Oon 30 naikkonen ,seurustelua jatkunu pitkälle toista vuotta saman ikäsen
miehen kanssa. Kaikki menee muuten hyvin, seksi sujuu, en anna aihetta
mustasukkaisuuteen, vaikka kehuja ulkonäöstä miehilta välillä tuleekin. Mutta nyt on alkanu pikkuhiljaa pänniä mieheni puheet naisista: millon on töissä joku kuuma uus sihteeri, millon on lehdessä missillä tiukka perä, millon on telkassa joku pantavan näkönen misu jne. Ja kaikki puhutaan mun kuullen ilman sensuuria. En ole kommentoinut mitään, tai vaihtanut sitten puheenaihetta.
Viime viikolla tuli yli ja lähdin kävelylle, kun radiossa joku mies sanoi, että hänelle
kyllä riittää yksi nainen ja mies siinä vieressäni siihen, että tuo on vale, ei uskal-
la sanoa totuutta ! Tarkoittaako toi nyt sitten sitä, että hän pettää mua, vai mitä
ihmettä tommonen pelleily oikein meinaa ? Saahan sitä katella naisia mutta mulle tulee paska olo tollasista puheista. Herää kysymys enkö riitä mihinkään, enkö kelpaa ? Olo on tyhjä, mitätön. Sanokaapa, olenko tosikko tai ylimustasukkainen ? Mitä asialle pitäis tehdä ?
Tulenko hulluksi ?
7
464
Vastaukset
- samaa täällä
kuullostaapa liiankin tutulta. alkanu tuntua ettei ees huvita enää yrittää mitään kenenkään miehen kanssa. mäkin kuvittelin että meillä on mukamas kaikki ok. mies on yökerhossa töissä ja on tullu jos jonku näköstä loukkaavaa kommenttia asiakkaista ym. naisista. emmä jaksa tällästä enää. tuntuupa tosi kivalta joka yö kun se on töissä. on tässä muutakin aihetta mustasukkasuuteen ollu..en vaan jaksa enää. hitto menkööt niitten täydellistensä luo.
- just a thought
Tulee vaan mieleen tuollaisista miehistä, ettei ne ole tosissaan seurustelun suhteen, jos sanoo ettei yks nainen riitä.
- neuvo
Voi ystävä rakas : ) Miks sä et puhu sille siitä ? ? Sitä jatkuu tasan niin kauan, kun puhallat pilliin ja sanot, että toi loukkaa mua ja tuntuu musta pahalta, lopeta tommonen. Sano se pian, koska pian olet niin täynnä koko miestä, että vedät sitä turpaan ja sit se on ihan h moilasena, että täh, et sitten viitiny sanoo aiemmin. Miehet on tommosia, jos niitä ei ohjaa.
- aaaaaaaxer
Lapsellinen tyyppi, epävarma itsestään ja yrittää esittää pelimiestä. Ei ehkä seurustellut aikaisemmin pitkiä aikoja. Kannatta jättää koko kaveri, aikuistumaan.
Tuskin on ottajia jonoksi asti. Varaudu selityksiin ja piiitkään riippumiseen - Uskollisuus
Se on tehnyt sydämmessään aviorikoksen, joka katselee himoiten naista...miehesi on uskoton, kun vilkuilee.
- #
Mulla kokemusta samanlaisesta miehestä. Aikani kuuntelin juttuja ja sit riitti. Suutuin ja esitin vaihtoehdot, joko minä tai sit saap herra lähtä nykimään ja mieleistään hakemaan. Minut valihti, silti puheet on jääneet ikävästi korvantaakse mieltä painamaan, ja tulevat kyl välil mieleen...mut taitaa sit jo olla mun ongelma? kokeilin kyl välillä nakella samal mital takasi, mut ei tuntunu ihtestä hyvältä joten lopetin. Eikä se kyl parisuhdeta paranna, ei siin luottamus kasva.
- mies minäkin
sun ukollas on huono itsetunto ja pelkää et sä jätät sen. siks se yrittää murtaa sut. älä mee tuohon leikkiiin mukaan,,naurahda vaan..ei se petturimies kuitenkaa ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579