Kuinka nuori on liian nuori?
50-v mies ja nuorempi nainen
12
568
Vastaukset
- ,--.,
Nuorempi nainen, on nuorempi kuin 50, johan tuon sanoo järkikin.
Eri asia sitten, kuinka paljon nuorempi pitää olla.- Se Nainen
No onko 30v nainen liian nuori 50v miehelle?
- ,--.,
Se Nainen kirjoitti:
Ei ole ollenkaan.
Se Nainen kirjoitti:
Riippuu siitä tunteeko 30-vuotias nainen itsensä aikuiseksi?
Mutta jos tuumitaan onko 50-vuotias mies liian vanha 30-vuotiaalle naiselle, niin mennään miehen elintapoihin ja terveyteen. Jos on terve ja hyvät elintavat, niin mies voi olla kait vanhempikin. Tietty varallisuus on myös yksi tekijä jos meinaa jälkikasvua, sillä ihmisen elinikä asettaa tiettyjä rajoituksia velvollisuuksien hoitamiseen ja jos ennenaikojaan aika miehestä jättää, tulee hänen siitä huolimatta kyetä turvaamaan perheensä tulevaisuus.
Näin minä näkisin asiat, jos nyt ylipäätään edes ymmärrän mistään noin kimuranteista jutuista yhtään mitään.
Kysy jotain helpompaa. :)- Mätäinen muna
,--., kirjoitti:
Ei ole ollenkaan.
No en takuulla antais 5-kypäsen eltaantuneen liemissä liotetun käyrämakkaran lähestyä edes haarniskassa 30 v. tytärtäni! o _ o
- Mutainen mänä :))
Mätäinen muna kirjoitti:
No en takuulla antais 5-kypäsen eltaantuneen liemissä liotetun käyrämakkaran lähestyä edes haarniskassa 30 v. tytärtäni! o _ o
Sultako tyttäresi siihen kyselisi lupaa, salli minun nauraa.
26-vuotias Playboy malli on ainakin sopivan ikäinen 89-vuotiaalle varakkaalle miehelle. Esim Anna Nicole Smith ja miljardööri J. Howard Marshall.
Ihmiset mielessään tuomitsevat sen, kenellä on liitossa vähemmän annettavaa, tai jos joku saa ihmisten mielestä liikaa.
Jos mies olisi ollut 50-vuotias ja pienituloinen, niin mies olisi tuomittu ihmisten mielissä, mutta kun oli 89-vuotias ja suunnattoman varakas, niin 26-vuotias nainen tuomittiin ihmisten mielissä. Pohditaan onko toisella oikeasti tunteita, vaikkei sillä ole periaatteessa mitään väliä jos pystyy vaikka uskottelemaan ne tunteet toiselle, eikä tuota toiselle pettymystä.
Onko sillä väliä tuleeko valheen kautta onnelliseksi jos ei saa tietää totuutta.- ;;..;;
Alaikäinen on liian nuori ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vzxxBpMH1-Y - itse 52 ja mies 41
jos nainen ei ole alaikäinen niin tuskin on liian nuori minkään ikäiselle miehelle. Liikuttaessa täällä keski-iässä on mies jo samanikäisenä lähes aina liian vanha naiselle kuin naiselle.Naisten kannattaisi ehdottomasti ottaa toiselle kierrokselle ainakin 10 v itseään nuorempi mies.
- Jaahastavaan....
Onko tässä nyt sama aloittaja kuin tuossa yhdessä juupas-eipäs-ketjussa?
- Se Nainen
En ole sama :) Mietin vaan, että mitähän 50v mies parisuhteeltaan haluaa ihan yleisellä tasolla. Tietysti se on jokaisen kohdalla yksilöllinen ja henkilökohtainen asia, mitä omalle kohdalleen haluaa.
Minulla on aluillaan suhde paljon vanhemman miehen kanssa ja mielestäni ikäero on ihan sopiva, enkä keksi elämäntilanteessakaan mitään ongelmaa, koska emme kumpikaan tahdo lisää lapsia.
Ihmiset ikälukemien takanakin vaikuttaavat paljon asiaan, ja problemia ei kannata lähestyä pelkästään numeroilla. Minun mielestä äänioikeuden saavuttanut ihminen on aikuinen. Jokainen aikuinen päättäköön ihan itse, kuka on sopiva. Itse kun olin 30 vuotias , mulla oli 20 vuotias miesystävä, eikä olis tullut mieleenkään seukata itseäni 20 vuotta vanhemman kanssa. Teininä oli ihan toisin päin, enkä koskaan kiinnostunut alle 18 vuotiaista (tai siis ajokortittomista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914