut pitkään sellainen vaihe ettei jotenkin irrota moniinkaan alotuksiin yhtään mitään.
Välillä mietin sellaista parin viikon poissa oloa koko palstoilta, ehkä koko koneeltakin.
Kokeilla että miltä se tuntuis olla niin kun kolme neljä vuotta sitten ilman konetta kokonaan.
Äkkiä tähän jäi kiikkiin:)) - Rattus sp.
Meriläinen kirjoitti:
Joskus olen kuin siili piikit pystyssä ja silloin on lähellä ettei tule tosi pahaa tekstiä, mutta onneks olen oppinut käyttämään jossain tilanteissa tota delete nappia.
Se oli nimittäin jossain vaiheessa kovilla.
Nyt on taas ollut pitkään sellainen vaihe ettei jotenkin irrota moniinkaan alotuksiin yhtään mitään.
Välillä mietin sellaista parin viikon poissa oloa koko palstoilta, ehkä koko koneeltakin.
Kokeilla että miltä se tuntuis olla niin kun kolme neljä vuotta sitten ilman konetta kokonaan.
Äkkiä tähän jäi kiikkiin:))Moneen asiaan jää kiikkiin. Minulla alkaa ensi viikolla taas tiukempi tahti omassa elämässä, joten luontaisesti tahti vähenee kirjoittelussa. Näyttää siltä, että ensi vuodesta tulee sen verran hektinen, ettei sähköpostia lukuunottamatta ehdi muualle netissä. Sitten tulee se kesä, jolloin on oma vene, joten vapaa-aika menee veneellä satoi tai paistoi. Kyllä tämä on aikarajoitteista :).
- perfidia on vene
Rattus sp. kirjoitti:
Moneen asiaan jää kiikkiin. Minulla alkaa ensi viikolla taas tiukempi tahti omassa elämässä, joten luontaisesti tahti vähenee kirjoittelussa. Näyttää siltä, että ensi vuodesta tulee sen verran hektinen, ettei sähköpostia lukuunottamatta ehdi muualle netissä. Sitten tulee se kesä, jolloin on oma vene, joten vapaa-aika menee veneellä satoi tai paistoi. Kyllä tämä on aikarajoitteista :).
Onnea vai veneilyssä purjehdin 6 vuotta, myös suurissa laineissa tosin atlannilta tulevissa tuulissa, suolaisempi vesi.
- Rattus sp.
perfidia on vene kirjoitti:
Onnea vai veneilyssä purjehdin 6 vuotta, myös suurissa laineissa tosin atlannilta tulevissa tuulissa, suolaisempi vesi.
Kiitos. Minulla tuo Välimeri on ollut tällä hetkellä kauimmainen kokemus. Tarkoitus on kyllä jatkossa purjehtia muillakin kuin omalla veneellä. Oman veneen haluan päästäkseni kehittymään ja nauttiakseni enemmän vesillä olosta.
- totuudenmukainen
Omasta puolestani pyydän aina anteeksi jos olen tuottanut mielipahaa, kirjoitan liian terävillä sanoilla, mutta kaikki on kumminkin totta en keksi valheita, totuus on aina totuus.
- Rattus sp.
Ei terävät sanat tee haavaa, mutta lopulta, mikä on totuus? En tiedä, mitä olet kirjoittanut. Siinä vaiheessa, kun joku kohottaa itsensä kunnolliseksi ja olettaa vastakirjoittajan olevan jotakin muuta, niin siinä vaiheessa on syytä katsoa peiliin ja miettiä, tunteeko todellakaan toista.
- rehellisyys.
Rattus sp. kirjoitti:
Ei terävät sanat tee haavaa, mutta lopulta, mikä on totuus? En tiedä, mitä olet kirjoittanut. Siinä vaiheessa, kun joku kohottaa itsensä kunnolliseksi ja olettaa vastakirjoittajan olevan jotakin muuta, niin siinä vaiheessa on syytä katsoa peiliin ja miettiä, tunteeko todellakaan toista.
Kysymys on kai vain jostain sanasta joka on ollut loukkaava koko määrää kohtaan (naisia), en koskaan kirjoita pahaa suoraan yksilölle, koska en tunne ketään.
Katson usein peiliin ja näen apinan, jonka kaikki tuntevat. - Rattus sp.
rehellisyys. kirjoitti:
Kysymys on kai vain jostain sanasta joka on ollut loukkaava koko määrää kohtaan (naisia), en koskaan kirjoita pahaa suoraan yksilölle, koska en tunne ketään.
Katson usein peiliin ja näen apinan, jonka kaikki tuntevat.Ok. Myönnetään. Usein kirjoitan aika ylimielisesti miehistä, mutta se ei tarkoita, että kohtelisin heitä yhtä huonosti oikeassa elämäässä :). Osaan olla hiljaa ja kiertää kaukaa ihmiset, jotka eivät ole samalla aaltopituudella. Toisaalta, kun kirjoitan ylimielisesti, niin silloin en mainosta olevani kunnollinen.
- aika on harha
Rattus sp. kirjoitti:
Ok. Myönnetään. Usein kirjoitan aika ylimielisesti miehistä, mutta se ei tarkoita, että kohtelisin heitä yhtä huonosti oikeassa elämäässä :). Osaan olla hiljaa ja kiertää kaukaa ihmiset, jotka eivät ole samalla aaltopituudella. Toisaalta, kun kirjoitan ylimielisesti, niin silloin en mainosta olevani kunnollinen.
Minusta ainakin täällä pidetään,olen vain ihminen kuolemaa odottaen.
- Rattus sp.
aika on harha kirjoitti:
Minusta ainakin täällä pidetään,olen vain ihminen kuolemaa odottaen.
Se on hyvä. Minulle riittää ne muutamat ystävät. En odota kuolemaa, mutta hyväksyn sen tullessa. Sitä ennen elämästä nauttien :). Sitä toivon myös sinulle.
- 11+19=30
Oliko tämä mainos kyseiselle ketjulle, ainakin minut se sai lukemaan sen lävitse. En kuitenkaan löytänyt syytöksillesi mitään perusteita. Voisitko hieman avata lisää mitä tarkoitat, vai oletko itse sitä porukkaa mitä nyt vainoharhaisuudessasi täällä haukut? Mistä kirjoittajat voivat tietää kenen avaus oli? nimimerkki Anjaniina kirjoittaa rekkaamattomana ja rekisteröityneenä, useammalla eri nimimerkillä.
Todella ikäviä nämä syyttävät heitot jotka eivät kohdistu johonkin tiettyyn asiaan vaan yleisesti syytellään kirjoittajia.
Tämä avauksesi on mielestäni huomattavasti ilkeämpi kuin yksikään kyseisen ketjun viesteistä, tähän kertyneitä viestejä ja itsekehuja en jaksa lukea.- Rattus sp.
Satun tuntemaan kyseisen henkilökohtaisesti ja ei ole sitä tyyppiä, joka tekisi tuollaisen aloituksen. Myös tiedän, ettei ole hänen aloituksensa.
Omalta kohdalta ärsyttivät eniten nimimerkin -tiina ja jo aikaisemmin viittaamani vastaukset. Viestintä on hyvin hienovireistä ja se olisi syytä ottaa huomioon. Ihmiset kertovat paljon enemmän itsestään kuin huomaavatkaan.
Olen pahoillani, jos koet tämän aloituksen sellaisena kuin koet. Luulen, että jokainen ketjussa piikin heittänyt kyllä tunnistaa aiheen, mistä kirjoitan. - ei kivaa
Rattus sp. kirjoitti:
Satun tuntemaan kyseisen henkilökohtaisesti ja ei ole sitä tyyppiä, joka tekisi tuollaisen aloituksen. Myös tiedän, ettei ole hänen aloituksensa.
Omalta kohdalta ärsyttivät eniten nimimerkin -tiina ja jo aikaisemmin viittaamani vastaukset. Viestintä on hyvin hienovireistä ja se olisi syytä ottaa huomioon. Ihmiset kertovat paljon enemmän itsestään kuin huomaavatkaan.
Olen pahoillani, jos koet tämän aloituksen sellaisena kuin koet. Luulen, että jokainen ketjussa piikin heittänyt kyllä tunnistaa aiheen, mistä kirjoitan.Piikkejä osaa laittaa anjaniinakin ja ilkeillä puskista. En nimeäisi ellet itse sitä tekisi.
- Rattus sp.
ei kivaa kirjoitti:
Piikkejä osaa laittaa anjaniinakin ja ilkeillä puskista. En nimeäisi ellet itse sitä tekisi.
HALOO! Kokonainen ketju ilkeilyyn? Onko se luonnollista? Yleensäkin tarve tuollaisen aiheen puitteissa tuntea ylemmyyttä? Monelle saattaa olla kumppanin puuttuminen kova paikka. En tarkoita tässä Anjaniinaa. En usko Anjaniinasta puskista ilkeilijäksi. Vaihtaa mieluummin nimimerkkiä. Sotii hänen luonnetta vastaan.
- myös miehetön
Rattus sp. kirjoitti:
HALOO! Kokonainen ketju ilkeilyyn? Onko se luonnollista? Yleensäkin tarve tuollaisen aiheen puitteissa tuntea ylemmyyttä? Monelle saattaa olla kumppanin puuttuminen kova paikka. En tarkoita tässä Anjaniinaa. En usko Anjaniinasta puskista ilkeilijäksi. Vaihtaa mieluummin nimimerkkiä. Sotii hänen luonnetta vastaan.
Haloo!!! ketjussa oli useita hyviä kommentteja avauksen aiheeseen liittyen, miksi tehdä näin suuri numero muutamasta ilkeilystä joita täällä on aina, tähän sopisi taas vanha sananlasku: pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla.
- i time??
Olet Ok, toivon veneilyn olevan onnekas. Monilla täällä on yksinkertainen katsomus siitä mikä on elämä, siis ex on vain Soini jne.
Hyvää onnea vesillä. - herran tähären
nyt ei voi kuin nauraa ;D
- Rattus sp.
i time?? kirjoitti:
Olet Ok, toivon veneilyn olevan onnekas. Monilla täällä on yksinkertainen katsomus siitä mikä on elämä, siis ex on vain Soini jne.
Hyvää onnea vesillä.Kiitos :). Seuraavan kerran heinäkuussa vesille, jos aikaa riittää.
- Rattus sp,
myös miehetön kirjoitti:
Haloo!!! ketjussa oli useita hyviä kommentteja avauksen aiheeseen liittyen, miksi tehdä näin suuri numero muutamasta ilkeilystä joita täällä on aina, tähän sopisi taas vanha sananlasku: pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla.
Ei minun tapauksessa. En liiku puskissa ilkeilemässä. Kun vastaan, niin vastaan nimimerkilläni.
Lukisit vielä aloituksen, niin muistaisit, mikä on alunperin syynä. - naurattaa
herran tähären kirjoitti:
nyt ei voi kuin nauraa ;D
No just niin, hahahaaaa ;DDDDDDDDDD
- Rattus sp.
Lopettelen tältä erää. Kiitokset kommenteista. Osalta näytti unohtuvan se, mikä aloitukseni tarkoitus.
Kyseenalaistin sen, että samassa vastauksessa mainostetaan omaa kunnollisuutta ja vastataan ilkeästi tarkoituksena pahoittaa toisen mieli.
Jokainen meistä joskus vitt**lee, mutta silloin se normaalisti myönnetään. Samassa yhteydessä ei kehuta, kuinka ihana ja mukava ihminen on. Kukaan ei usko sitä.
Silloin kun mennään ihmisille aroille alueille, niin olisi myös hyvä muistaa, että joku saattaa todellakin pahoittaa mielensä.
Sellainen joka ei usko anjaniinan aloitusta feikiksi. Niin kukakohan uskaltaisi oikeasti tehdä tuollaisen aloituksen, kun tietää takuulla saavansa henkisesti turpaansa? - Vittus
Olet naurettava, joten jospa suksit kuuseen.
- Rattus sp.
En sinun toiveestasi ;).
- tsingtg
Rattus sp. kirjoitti:
En sinun toiveestasi ;).
Sama feikkaaja,toivottelee nyt sinulle kaikkea hyvöö,huomaathan.
Tuo tyyli.
- piiripienipyörii
Onko tämä Rattus sp. taas joku QPeen multinikki?
- tympäsevää
Samaa porukkaa koko multinikkisakki.
- verditti
Rattus luulen että pystyisin rakastumaan sinuunkin, niin kuin kuin tuohon umpeen kasvaneeseen ikäneitoon niin kuin onnettomuudekseni tein. Hän kun pilkkaa minua ja minä kylven itsesäälin kyyneleissä. Miehen tie on todella raskas. Lupaus paremmasta huomisesta ei lipsahda naisen huulilta. Sinunkaan.
- säälin tunne
voi raukkaa kun netistä pitää naisia metsästää, jotain ongelmia ilmeisesti, kun ei livessä onnistu.
- Rattus sp.
Vaatii aikamoista taituruutta hypätä tyylistä toiseen. Onnittelut! Ja joku saattaa luulla, että Verditti on tosissaan. Luulen, että meillä kaikilla kolmella on viritelmiä todellisuudessa. Ainakin tämä ikäneito saattaa vielä jonakin päivänä järkyttää ympäristöään.
Kysymys.. Kuuluiko minun olla hämmentynyt ja sopertaa kiitokset? KiiTOS!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096556Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884191L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453509TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72891Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251501- 66918
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55903- 9889
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193868Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47849