Jos torjut mut taas. Mä menen eteenpäin. Mun on pakko. En haluis, mut en voi enää muutakaan...en halua elää yksin elämääni...
Jos saan rukkaset vielä kerran
22
330
Vastaukset
- Silmiisi sun
kellehän tääkin taas menee?
tunnisteita kiitos! - monetko tarviit
Jos se toinen on jo ne rukkaset antanut niin eikö asia ole sillä selvä?
- Huilun huilu
Haista sinä huilu!
- jep.
Useimmille taitaa riittää yhdet. Jo ei haluu niin ei haluu.
- Kasva aikuiseksi.
Huilun huilu kirjoitti:
Haista sinä huilu!
Aikuinen arvostaa muitakin.
- Käviskö
sitten nätit lapaset?
- menen eteenpäin
Ei käy.
Mä haluan hänet. - -.
menen eteenpäin kirjoitti:
Ei käy.
Mä haluan hänet.Jos hän ei halua sua niin ei voi mitään.
- mnbvcxfy
Siks minäkin jatkoin eteenpäin kun en yksikseni jaksanut jatkaa . Kaksin kevyenpää suosittelen sitä samaa ratkaisua .Onhan noita rukkasia tullut useanpi pari
- rakkaudella sinun
Et sä niitä rukkasia olisi ansainnut ,mutta ehkä ne oli sit viimeiset.
- :D
Jos vaan kirjoitti:
Tuo sai jotenkin hyvälle tuulelle!
- hehe:xDD
Jos vaan kirjoitti:
no jos et ihan rikas ,mutta rakas sit
olihan tuo kyllä hauska linkki - turhaan odotat
Oli ne viimeset koska sä et saa enää yhtään mahdollisuutta niitä antaa.
- jgfds iuytre
Voi tätä elämää en tiedä mitä tähän laittaisin kipeetä tekee. taidan lähteä ulos tuulettamaan päätäni
- ansaittua
Vai olisiko niin päin, että torjut kaikki ja elät vaan omassa kuplassa yksin, etkä haluakaan oikeasti ketään ? Tai sitten et osaa yhdelle olla uskollinen. Torjumiseen tarvitaan syy mietippä sitä.
- ............ :
Oletpas epäkypsä, et pysty käsittelemään torjutuksi tulemista.
Torjumiseen tarvitaan tosiaan syy, joskushan niitä on useampiakin käsillä saman ihmisen tapauksessa. Joskus ei ole käsillä yhtä ainoaa syytä, miksi. Syy voi olla oma persoonallisuutesi, tapasi toimia ihmisten kanssa, aivan kaikki sinussa, esimerkiksi. "Mietippä sitä", lapsi.
- Taistelee
ja voittaa !
- Hukkasin...
...sen rukkasen :))
Toivottavasti Sinä olet yhä tallessa ja löydettävissä. - ?
En minäkäään ,montako paria sulla niitä on ?
- ............
Mä en osaa niitä enää edes laskea :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837