päättelin tämän palstallamme vallitsevasta ikäväviestin määrästä
ei siis ole koolla eikä muodolla mitään väliä tämän poppoon kesken
singleseksi on parasta
28
137
Vastaukset
- Niin on.
Saa haluamallaan tavalla niin usein kuin haluaa.
- aika varmaa
eppäillä soppii saako tällä palstalla kukaan yhtään mitään
se on ihan fifty sixty - varmaaaaa
aika varmaa kirjoitti:
eppäillä soppii saako tällä palstalla kukaan yhtään mitään
se on ihan fifty sixtyei ne palstalaiset saa muuallakaan
se on ihan 100%
- er67777uhjn
totta, koolla ei ole täällä väliä
- hyvä huomio
täällä on kaikkein kärttyisimmät akat ja ukot
sekin puoltaa paikkaansa että puutteessa ovat- olet kärtty
totta, ja sinä olet pahimmasta päästä
- Niin,
kosketuksen, hellyyden ja kommunikaation. Pelkät orgasmit nyt saa kuka tahansa itselleen hoidettua.
- täh, mittee?
Niin, kirjoitti:
kosketuksen, hellyyden ja kommunikaation. Pelkät orgasmit nyt saa kuka tahansa itselleen hoidettua.
mitä se sellainen on
ei muistu juuri nyt mieleen
onko se tuolla rakkauspalstallapäin - Käy tarkistaa,
täh, mittee? kirjoitti:
mitä se sellainen on
ei muistu juuri nyt mieleen
onko se tuolla rakkauspalstallapäinjos vaikka löytyis.
- hyvää yötä
Käy tarkistaa, kirjoitti:
jos vaikka löytyis.
en jaksa, olen väsynyt ja minua nukuttaa :(
- naputi naputi
laiskuus, vaikka kaipaamanne ihminen tuotaisiin teille hopealautasella, luultavasti iskisitte siihen vaan signeerauksen
onhan siinä vaivaa, seksissä- väkäleuka
eikun jokainen etsisi hiirtä kouraan jotta voisi napsauttaa ;)
- allekirjoittanut mot
allekirjoittanut ainakin on heittänyt jo aikoja sitten pyyhkeen kehään kaikenlaisen seksin suhteen
- oletko tyhymä
älä kuitenkaan tuhoa ihmisten haaveita
jokainen saa palstalla olla niin kova karju tai lempeä lehmykkä kuin haluaa
mitä tänne mikään arjen harmaus kuuluu
tämä on HAAVEMAA- tementikko
joskus se vaan muistuu mieleen
että tuolla jossain on oikea elämä ja oikeita ihmisiä
kun vaan muistais mitä se seksi oli - halloota hömelö
tementikko kirjoitti:
joskus se vaan muistuu mieleen
että tuolla jossain on oikea elämä ja oikeita ihmisiä
kun vaan muistais mitä se seksi olietkö sää muista mitä seksi on?
mene hyvä ihminen seksipalstalle kertaamaan
se on tuolla listalla - tementikko
halloota hömelö kirjoitti:
etkö sää muista mitä seksi on?
mene hyvä ihminen seksipalstalle kertaamaan
se on tuolla listallase on varmaan jotain jossa tulee hiki
en jaksa :( - kroooohhh
tementikko kirjoitti:
se on varmaan jotain jossa tulee hiki
en jaksa :(niin, sehän se riivaa
ei vaan jaksa
*huoh*
telkkarista tulee hyviä ohjelmia
ja jääkaapissa on ruokaa
- Ihmisen ikävä
Sooloilu on toki kivaa, mutta rajansa kaikella. Haluan ihmisen mitä kosketella.
- Ärripurripärri
Ja mitä olet valmis tekemään sen eteen?
Jottain varmaan pittäis tehdä?
Vai nukuttaako vaan? - Ihmisen ikävä
Ärripurripärri kirjoitti:
Ja mitä olet valmis tekemään sen eteen?
Jottain varmaan pittäis tehdä?
Vai nukuttaako vaan?Nukuttaa? Minulleko osoitit kysymyksesi? Perkele, on niin kova ihmisen kaipuu välillä ja kroppa huutaa kosketusta, sattuu joka hemmetin koloon, että jos todellakin olisi ihminen tässä vierellä josta välittää, niin tuskin siinä nukkumiset mielessä olisi. Rakastella, naida, panna miten vain ja missä vain. Tehdä toiselle hyvää. Helpottiko uteliaisuuden nälkääsi?
- eisittekuettimään...
Ihmisen ikävä kirjoitti:
Nukuttaa? Minulleko osoitit kysymyksesi? Perkele, on niin kova ihmisen kaipuu välillä ja kroppa huutaa kosketusta, sattuu joka hemmetin koloon, että jos todellakin olisi ihminen tässä vierellä josta välittää, niin tuskin siinä nukkumiset mielessä olisi. Rakastella, naida, panna miten vain ja missä vain. Tehdä toiselle hyvää. Helpottiko uteliaisuuden nälkääsi?
Sivusta vastaan... no siinä tuli sitten vastausta, hyvä meininki!
- muN mielestä
Minä en ainakaan ole koskaan itteäni ittekseni tyydyttänyt loppuun asti, ei siis singlesexistä ole kokemusta, siihen tarvitaan kaksi.
- voi voi
Ehkä joskus kannattasi kokeilla... Kaksinseksikin maistuu paremmalta, kun tietää itse mistä tykkää ja mistä kohtaa. Mite joku voikin olla noin säälittävä, ettei saa edes itseään hoideltua! :D
- Anatomian
voi voi kirjoitti:
Ehkä joskus kannattasi kokeilla... Kaksinseksikin maistuu paremmalta, kun tietää itse mistä tykkää ja mistä kohtaa. Mite joku voikin olla noin säälittävä, ettei saa edes itseään hoideltua! :D
oppitunnit pakollisiksi kaikille.
- makuasioistaeivoikii
voi voi kirjoitti:
Voi voi ittes kanssa, saan kaksin sitä niin paljon kun haluan, ei ole tarvis yksin yrittää. Ei kuule mua vaan kiinnosta itteni tyydyttäminen haluan toisen siihen. Riittää kaksin mulle. Oletko muuten n vai m?
- hajesexi seuraa .
voi voi kirjoitti:
Ehkä sulla ei ole ollut muuta vaihtoehtoa??
itsensä tyydyttäneet ovat yksinäisiä ylensäkin
eikö sexi ole tutkimusmatka toiseen,jos kaikki olisi päivänselvää ,siitä menisi maku
- :=)
:=) voi,voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084