Kaipaisin kokemuksia Goan Sea breeze hotelleista, erityisesti Sea breeze Sinquerim ja SunFamily Sea breeze beach -hotelleista!
Kokemuksia Sea breeze hotelleista Goalla!
15
592
Vastaukset
- intia2010
Olin joulukuussa SunFamily Sea breeze beach hotellissa ja tykkäsin todella paljon. Hotellin henkilökunta oli aivan mahtavaa ja puhui vähän suomeakin :) Todella kiva hotelli. Olin toista kertaa goalla. Suosittelen kyllä kyseistä hotellia, rauhallinen sijainti :)
- hhootteellii
helmikuussa olin sea breeze beach hotellissa ja pidi kovasti hotellista ja sen henkilökunnasta. tasoltaan nämä hotellit on kaikki vaatimattomia, mutta peruasiat toimii . intian hotellit ovat melkein kaikki vaatimattompia kuin muualla aasiassa.
itse suosittelen ko. hotellia ja menisin uudestaan tähän hotelliin.
- kokemuksia 2011
Olin tammikuussa 2011 Sea Breeze Sinquerimissa, enkä toista kertaa mene. Tallelokeroista varastettiin rahaa, myös muilta kuin minulta. Asiaa selvitettiin jatekijäksi paljastui hotellin oma työntekijä. Lentokentällä kuulimme, että varkauksia on ollut myös muissa saman ketjun hotelleissa. Samat työntekijät pyörivät ketjun jokaisessa hotellissa vuorotellen. Hotellin sijainti oli kyllä hyvä. Allas on pieni, huoneet ihan ok, jos ei kaipaa mitään luksus meininkiä. Allasbaarissa ei ollut muuta myynnissä kuin olutta ja limua. Aamiainen todella niukka, eikä mitenkään erikoinen. Itse lähdössä myös tänä talvena jälleen Goalle, mutta tuon ketjun hotelleja välttelen. Jäi vähän huono maku viime kerrasta...
- intia mielessäin
Minä puolestani olen ollut tuon ketjun hotelleissa monet kerrat, ja huonoja kokemuksia hotellin puolelta ei ole kohdalleni sattunut.
Meillä on tallelokeroon aina oma munalukko mukana, joten hotellin työntekijät eivät lokeroon silloin pääse. Suosittelen muillekin.
- "piitsille"
Sea Breeze Innissä jo 5 kertaa, vaatimaton mutta perusjutut toimii ja henkilökunta mukavaa.
Ravintolan ruoka hyvää jos ei jaksa mennä kauemmas,
ei valittamista.
Taas mennään 3.11. - Erpa69
Viime marraskuun lopulla Sea B Beachissa. Ihan Ok. Rantaan mukava polku ehkä 400m. Supermarketiin sama matka. Vieressä pikku kioski josta sai vettä ym. pientä. Kioskissa myös rahanvaihto ihan hyvällä kurssilla. Taksit pihasta edullisesti, mm. Mapusan markkinoille 400 ees taas eli 7 euroa, pikkubussi johon mahtuu 6 henkilöä. Calancuten keskustaan n. kilometri, taksilla 100/suunta.
Aamiainen melko yksipuolinen, mutta kyllä sillä eli pitkään iltapäivään. Uima-allas pienehkö. - Suzuki Alto
Olemme olleet kolmessa Sea breeze hotellissa, aamiainen runsat, tallelokeroon oma lukko, henkilökunta ollut ystävällistä, kaikki on toiminut kuin junan vessa, ikävää että tälläistä on sattunut, toivottavasti johto puuttuu rankalla kädellä asiaan ettei kyseinen enää toistu.
- Suzuku Alto
Aaamiainen ei todellakaan ole niukka päin vastoin runsas Sea Breeze hotelleissa
niukka on kahvi, 2 palaa paahtoleipää ja marmelaadi
Tämä oli vastaus nimim. kokemuksia 2011- käynyt
Tammikuu 2011 Sea breeze Sinqerimissa aamiainen juuri tuota paahtis, kahvi osastoa. Ala-arvoista.
- Suzuki Alto
Kyllähan Sea Breeze hotellit perusasioiltaan ihan ok. mutta sadekausi jättää niihinkin jälkensä, Sea breeze village, Sea breeze Candolim voi olla muissakin ketjun hotelleissa jossa on vanhaa ja uutta rakennettu samalle tontille, vanhat yleensä väsyneempiä, kuin uudemmat, ei ole ollut valittamista kyseisen ketjun palvelusta ym, asioissa, homma on toiminut, maassa maan tavalla, hauskaa lomaa kaikille Intian Goaan.
- Ei toiste
2010 meiltä varastettiin rahaa huoneesta useampaan kertaan Sea Breeze Villagessa! Asia selvisi myöhemmin, mutta enpä mene toista kertaa....
- travellergirl
Minua kiinnostaisi tietää miten säilytitte rahoja huoneessa, olivatko ihan tyyliin pöydällä tms vai lukitussa matkalaukussa? Valitettavasti jos jätetty ihan näkyville rahaa niin aika monelle varmasti kiusaus on liian suuri ja rahaa häviää...
Itse en ikinä jätä näkyville rahojani jos en käytä tallelokeroa niin rahat ovat matkalaukussa ja matkalaukku aina lukittuna. Koskaan ei ole hävinnyt mitään ja toistaiseksi en ole tallelokeroa millään matkallani käyttänyt.
- rahaaaaaaa 1
No kaikkihan on mahdollista, yleensä rahat on mukana ja tallelokerossa loput.
näin meillä ainakin- käynyt
Jos tallelokeron vuokraan, niin oletan, että rahat myös siellä säilyvät eivätkä häviä sieltä henkilökunnan toimesta. Näin siis Sinquerimissa.
- *kuu*
Olimme 3/2011 Sea Breeze Villagessa, eikä ole kyllä mitään pahaa sanottavaa. Uuta matkaa suunnitellaan ja mahdollisesti samaan paikkaan tai ainakin saman ketjun paikkaan. Perustasoinen hotelli, hyvä henkilökunta, mitään ei hävinnyt meiltä eikä kuultu näin käyneen muillekaan. Aamiainen oli sämpylää, munia, kurkkua, teetä, mehua, jugurttia, hedelmäsalaattia. Hyvin sillä lähti päivä käyntiin, eikä voi valittaa, kun mehu puristetaan tuoreista hedelmistä ja tuodaan suoraan pöytään. Hotellista sai tarvittaessa hyvää ja edullista ruokaa, allasbaarista sai lähes mitä vain juomia. Lyhyt matka rantaan ja palveluiden pariin. Hotellin portilla oli pieni kauppa, josta sai juomaa, jäätelöä ym. Jos huoneeseen halui lisää pyyhkeitä tms, kaiken sai kun pyysi henkilökunnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462120
- 1211445
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3341232Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401180IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31161Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651155- 1411129
- 491089
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470957Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98955