Netistä löytyy muutaman vuoden vanhoja viestiketjuja, mutta olisiko kenelläkään tuoreempaa kokemusta Nazarin Lucky 3 Star- lomasta? Vaihtoehtoina olisi nyt Kreeta tai Turkin Kusadasi. Muutaman päivän päästä varaan matkan jonnekin, nuo houkuttaa kovasti kun tulee ruoat ja juomat mukaan. Vai tuleeko? Joissain viestipätkissä kerrottiin, että all inclusive olikin täysihoito, eli tarkkaan rajattu mitä sai ja koska. Aikanaan Bulgariassa olin tyytyväinen all inclusiveen, siellä ainakin ruokaa ja juomaan riitti yli omien tarpeiden ja oli hyvää. Nyt tekisi mieli ottaa all inclusive jolloin jäisi enemmän rahaa kiertelyyn, retkiin yms.
Kreikassahan tuosta olisi enemmän hyötyä, kun hinnat on muuten kalliimmat. Mutta Turkkikin kiinnostaisi. Voi tätä valinnan vaikeutta. Kertokaa ihmiset kokemuksia!
Nazarin Lucky 3 star? Kokemuksia?
Yksinmatkaaja
0
344
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2451452- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22927
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883