Etin jo aikasemmista keskusteluista, mutta olivat sen verran vanhoja että varmaan paikat jo moneen kertaan muuttuneet.
Eli kertokaas kirpputoreja Tallinnassa. Lähinnä mistä saa vaatteita jne.
Kirpputoreja Tallinnassa
9
811
Vastaukset
- onko??
hei kait siellä on kuitenki niitä kirppiksiä ?!?!
- secondhands
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3782308
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5361872
Jaama Turg
Siinä rautatie-aseman vieressä on aivan mahtava tori, jossa myydään tavaraa papukaijoista neuvosto-vesihanoihin. Joo, ja
Mustakivi- lähiössä oli yx pieni vaatekirppari, mutta ei maksa vaivaa erikseen sinne lähteä - oli kyllä eritt. halpa, mutta laatua ei voi kehua.
Paide tn 7 taaskasutuskeskus = kierrätyskeskus
MTÜ Taaskasutus ja Kuusakoski AS
telefon 555 30 242 ning avatud esmaspäevast reedeni 11.00-19 00 ja laupäeviti 11.00-16.00
vaatteiden hakua suuri Humana ketju
http://tyylitaivas.fi/tyyliagentit/nayta/259- sittamaja
ne on linkittäjät tietämättömiä,paide 7 on jo aikoja sitten muuttanut,paikalle rakennetaan uutta,tuskin kierrätyskeskusta.
- ohiajanut
Maneezi tn SecondHands vaatteita. Melkein Narva mnt kulma
- tiiliskivi kirppari
- menossatallinnaan
Kiitti paljon kaikille :)
- Hopsis!
Hei osaisittekohan auttaa?
Minulla oli kirjanmerkeissä kiva linkki tallinnalaisesta kirpputorista mutta en löytänyt sitä tähään hätään.
Kyse oli jostakin ulkoilmakirpputorista ja sitä esiteltiin kerran helsingin sanomissakin... Kuulemma on kävelymatkan päässä laivalta. Vinkkiä mikäköhän se olisi?- jansku 82
Keskturg on Lastekodu-kadulla ja siellä on vähän kirppispöytiäkin.
- tulipahan mieleen
Syyä tsekakata netistä tuo lista esim kuus pelmeenit ei enää ole
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406