kertoisit

jotain haaveistasi

kaipauksestasi.
hänelle tunnistettavia tietoja,yksityiskohtia..

23

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mä voi.

Sehän löytää näiltä palstoilta sitten kaikki mun kirjoittamat viestit. Ja sitten nolottaa vielä enemmän.

• =

;)))))

• tai sit se tulee nii

onnelliseksi ku luulee sun kirjoittavan hänelle. Mut ei se kuitenkaan lopuks usko et just SINÄ oisit voinu häntä muistaa.

• omat haaveet

Ei oikeastaan mitään syytä täällä kertoa mitään. Ei saa olla niin utelias. Ottaisi yhteyttä jos haluaisi.

• voin kertoa..

Kerron, että tahtoisin olla lähelläsi ja tuntea sut kaikilla aisteilla, uskoa että voin luottaa täysin ja saada lupa näyttää ihastukseni katseilla, sanoilla, huulilla... vihreäkukkanaiselle

• kade vihreäkukkasell

Mistä muuten tuo väri? Erikoinen.

• xxxxxx.....

mitenhän se lupa saataisi sinulle, mahd. nopeasti.

• voin kertoa..
        xxxxxx..... kirjoitti:

mitenhän se lupa saataisi sinulle, mahd. nopeasti.

Eipä muuten kuin että hän tahtoo ja sanoo sen minulle. En voi rikkoa itseä enempää yrittämällä toistamiseen saavuttamatonta. Niin se vaan menee.

• tämä se on
        kade vihreäkukkasell kirjoitti:

Mistä muuten tuo väri? Erikoinen.

Vihreä auto.

• xxxxxx......
        voin kertoa.. kirjoitti:

Eipä muuten kuin että hän tahtoo ja sanoo sen minulle. En voi rikkoa itseä enempää yrittämällä toistamiseen saavuttamatonta. Niin se vaan menee.

Sä olet sanonut hänelle? Selkeästi?
        Jospa sinäkin olet hänestä saavuttamaton..? Saavuttamatonta voi olla joskus hyvin vaikea lähestyä, niissä merkeissä kuin tahtoisi.

• voin kertoa..
        xxxxxx...... kirjoitti:

Sä olet sanonut hänelle? Selkeästi?
        Jospa sinäkin olet hänestä saavuttamaton..? Saavuttamatonta voi olla joskus hyvin vaikea lähestyä, niissä merkeissä kuin tahtoisi.

Olen kyllä ja nolottaa vieläkin. En ole saavuttamaton, mutta hän ei vaan taida tykätä sillä tavalla. Ehkä joku toinen joskus.... en vaan usko löytäväni yhtä makeaa helmeä enää. Toivossa on hyvä elää.

• xxxxxx......
        voin kertoa.. kirjoitti:

Olen kyllä ja nolottaa vieläkin. En ole saavuttamaton, mutta hän ei vaan taida tykätä sillä tavalla. Ehkä joku toinen joskus.... en vaan usko löytäväni yhtä makeaa helmeä enää. Toivossa on hyvä elää.

Varmasti löydät:)
        Ja suotta nolostelet, parempi katsoa kuin katua. Monelta menee tuossa vaiheessa pupu pöksyyn..eli ole ylpeä:)

MIstä vihreät kukat?:)) Ne on aika harvassa..

• voin kertoa.. unia!
        xxxxxx...... kirjoitti:

Varmasti löydät:)
        Ja suotta nolostelet, parempi katsoa kuin katua. Monelta menee tuossa vaiheessa pupu pöksyyn..eli ole ylpeä:)

MIstä vihreät kukat?:)) Ne on aika harvassa..

En hänenlaistaan... ne kaikilla kukilla on ainakin vihreät lehdet... ja lasinen maljakkokin voi olla vihree... en mä tiedä, mun pitää mennä nukumaan, öitä!

• voin kertoa..<3<3
        voin kertoa.. unia! kirjoitti:

En hänenlaistaan... ne kaikilla kukilla on ainakin vihreät lehdet... ja lasinen maljakkokin voi olla vihree... en mä tiedä, mun pitää mennä nukumaan, öitä!

sori kirotusvireet...

• Pöllinkin tästä

ajatuksen ja kerron, että haaveeni on, että Hän näyttäisi ihastuksensa katseilla, hymyllä ja sanoilla, ensi alkuun vaikka kirjoitetuilla sanoilla, jos ei saisi sanaa suustaan alussa.

• xxxxxx......
        voin kertoa..<3<3 kirjoitti:

sori kirotusvireet...

Okei, öitä :)

• voin kertoa..

Vaikka silmistään tai sitten.... :) en taida kertoa enempää, tuskin hän edes uskoisi, että edelleen päiväunissani vierailee säännölisesti.

• yks sellanen

No kerro nyt kumminkin... :) Tahtoo tietää :)

• kylmääkuumaapolttaa

Oon pahoillani että torjuin sut silloin. Tiedän ettet ole hajonnut siitä tuhanneksi palasiksi. Haluaisin kuulla sun matalan äänen vielä lähellä korvaani, niin ettei muut kuule tai näe. Sä olet paljon mua pidempi, mutta sängyllä vierekkäin sitä ei huomaa. Haluaisin antaa sulle yhden yön.

*suutelen ja huokaisen* ...taitaa olla myöhäistä.

• voin kertoa..

Kenelle tää meni? Ihan ap:lleko vai "voin kertoa" lle?
        Noin sata perhosta lähti lentoon vatsan pohjasta kun luin tuon... ;)

• kylmääkuumaapolttaa
        voin kertoa.. kirjoitti:

Kenelle tää meni? Ihan ap:lleko vai "voin kertoa" lle?
        Noin sata perhosta lähti lentoon vatsan pohjasta kun luin tuon... ;)

Mulla ei ole mitään vihreää tai vihertävää tai kukkiin liittyvää, jos olet tuo ylläoleva vihreäkukkanaiselle kirjoittava hurmuri. Vastaukseni meni "hänelle", kuten ap pyysi meitä kaikkia kertomaan jotakin yksityiskohtaa mistä voisi tunnistaa.

• Haaveita juuri nyt

Juuri nyt en kaipaa mitään muuta enempää, kun ymmärtävää olkapäätä ja kevyttä

halausta häneltä, ihmiseltäni. Lennätän ajatukset sinne. . . sadepisaroiden mukana.

• kt.

Hän on söötti, pitkä ja vähän ujo ( nuori)
      Niin mäkin (- nuori) mut hän on pitempi eikä ihan yhtä ujo .

ja me ollaan törmätty netissäkin, aika hurjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe