Nytkö vasta tajusin

nytkö tajusin

niin paljon aiheuttanut sille naiselle tuskaa, että hän jo rukoilee että luoja korjaisi mut

8

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopsaa nyt

Mee pelle psykiatrille.

• LuisevaJii

No eiköhän liene provo tuo aloitus mihin viittaat...? Minä ainakaan en pyri Jumalaksi Jumalan paikalle ja päättämään, milloin kenenkin maallisen vaelluksen olisi syytä loppua. Lähinnä pahimpina aikoina olen toivonut itse pääseväni vihreämmille laitumille kirmailemaan...

Kyllä sain päihin aika pahasti tuossa reilu vuosi sitten elämäni rakkaudelta, enkä ole toipunut ja tuskin tulen toipumaankaan. Aikani raivosin ja käyttäydyin kuin sekopää, kun halusin loukata häntä ja tehdä edes hieman pahan olon hänelle, kun hän teki hirveän pahan olon minulle.

Kuitenkaan en koskaan ole toivonut, että hän kuolisi, enkä toivo... Lähinnä toivon hänelle pelkkää hyvää edelleen. Olis tietysti kiva, jos hän vielä joku päivä tajuaisi, etten ole niin hullu ja inhottava loppujen lopuksi, kuin miltä vaikutan sen raivoamisen perusteella.

Kukaan tuskin on vihaisena ja loukattuna kovin suloinen, ja on rehellisyyttä näyttää se pimeämpikin puoli joskus, jos ottaa kunnolla kupoliin -eikä aina vain esittää jotain teflonpannua, johon mikään ei tartu. Silloin jos mikään ei hetkauta, niin ei kai niitä kovin kummoisia rakkauden tunteitakaan ole koskaan edes ollut.

• Ahaa,

Näytät olevan mies joka kuvittelee jokaisen viestin täällä olevan itselleen, satuin
      juuri lukemaan tuon samaisen viestin !!
      Järjen käyttö lienee sallittua sinullakin !!

• Tuskan aiheuttaminen

ei ole koskaan sallittu toiselle mutta näissä viesteissäkin pitäisi pystyä säilyttämään jonkinlainen tolkku sentään. Aika ilkeää sille ihmiselle jos syytät väärin.

• 8

Höpö höpö ,tuollaisia tapauksia löytyy ,mutta harvmmein kenenkään kuolemaa toivoo ,(pitemissä parisuhteissa joissa katkeruus on jo hyvin pitkällä) ,eikä osata erota. MIksi tunnet tuollaista syyllisyyttä . Etkö tunne häntä vain miksi olet noin epävarma älä lue näitä jos otat itseesi , en usko että olet kuitenkaan niin "paha" ",että joku sinulle toivoisi kuolemaa.

• Mietithän ..

kaksi kertaa ennenkuin kirjoitit viestisi, on aina ikävää jos syyttää toista sellaisesta mitä tämä ei ole tehnyt ja näistä viesteistä ei voi koskaan tietää.
      Mutta ilkeä mieli voi joskus tehdä tepposet.

• Kiitos syytöksestäsi

Viesti ei kuitenkaan ollut multa.

Hyvää yötä.

• vieläkö muistat

Kyllä tämä mun ex kumppani varmaan toivonut mun ennenaikaista poistumista . Onhan hän toivonut muutaman muunkin ihmisen kuolemaa .muistan kun hän siitä puhui joitakin vuosia sit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen