sen pitää olla kaunis ... sen pitää olla rikas ...... sen pitää rakastaa minua .... sen pitää olla tosi fiksu ... sen pitää olla helvetin tyhmä että huolii minut ..... mistä löydän sinut unelmani nainen ?????
etsin unelmien vaimoa
9
380
Vastaukset
- mONttu-tona
OOt oikeilla vesillä!! Koskelta ainaskin tyhmiä löytyy..
- jallu koo
tarttee mennä sinne sit kattelee, jämsässä niitä ei oo näkynyt missää
- hukkasin viimeisen
mää hukkasin oman viimeisen tuollaisen. muut miehet nyt tarkkoina, voi käydä vaikka flaksi. montun säännöillä tonaan!
- minä kans
Laitoin Maaseudun Tulevaisuuteen taannoin vaimonhakuilmoituksen minäkin, vastauksia tuli 42 kpl. Kaksi oli naisilta, loput miehiltä, tarjosivat jotta multa saat vähänkäytetyn, laadusta ei takuita.
- Juhannuskin tulossa
Hei Jallu ! Minä olen kaunis, ainakin toisten mielestä ja hirmu hyvä luonne on. Mutta rahaa ei kylläkään niin kauheasti ole, vaan eihän se rakkaus niin paljon rahasta ole kiinni. Jos kelpaan, niin tavataan jossain. Olen muuten vaaleahiuksinen ja suht solakka, tykkäätkö ...
- Kokko ja Kokkonen
Jallu, Jallu, missä on se Jallu. Onko vielä yksin viettämässä juhannusta vai onko löytänyt jo sen oikean.
- jallu koo
olen etsinyt häntä kissojen ja koirien kanssa pitkin kylää, mutta ei vaan löydy. joku jo ehdottikin optikolla käyntiä ?????.
- Kaunis blondi
Naiset ovatkin niin fiksuja nykyään, etteivät kaikkia miehenköriläitä huoli vaivoikseen. Tosi fiksuja vain huolivat kaverikseen.
- VainTosiNainenVastaa
ja tosi fiksu hakee jämsänkoski palstalta täällä nais seuraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760