Hyundai kärjen tuntumassa

Late,

11

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laazz

Hyvä auto on Hyundai.

• pettynytt

Hyvä, mutta huono jälleenmyyntiarvo.

• ei voi mitään

mutta japanilaiset ovat ylivoimasia.

• hmmmmm1

Toyotan valta Suomen myydyimpänä henkilöautomerkkinä on hiljalleen murentumassa.
      Myyntitilastojen kärkeen on kevään aikana kiilannut Volkswagen.

Tammi-toukokuun aikana uusista henkilöautoista rekisteröitiin eniten Volkswagenia. Volkswagenin markkinaosuus on toukokuussa ylittänyt jo 14 prosentin rajan, mikä tarkoittaa että noin joka 7. rekisteröity uusi henkilöauto on Volkswagen. Kasvua myynnissä edellisvuoden vastaavaan aikaan verrattuna kertyi lähes 12 prosenttia.

Toyotalla on yhä kakkossija kuitenkin vankasti hallussaan. Toyotaa on vuoden viiden ensimmäisen kuukauden aikana rekisteröity 6647 kappaletta. Noin joka 9. uusi rekisteröity henkilöauto on Toyota.

Kolmannella sijalla on Skoda, mutta Ford on kivunnut jo hyvin lähelle sen rekisteröintilukuja. Lukumääräisesti eroa oli Skodan hyväksi 66 autoa. Molemmat merkit jäivät niukasti alle 5000 auton rekisteröintirajan. Aivan hiljattain esitelty uusi Ford Focus saattaa keikauttaa vaakakupit toisin päin kesän aikana.

Fordin jälkeen sijat 5. – 10. valloittivat tammi-toukokuun aikana Volvo, Nissan, Audi, Opel, Kia ja Mercedes-Benz. Näistä vahvimman nousun viimevuotiseen verrattuna on tehnyt Kia, jonka rekisteröinnit kasvoivat lähes 54 prosenttia.

Lähde: Autoalan Tiedotuskeskus

• mmmmh

Tottakai niitä Toyotoita on paljon enemmän koska niitä on tuote Suomeen 60 luvulta asti.
        Hyundaita muutamia vuosia.

• npajää

Niitä menee kuukausittain 3 kertaa enemmän kuin Hyundaita.Kiaakin menee puolet enemmän.

• Sörlsessön

• Sörlsessön

• uuuussskkkkii
        Sörlsessön kirjoitti:

Ei mene Kiaa puolet enemmän.Suomessakin Hyundaita myydään jo paremmin
        http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomerkit/Huhtikuu 2011.htm

No ei Myydä ainakaan noiden tilastojen perusteella kyllä Kia on edellä.Otappa silmä käteen ja katso itse,kun kerran tilaston laitoitkin.Nämä HYundai miehet on kovia laittaamaan tilastoja,mutta eivät edes itse lue niitä.

• rwopql
        Sörlsessön kirjoitti:

http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomallit/Huhtikuu 2011.htm

No ilmankos Volkkari mainosti että uusia autoja saa heti pihasta. Näköjään myynti pienessä pudotuksessa, samoin Skoda, ton listan mukaan. Juuri vaihdoin uuden Hyundain, etittiin vielä sellainen minkä saisi äkkiä, lähemmäs 2 kuukautta kuitenkin vei. Ensin meinasin toisenlaisilla varusteilla mutta myyjä alkoi epäillä toimitusaikaa, no hyvähän toikin on. Vaihtaa sitten jos alkaa tympimään.

• kdpdå
        uuuussskkkkii kirjoitti:

No ei Myydä ainakaan noiden tilastojen perusteella kyllä Kia on edellä.Otappa silmä käteen ja katso itse,kun kerran tilaston laitoitkin.Nämä HYundai miehet on kovia laittaamaan tilastoja,mutta eivät edes itse lue niitä.

Vastasin että ei myydä puolet enemmän.
        8. KIA 535 KPL
        11. HYUNDAI 426 KPL Ei tee puolta enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe