Tulenko hulluksi ?

nipoko

Oon 30 naikkonen ,seurustelua jatkunu pitkälle toista vuotta saman ikäsen
miehen kanssa. Kaikki menee muuten hyvin, seksi sujuu, en anna aihetta
mustasukkaisuuteen, vaikka kehuja ulkonäöstä miehilta välillä tuleekin. Mutta nyt on alkanu pikkuhiljaa pänniä mieheni puheet naisista: millon on töissä joku kuuma uus sihteeri, millon on lehdessä missillä tiukka perä, millon on telkassa joku pantavan näkönen misu jne. Ja kaikki puhutaan mun kuullen ilman sensuuria. En ole kommentoinut mitään, tai vaihtanut sitten puheenaihetta.
Viime viikolla tuli yli ja lähdin kävelylle, kun radiossa joku mies sanoi, että hänelle
kyllä riittää yksi nainen ja mies siinä vieressäni siihen, että tuo on vale, ei uskal-
la sanoa totuutta ! Tarkoittaako toi nyt sitten sitä, että hän pettää mua, vai mitä
ihmettä tommonen pelleily oikein meinaa ? Saahan sitä katella naisia mutta mulle tulee paska olo tollasista puheista. Herää kysymys enkö riitä mihinkään, enkö kelpaa ? Olo on tyhjä, mitätön. Sanokaapa, olenko tosikko tai ylimustasukkainen ? Mitä asialle pitäis tehdä ?

7

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa täällä

      kuullostaapa liiankin tutulta. alkanu tuntua ettei ees huvita enää yrittää mitään kenenkään miehen kanssa. mäkin kuvittelin että meillä on mukamas kaikki ok. mies on yökerhossa töissä ja on tullu jos jonku näköstä loukkaavaa kommenttia asiakkaista ym. naisista. emmä jaksa tällästä enää. tuntuupa tosi kivalta joka yö kun se on töissä. on tässä muutakin aihetta mustasukkasuuteen ollu..en vaan jaksa enää. hitto menkööt niitten täydellistensä luo.

    • just a thought

      Tulee vaan mieleen tuollaisista miehistä, ettei ne ole tosissaan seurustelun suhteen, jos sanoo ettei yks nainen riitä.

    • neuvo

      Voi ystävä rakas : ) Miks sä et puhu sille siitä ? ? Sitä jatkuu tasan niin kauan, kun puhallat pilliin ja sanot, että toi loukkaa mua ja tuntuu musta pahalta, lopeta tommonen. Sano se pian, koska pian olet niin täynnä koko miestä, että vedät sitä turpaan ja sit se on ihan h moilasena, että täh, et sitten viitiny sanoo aiemmin. Miehet on tommosia, jos niitä ei ohjaa.

    • aaaaaaaxer

      Lapsellinen tyyppi, epävarma itsestään ja yrittää esittää pelimiestä. Ei ehkä seurustellut aikaisemmin pitkiä aikoja. Kannatta jättää koko kaveri, aikuistumaan.
      Tuskin on ottajia jonoksi asti. Varaudu selityksiin ja piiitkään riippumiseen

    • Uskollisuus

      Se on tehnyt sydämmessään aviorikoksen, joka katselee himoiten naista...miehesi on uskoton, kun vilkuilee.

    • #

      Mulla kokemusta samanlaisesta miehestä. Aikani kuuntelin juttuja ja sit riitti. Suutuin ja esitin vaihtoehdot, joko minä tai sit saap herra lähtä nykimään ja mieleistään hakemaan. Minut valihti, silti puheet on jääneet ikävästi korvantaakse mieltä painamaan, ja tulevat kyl välil mieleen...mut taitaa sit jo olla mun ongelma? kokeilin kyl välillä nakella samal mital takasi, mut ei tuntunu ihtestä hyvältä joten lopetin. Eikä se kyl parisuhdeta paranna, ei siin luottamus kasva.

    • mies minäkin

      sun ukollas on huono itsetunto ja pelkää et sä jätät sen. siks se yrittää murtaa sut. älä mee tuohon leikkiiin mukaan,,naurahda vaan..ei se petturimies kuitenkaa ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe