tuli aivan mahtava iltapäivä ja ilta ja niin päästiinkiin taas pihahommiin isännän kanssa :).
Tuossa muutava kuva tältä meidän pihalta tältä iltapäivältä ja illalta:
http://www.youtube.com/watch?v=GiFs6oRE-Zw
Ei mikään helle tullut ja toppatakki ei hommissa ollut yhtään liikaa hetkittäin. Lisää sateita on luvasa, mutta ehkäpä se kunnon kesä sieltä vielä tulee...
Sateiden jälkeen
15
121
Vastaukset
- tarhuri.
kaunis kaunis aivan ihastuttava !
- issu56
Kiitos, kiva jos pidit tuosta koosteesta!
- Totta.
oma kehu haisoo !
- Myy-Pikkuinen
johan olitte saanut mukavan iltapäivän, täällä on satanut melkein koko päivän!
- issu56
Joo ja tänään oli huvittavaa, kun ensin paistoi niin tosi kuumasti ja sitten yhtäkkiä alkoi tuulla ja taivas veti pilveen...ja vettä tuli kaatamalla. Ja minä jumissa hökötyksellä heh.
- Myy-Pikkuinen
issu56 kirjoitti:
Joo ja tänään oli huvittavaa, kun ensin paistoi niin tosi kuumasti ja sitten yhtäkkiä alkoi tuulla ja taivas veti pilveen...ja vettä tuli kaatamalla. Ja minä jumissa hökötyksellä heh.
Heehh, jouduitko kauankin ootteleen? =))))
- issu56
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Heehh, jouduitko kauankin ootteleen? =))))
Sellaiset puolitoista tiimaa siinä meni istuskellessa ja kuunnellessa kaatosateen hakkaamista hökötyksen kattoon ja sitte sade loppui ihan yhtä nopeesti kuin alkanutkin ja taas paisteli aurino hetken.
Just tulee taas ihan kaatamalla vettä...eipä tarvi kastella heh. - Myy-Pikkuinen
issu56 kirjoitti:
Sellaiset puolitoista tiimaa siinä meni istuskellessa ja kuunnellessa kaatosateen hakkaamista hökötyksen kattoon ja sitte sade loppui ihan yhtä nopeesti kuin alkanutkin ja taas paisteli aurino hetken.
Just tulee taas ihan kaatamalla vettä...eipä tarvi kastella heh.Sinun täytyy viedä siihen katokseen termarissa kahvia, ihan vaan sateiden vuoksi!! =))
Mikä se keltakukkainen amppeli on 2,56 kohdalla?
Täällä on ollut melko paska ilma koko päivän, sade toki loppui viiden maissa mutta synkkää ja pimeetä.Sen verran on pihahommissa oltu että on tyhjäilty taimilaatikoista vettä pois.Eilisaamusta tämän päivän iltapäivään satoi 28 milliä.- issu56
Se amppelikukka on kesäkaulus. Ei piittaa kovemmistakaan tuulista, mutta jatkuva jano sillä kyllä on, eli tarvitsee päivittäisen kastelun.
Onko muuten se yksi akileija, joka vielä on nupuillaan se, jonka sulta sain?
Eli siis tämä:
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/my_album_2010/083.jpg issu56 kirjoitti:
Se amppelikukka on kesäkaulus. Ei piittaa kovemmistakaan tuulista, mutta jatkuva jano sillä kyllä on, eli tarvitsee päivittäisen kastelun.
Onko muuten se yksi akileija, joka vielä on nupuillaan se, jonka sulta sain?
Eli siis tämä:
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/my_album_2010/083.jpgKesäkaulus, pitääpä pitää mielessä.Näin semmosen livenä ihan hiljan mutta nimi oli hukassa kukan omistajalla.
En muista onko toi multa peräisin, mulla kyllä on punaistakin akileijaa joten saattaa olla.Pitäis tehdä penkki, olis tarjolla kymmeniä sinisen eri sävyissä olevia akileijoja mutta ei aavistustakaan mihin ne kuoppaisin.- issu56
Haukullinen kirjoitti:
Kesäkaulus, pitääpä pitää mielessä.Näin semmosen livenä ihan hiljan mutta nimi oli hukassa kukan omistajalla.
En muista onko toi multa peräisin, mulla kyllä on punaistakin akileijaa joten saattaa olla.Pitäis tehdä penkki, olis tarjolla kymmeniä sinisen eri sävyissä olevia akileijoja mutta ei aavistustakaan mihin ne kuoppaisin.Silloin kun nuo amppelit ostin, niin en edes kysynyt nimeä ja seuraavalla kerralla kun taas menin hankinnoille, niin likka tiesi vain ruotsinkielisen nimen ja sillehän siinä sitte tovi naureskeltiin. Ruotsiksi on femtunga ja ei siinä mitään, mutta kun tuon kääntää suoraan, niin aika huvitava on kukalla nimi ja varsinkin nyt kun sain tänään tietää sen suomenkielisen nimen. Eli ne ei tosiaankaan vastaa toisiaan likikään.
Siitä akista vain sen verran vielä, että tuo nuppuvaihe on mulle ihan uusi, joten ei ole mulla aiemmin tuota ollut.
Olipas taas kaunista !
- issu56
Arvaas miten sille vänylle lopuksi kävi...?
Kaivoin sen maasta ja lähetin koivujen taivaaseen fuck. Ei ollut pienintäkään elonmerkkiä siinä, eikä mikään ihme se, sillä kun sitä vähän ravistelin noston jälkeen, niin kyllä oli niin minimaalinen juuristo sillä, etten moista ole aiemmin nähnyt tuon kokoisessa puussa. - issu56
Voi jessus...on sulla taito noiden kanssa...hienoa ja toivottaasti jaksaa jatkossakin tuo näitä varsin arktisia oloja. Ja miksei jaksaisi, kun eka talvi on jo takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760