On ihme juttu kun varattua miestä ei voida jättää rauhaan, kaiken maailman lumput lähettelee tekstiviestiä ja soittelee. Minä en eroa TIEDOKSI.
Jätä mieheni rauhaan.
132
4478
Vastaukset
- 11 + 17
No jospa miehesi sitten eroaa.
- Ilmainen vinkki
Nämä "Nokkeluudet" joita viljelet, eivät oikeasti ole nokkelia.
- ilmainen vinkki
Ilmainen vinkki kirjoitti:
Nämä "Nokkeluudet" joita viljelet, eivät oikeasti ole nokkelia.
Nämä "viisaudet" joita viljelet, eivät oikeasti ole viisaita.
- ilaminen vinkki
ilmainen vinkki kirjoitti:
Nämä "viisaudet" joita viljelet, eivät oikeasti ole viisaita.
Nämä "nokkelat" näpäytykset joita viljelet, eivät oikeasti ole nokkelia.
- ilimane vikki
ilaminen vinkki kirjoitti:
Nämä "nokkelat" näpäytykset joita viljelet, eivät oikeasti ole nokkelia.
Nämä savolaiset "sutkautukset" joita viljelet, eivät oikeasti ole sutkautuksia.
- isketty vääryydellä
Et ole ainut pukin nainut, eikä mieleesi ole tullut että miehesi on syyllinen.
- öhöhöh
mitä läskiperse nitiset ja pihtaat. kato peiliin ni näet syyn miks näin käy.
- Panoraamaa
Pistä miehellesi pallo jalkaan. Miehet nyt osaa pettää vaikka keskellä päivää kun ovat mukamas toissä.
- ihmisestä kyse
Samoin naiset. Kyse on kahden ihmisen toimimattomasta suhteesta.Ainakin oma vaimoni on sellainen panopuu, että sitä jaksaa just sen verran, että lapset pian aikuistuu, ei yhtään pidempään.Varma olen, että kun eron aika koitaa, niin tämä tuleva exäni on aivan pihalla omasta elämänhallinnastaan.
- sellasta on elämä
sinun tahto=ainut tahto? Sinä et ehkä eroa mutta miehesi kyllä.. Haluat sanella ketä miehesi ehkä jopa rakastaa. Joskus rakkaus ei katso vasempaa nimetöntä, voit itsekin oppia tämän kantapään kautta. Pelkät panot on asia erikseen..
- impi umpilampi
Olisi hyvä saada tarkempi tieto mikä mies on kyseessä? Voisin luopuakin yhdestä niistä, jotka soittelee ja ehdottelee kaikenlaista.
Jää vielä kahden kuppilan miesporukka jäljelle.- Ukoton nainen
Samaten täältä, kahta olen tässä pyörittänyt, molemmat 40, pitkiä, hoikkia, hoikkia, tiettyjä naisten naurattajia molemmat. Pidä vaan hyvänäsi jos jompi kumpi on ukkosi, en ole ainut. Mie vaan otan mehut vällei.
- muut jo nauraa
Eihän tässä ole missään vaiheessa ollut kyse siitä, erotako vai ei. Hyvä ihme, pidä vaan kukostasi huolta, ole hyvä. Sen verran on kylillä aina huhupuheita, ettei tuo armaasi miksikään ole muuttunut vuosi(kymmenten) saatossa. Hienoa, jos joku tahtoo pitää **lk*sta kiinni.
- rakastajatar45
hmm,jos mies käy vieraissa,eihän se ainoastaan miehen vika
- joku raja tälle
Hävtöntä tämmönen vaimon tai naisystävän mollaaminen siitä että mies käy vieraissa.
Se joka käy vieraissa, se on syyllinen, olivatpa asiat miten hyvänsä.
Asioita on pystyttävä selvittämään yhdessä eikä laukata toisiin naisiin heti kun tulee vaikeuksia, koska ainahan niitä tulee.
Se joka pettää tekee VÄÄRIN ja piste.
Kaiken kukkuraksi vaimo/tyttöystävä altistetaan sen toisen naisen vihanryöpytyksille ihan kuin ei jo itse pettäminen olisi aivan tarpeeksi raastavaa.
Hävetkää te naiset jotka harrastatte toisten naisten vahingoittamista, samoin kaikki te jotka teette väärin ja petätte kumppanianne. - Petetty ja jätetty
joku raja tälle kirjoitti:
Hävtöntä tämmönen vaimon tai naisystävän mollaaminen siitä että mies käy vieraissa.
Se joka käy vieraissa, se on syyllinen, olivatpa asiat miten hyvänsä.
Asioita on pystyttävä selvittämään yhdessä eikä laukata toisiin naisiin heti kun tulee vaikeuksia, koska ainahan niitä tulee.
Se joka pettää tekee VÄÄRIN ja piste.
Kaiken kukkuraksi vaimo/tyttöystävä altistetaan sen toisen naisen vihanryöpytyksille ihan kuin ei jo itse pettäminen olisi aivan tarpeeksi raastavaa.
Hävetkää te naiset jotka harrastatte toisten naisten vahingoittamista, samoin kaikki te jotka teette väärin ja petätte kumppanianne.Pettäjääkö pitäisi suojella ja salata puolisolta millaisen miehen kanssa hän on naimisissa? Mielestäni ei puolisolla on oikeus tietää millaisen miehen kanssa on naimisissa, se on sitten heidän asia jatkavatko vai ei.
- Heh heh
Hahaaaa.... eihän varmaan kukaan väkisin armasta miestäsi
vieraisiin ole vienyt, eiköhän ole ihan itse lähtenyt.... että
puhupa miehesi kanssa ja ihan teidän kahden välinen asia,
jos miehesi vilkuilee vieraisiin! Ja eihän toista ihmistä voi omistaa. - Summeroflove2011
Alkaako miehesi etunimi J kirjaimella? Jos alkaa niin jatketaan juttua, voisin kertoa yhtä sun toista siulle.
- svetog
Ja mie voisin kertoa siul monta juttua myös, voip olla ettet niin haarat levällään oisikaan enää. Kannattaa siun käydä tutkituttamas ittes lääkäris, et ole näet ainut, tyttöjä myös rajan toisel puolel....
- Hanna2011
Kyllä alkaa! Neljä kirjainta?
- Summeroflove2011
Hanna2011 kirjoitti:
Kyllä alkaa! Neljä kirjainta?
Ei... Nimessä on 5 kirjainta.
- Kunnioittaminen
Kerro vaan yhtä ja toista J kirjaimella alkavasta miehestä, ei pettäjiä tarvitse suojella!
Jospa joku tunnistaa pettäjäpuolison.
- ant. ootella
härregud! lappeenpalstalla toistkyt kommenttia, eikä kauraa ! hienoa naapurikuntalaiset !
- paimenpoika , oikea
Mie kyl oisin kommentoit . Mut hittolaine ko leila näätkii kiels minnuu.
No kaikelviisii . Mut saaha vissii leilakii , hääkii kaataa kauraa maaha ? - 777777777777
Tässä taas Liberty City vauhdissa.........
- rotukukka
:-D :-D :-D
Osaiskohan se sun Oma ukkos ITE kieltää niitä Naisia txtailemasta ja soittelemasta??????
Ja kyl mie ainaki jättäsin tollasen äijän, jolle jotkut muut Naiset soittelee ja txtailee!!!!!! - onnellinen vaimo
Kinkku naiset tai siis eronneet jahtaa naimisissa olevia,kun ovat katkeria omasta epäonnistuneesta elämästään.Ei niistä tarvii välittää.Meillä mies sanoo YÄK! Sehän on jo niillä niin käytettyä tavaraa etten koskisi pitkällä tikullakaan.Toisen jäte on toisen onni,hehhehhe
- kanansuultasuihin
Yksi T mies ainakin koskee, eikä millään tikulla vaan munalla, kaikki käy.
- Vaimo pitäköön äijän
jos kyseessä on sama t-mies jonka mie tunnen niin ei kyllä kannata yhteyksiä ottaa juosta karkuun minkä kintuista lähtee. Jossain ketjunosassa jo mainittiin mopo äijät ja ne on ikuisia sinkkuja, ei ihme vaikka kotihiiret hermoaa.
- åpiknecööC ÄÄÄ?
Vaimo pitäköön äijän kirjoitti:
jos kyseessä on sama t-mies jonka mie tunnen niin ei kyllä kannata yhteyksiä ottaa juosta karkuun minkä kintuista lähtee. Jossain ketjunosassa jo mainittiin mopo äijät ja ne on ikuisia sinkkuja, ei ihme vaikka kotihiiret hermoaa.
Onko T mies kanavansuulta päin?
- Kokenut.
Pidä vaan pintas, näitä kyllä riittää.
Nimimerkillä kokemusta on. - kaunis nainen
Tuo kyseinen "nainen" asuu nykyisin lauritsalassa entisen mieheni kanssa, että älä huoli :)
- rakastajatar no1
ööö.mistähän johtuu ,että monella salarakas,mie tiedän monta tällasta..ja vaimo höpöttää joka puolella,että kyl myö ollaan niin onnellisia.Ukot millo työmatkal,millo mopomatkal,ai juu ja kaverien kans kalaan,jaajaa,tietäsittepä kuin paljon näitä on,ns onnellisia ..; ))sehän muotia pitää rakastajatar kun oma ei anna!!
- Samassa veneessä
Kirjoitit asiaa. Turha meitä ilon tarjoajia on vaimojen morkata. Mopot ja työmatkat on se elämän suola, että miehet jaksaa vaimojaan.
- wq
kun mies ei anna! ;) lähtee vaimo ;D
- Petettykin
mullakii kokemusta kun oma ukko kulta pettää olkoon olen jo jättänyt mokoman äijän .nyt hää soittelee perrää etä otatkos TAKAS. EN IKINÄ:)
- 4+5
Ei pidä ottaa miesta tai naista,jos haluu kulkee vieraissa on meillä mottona.Mieheni ei käy missään "mopolla" tai kalassa,kun sairastaa.Eikä minunkaan tarvii käydä vieraissa.Kumma juttu.Saan aina orgasmin mitä en saanut ikinä nuorena kännipäissäni remutessani ukkomiehen kanssa.On meillä vaimoillakin entinen elämä esim:toisena naisena.Ei kylän lumppu ole muuta kuin kylän lumppu.Jää yksin sitten,kun ei kelpaa enää kenellekkään.
- ei se sormus
kuitenkaan ole kuin sormus.
yhtäkään et voi omia yksinomaan itsellesi.
onhan noita joille se rinkula on yllyke ettei jälkipuheita tule...tosin jotkut jaksaa olla se toinen nainen tai mies ja siihen se yleensä jää.ruvetaan sitä sormusta asettelemaan sen uuden löydöksen sormeen ja sittenhän siinä rupeaa olemaan vitsit vähissä..mut elämää tää vaan on.ei sen kummempaa.- tr
tai heitellään sormukset pitkin baarin lattioita!
- ONNELLINEN IHMINEN
Kuulehan?Jos miehesi ei jätä näitä naisia"RAUHAAN"??Voihan se olla niinkin päin,että miehesi haluaa viestejä naisilta!ANTAA itse siihen aihetta!Älä sure uusia tulee kun raitiovaunuja,sano "entinen ukko"!Koitahan jaksaa!Hyvää Juhannusta sinne Karjalaan!
- lemmenleikit
Se vain on niin,minkäs menevälle voi,se menee jos niin haluaa.
Tulevaa voi aina pikkusen toppuutella,jos ei satu oikein kiinnostaan. - 16 + 7
Ei tuo mustisuus kannata, sillä et ole ainoa jonka mies on impotentti.
- svetog
Elä sie näistä lumpuista välitä, niitä tuntuu olevan riittämiin Lpr- Imatra välillä. Haluavat vaan pönkittää huonoa itsetuntoaan kun vapaat miehet eivät huoli. Hyvää kesän jatkoa siulle.
- varattuja en huoli
On se ihme miten varattu kiinnostaa. Itse en kyllä varattua halua. En ole välien rikkoja. Onneksi olen oman kultani löytänyt. Ja saa muut naiset vain katsoa. Yhdellä tanssi paikalla naiset ihmetteli jonossa kun tanssin vain kultani kanssa, että tuo tanssii aina tuon kanssa. Ajattelin vain että tottakai kun tämä on mun kultani. Toiset naiset saa pysyy kaukana, mut jos mies itse haluu lähteä niin sitten saa lähteä ja totean että hän ei ole minulle se oikea. Sitten saakin lähteä.
Ärsyttää kyllä kun jotkut naiset kun oikein hymyilee ja yrittää flirttailla. Vaikka kuin näkee että toisella on kaveri.
Mun kaverille kans yks nainen viestitteli...Otin puhelinnumeron talteen ja katsoin että sitä ei saa mistään, se oli salainen. Poistin kaverini kännykästä naisen numeron ja soitin hänelle.
Ja sanoin että, Olen seurustellut vuoden tämän miehen kanssa, näin teidän viestit ja kysyin että millainen suhde teillä on, viestit olivat K-18 ja hän sanoi että vain ystäviä ollaan. Sanoin että ajattelin vaan varmistaa että seurustelenko turhaa tämän miehen kanssa. Hän vastasi että et seurustele, Ja sen jälkeen en ole häneltä viestiä nähnyt tulevan.
On mullekin varatut ehdotellut, mutta olen nauranut ja sanonut että mene vaimosi viereen. - Juupa.....
Miusta on outo asenne näillä vaimoilla että aletaan haukkua sitä toista naista ja kerrotaan että et oo ainut ja että voit saada tauteja. Itte en haluais olla naimisissa sellasen miehen kanssa jolla olis muita. Pelottaako se yksin jääminen niin paljon? Jos tulis sellanen tilanne että miehelläni olis toinen niin minä ottasin yhtettä tuohon toiseen ja kysyisin ihan asiallisesti että mikä on homman nimi. Sitten mies sais kenkää, vähän vähemmän asiallisella tyylillä. Enkä tosiaan näyttäis omaa tuskaani noille pettureille. Paras 'kosto' on se että näyttää että pärjää, vai mitä?
Toki on niitä toisia naisia jotka oikein vonkaa tietoisesti varattua miestä, mutta taitaa olla aika harvassa. Eiköhän se homma mee oikeesti niin että sitä nainen luulee että on rakastunu ja uskoo että mies ottaa eron vaimostaan ja sitten alkaa se yhteinen ihana elämä.- Pettäjän kakkonen
Aika harvassa on tosiaan pettäjämies jonka kakkonen haluaa itselleen, useista seksi suhteista tunnettu mies on myös terveys riski kaikkine tauteineen ja useaa bakteeri kantaa kantavasta miehestä voi nainen altistua saamaan tautien lisäksi myoomia munasarjoihin ja kohtuun.
Harva kakkonen soittelee kotiin koska miehellä on usein toinen numero näitä sala juttuja varten.
Itse en ainakaan edes suostuisi antamaan anteeksi pettämistä vaan kylmästi ulos.
Mitkähän ne on ollut silloin avioliiton solmimisen syyt jos täytyy pettää, luulisin että vaimo on halunnut liittoa ikisinkkuuden pelossa ja halunnut sitten sen edustavan hienon kodin ja matkoja etelään hienona rouvana.
Useat miehet hakee sitten lohtua kakkosesta joka on valmis antamaan hyvää oloa, ilman että tarvisi ostaa uutta sohvaa tai viedä etelän lomalle.
Ikisinkku miehet ei taas kasva koskaan aikuisiksi vaan kaverien kanssa liehutaan siellä ja täällä ympäri suomea ja maailmaan ja otetaan vierasta minkä ehditään.
- ÄläItkeIines
Hei!
Sinun miehesi on niiiiiin ihana ettei kertakaikkiaan kukaan lumppu malta pitää näppejään moisesta komistuksesta erossa.
Lisäksi hän on luonteeltaan kovin aulis, ei millään henno sanoa ei jos lumppu on pulassa.
Hänellä on myös kuullun ja luetun ymmärryksessä pientä vikaa, mikä sinänsä on hellyttävää, hän ei näet ole ymmärtänyt sanaakaan siitä mitä pappi sanoi kun seisoitte siellä alttarilla.
Myöskään hän ei ymmärtänyt paperia jonka allekirjoitti.
Ehkä juuri tämän takia tuo miehesi on niin suloisen avuton että neidot kilvan hänestä taistelevat.
Ole ylpeä saaliistasi, äläkä suotta huolehdi.
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, kunhan muistat ripustaa osoitelapun ja avaimen kaulaan.
Jopa lumputkin kyllästyvät melko nopeasti luku-ja kirjoitustaidottomaan tahdottomaan robottiin.
Ystävyydellä
Samanlaisen tumpelon entinen tukikeppi - Juupa......
Tapaus Ilkka Kanerva on taas lööpeissä. On sillä miehellä puhelahjat mahtavat. Ajatelkaa nyt, aina se vaan löytää uuden naisen.
- ewwk
Jeesus mitä potaskaa! Heitä hemmettin tuollanen ukko ja mitä toisiin naisiin tulee niin ei voi kun ihmetellä teidän typeryyttä! Se ukko ei ikinä jätä vaimoaan vaikka niin lupaa, Miksi jättäs. Tavaraa tulee joka suunnalta ja ukon itsetunto senkun kasvaa kun akat tappelee sitä yhestä säälittäväsät kusisesta suolenpätkästä! Miehiä on maaikma täynnä ja itseasiassa ilman niitä pärjää mainiosti. Itselleni on ihan yksi ja sama missä oma ukkoni luuraa, ei vois vähempää kiinnostaa. Jos käy vieraissa nii antaa palaa.
- rakastajatar46
sori vaan ,mie oon naimisissa eronneen ukon kans,kohta 20 v täyteen
- älä ole hölmö
Ai sä tutkit sun miehes puhelinta? Sehän on hänen yksityisomaisuuttaan, ei sulla ole mitään oikeutta siihen koskea.
Lumpuksiko se mua nimitti? Tietysti, että rauhoittuisit. Kyllä sä vaan voisit sille miehelles sanoa, ettei laittele niitä viestejä mulle. Kohteliaisuudestani niihin jotain niitä näitä vastaan. Se vaan ei usko, ettei kiinnosta yhtään seksuaalisessa mielessä mua.
Sä oot hölmö, jos uskot, että viestittely on yksipuolista. Mutta ei sen takia eroa kannata ottaa. Sehän rakastaa sua. Pidä siitä kiinni. Mä en sitä halua. Mitä tekisin pettävällä miehellä? - Puumalan Ulla
Pistä miehesi ulos ja etsi uusi, mutta pieni vinkki ei täältä.
- Tuntomerkit
Summeroflove2011
jatka keskustelua, sillä kysymyksiä on tullut lisää!
Summeroflove2011
17.6.2011 22:12
Alkaako miehesi etunimi J kirjaimella? Jos alkaa niin jatketaan juttua, voisin kertoa yhtä sun toista siulle.
Summeroflove2011
28.6.2011 08:33
Ei... Nimessä on 5 kirjainta.
Kunnioittaminen
30.6.2011 11:13
Kerro vaan yhtä ja toista J kirjaimella alkavasta miehestä, ei pettäjiä tarvitse suojella!
Jospa joku tunnistaa pettäjäpuolison.
åpiknecööC ÄÄÄ?
30.6.2011 16:45
Onko T mies kanavansuulta päin?
- heipyliheipyli
Onko kaikki T ja J alkavat miehet pettäjiä kanavansuulla? Tunnen vain yhden henkilökohtaisesti, tartuntavaara on varma.
- Varmuudeksi
Mihin hävisit Summeroflove2011?
Kerro ihmeessä mitä tiedät tästä tietystä J:stä!
Että osataan varoa moista kollia.
- ruskeanreiänreijo
mä pakkasin toblea miehes kanssa ja pakkaan edelleen
- Summeroflove2011
Kyllä ton J:n tunnistaa jos muutamana viikonloppuna tuolla kaupungilla kulkee yöelämässä. Reilu 40v. ja on kyllä hyvännäköinen mies.
- Varmuudeksi
Vaalea vai tumma tämä J on?
- Jaana-63256
Varmuudeksi kirjoitti:
Vaalea vai tumma tämä J on?
Ristiverinen siilitukka:=)...ja aina vapaa ei koskaan perhettä ei lapsia....jne..puhuu mitä sylki suuhun tuo :=) j
- k.liina
Jaana-63256 kirjoitti:
Ristiverinen siilitukka:=)...ja aina vapaa ei koskaan perhettä ei lapsia....jne..puhuu mitä sylki suuhun tuo :=) j
ihan vaan tuli mieleen jukka k
- avaa silmäsi
Kuka sua eroamaan pakottaakaan? Kuka oikeasti haluaisi pettävän miehen omakseen? Sulla ei ole mitään vaaraa joutua eroamaan. Ne vieraat naiset kuorii kermat päältä, seksiä ja hyvä seuraa.
Kysyhän suoraan mieheltäsi, miksi naiset häneen yhteyttä ottaa. Kukaan ei aiheetta sitä tee. Se syyllinen ja kaiken alullepanija löytyy sun viereltäsi. - Kärsi nahoissasi
Onkohan soittelija edes Lappeenrannasta, tiedota koko suomen alueella, paikallisilla ukkomiehillä on laaja reviiri. Ja mitäs olet ottanut mieheksesi pettäjän.
- Toinen nainen mieki
Olet sie kanssa yksi tampio vaimo. mene miehesi mukaan jos hän edes huolii ni sitten sie näät mitä miehesi puuhastelee. pettävät äijät ei huoli vaimoja mukaan kaveri retkille koska siellä justiinsa tapailevat näitä viestittelijöitä ja soittajia. ota ainakin se kakkospuhelin omaan käyttöösi edes päiväksi niin näät kuka sieltä ottaa yhteyttä.
- Myötähäpeä
mutta mikä ihme siinä on että pitää varattua miestä piirittää. Mä en ainakaan edes huolis varattua kaikkine ongelmineen!
Täytyy olla tosiaan niin ettei kukaan halua noita väliin tunkevia akkoja, se mies on tietysti myös täys luuseri kun ei pysty sanojaan pitämään. Epäluotettava paska. Toivottavasti elämä opettaa joskus ja miettii yksin istuessaan mitä on menettäny käytöksellään. Loukataan viattomia ihmisiä.
Kuinka tollaset ihmiset voi katsoa itseään peilistä aamulla ja olla itsestään ja valinnoistaan ylpeitä. En käsitä millään. - kidselli17
Eiks näiitten "piirittäjä-eukkojen" hälytyskellot ala soida, ku tulee ilmi, et on jonkinlainen kiertopalkinto tää pettäjä? Siis jokaisen hameen alle tunkeva tai vonkaava! Eiks se oo omituista, et vaik koton saiskii kunnollee ja millo haluttaa, nii ain vaa pittää muita pittää varalla? Aatelkaa ny vähä!!!!!!!!!!!!!!!
- ihmeEro
ninpä. Ihmettelen vaan teidän sinisilmäisyyttänne, aikuiset naiset.. Nurkkaan siitä, häpeämään omaa hölmöyttä.
- Kakkospuhelin prrrrr
ihmeEro kirjoitti:
ninpä. Ihmettelen vaan teidän sinisilmäisyyttänne, aikuiset naiset.. Nurkkaan siitä, häpeämään omaa hölmöyttä.
Toisen naisenko tässä on mentävä nurkkaan jos varattu mies roikkuu jatkuvasti vieraassa pillussa kiinni, menköön rouva sinne nurkkaan sen ukkonsa kera ja laittakoon pallon ukolle jalkaan, mitäs pirua ne vaimot päästää miehet huoraamaan, pitäisivät kotona.
Kerran pettää aina pettää, lukekaa iskurista rouvat miestenne ilmot ja menkää mukaan niille kaveri reissuille missä miehenne huoraavat, sieltä panomatkoilta ne soitot ja viestit tulee. - salam1890
Kakkospuhelin prrrrr kirjoitti:
Toisen naisenko tässä on mentävä nurkkaan jos varattu mies roikkuu jatkuvasti vieraassa pillussa kiinni, menköön rouva sinne nurkkaan sen ukkonsa kera ja laittakoon pallon ukolle jalkaan, mitäs pirua ne vaimot päästää miehet huoraamaan, pitäisivät kotona.
Kerran pettää aina pettää, lukekaa iskurista rouvat miestenne ilmot ja menkää mukaan niille kaveri reissuille missä miehenne huoraavat, sieltä panomatkoilta ne soitot ja viestit tulee.Et voi omistaa toista ihmistä, et edes aviopuolisoasi!
- Salamille 1980
salam1890 kirjoitti:
Et voi omistaa toista ihmistä, et edes aviopuolisoasi!
Väittääkö edellinen kirjoittaja omistavansa jotain? Saatika sitten kirjoittaako hän aviopuolisostaan.
Kertoo vain homman nimen. - salam1980
Salamille 1980 kirjoitti:
Väittääkö edellinen kirjoittaja omistavansa jotain? Saatika sitten kirjoittaako hän aviopuolisostaan.
Kertoo vain homman nimen.Juurihan kerroin, etten voi omistaa toista ihmistä, ei kukaan voi! Mikä tässä rassaa, kun et osaa lukea vai onko ymmärryksessä vikaa!
- Miu vaimo?
Onko siu mies joku Timo vai?
- Toisen no:n nainen
Pidä vaan miehesi. Saanen kuitenkin lainata häntä kuten illalla.P.S. Remppa edistyy loistavasti, kassit tyhjänä.
- Ei pahalla
Te olette kaikki ihan sairaita :) Hankkikaa hoitoa. Tai vähintään harrastus.
- Persaukipanija
Pettäjät on sairaita, ei peteyt. Suomen sosiaaliturvalla ei ole varoja hoitaa huoraavia äijiä, eikä naisia jotka jakaa varatuille.
- xx
Täälläkin Reiska remppaa kassit tyhjänä!
- Ongelma toisin päin.
Vaimolleni lähettelee viestiä joku toinen mies, vaimoni kertoman mukaan hän ei edes halua olla tekmisissä kyseisen miehen kanssa. Mies on pitkä kalju, huolto ja asiakaspalvelutyössä eripuolella lähiseudulla.
Jokin vaimo myös voisi pitää miehensä kotona ja seurata miehen menoja. - 0,9
helpompi vahtia säkillistä kirppuja kun uskotonta puolisoa! ja minkä helvetin takia edea vaivautua?
- varattu nainen -69
kohta taas lähen,varatun miehen kanssa rakastelemaan,onkohan hän siun
- Käräyttäjä
Voi ollakkin jos olet se nainen joka tekee päivisin komennushommia, mies ei kylläkään ole minun vaan bestikseni ja olette samalla työpaikalla. Käry käy kalliiksi miehelle.
- Käräyttäjä
Käräyttäjä kirjoitti:
Voi ollakkin jos olet se nainen joka tekee päivisin komennushommia, mies ei kylläkään ole minun vaan bestikseni ja olette samalla työpaikalla. Käry käy kalliiksi miehelle.
Siis mies tekee komennushommia.
- uusi jo etsitty
Siitä vaan, ota vaikka koko äijä kaikkine ongelmineen ihan omaksi, ei harmita yhtään
- jo oppinut
oletkohan sie koskaan ollut sellaisessa suhteessa, jossa oikeesti rakastellaan.. miusta tuntuu, että nuo pettämissuhteet on perimmältään pelkkiä panosuhteita, jossa ainoastaan nu**sitaan. Ihan eri asia.
- Vaikea ymmärtää
jo oppinut kirjoitti:
oletkohan sie koskaan ollut sellaisessa suhteessa, jossa oikeesti rakastellaan.. miusta tuntuu, että nuo pettämissuhteet on perimmältään pelkkiä panosuhteita, jossa ainoastaan nu**sitaan. Ihan eri asia.
Monelle vaimolle tulee yllätyksenä miehen petollisuus, vaimot luulevat olevansa uskollisessa suhteessa, mutta mies voi olla myös rakastunut toiseen, mikä heidän suhde silloin on ja heidän peti puuhansa? onko se rakastelua vai panemista? Sen tietää vain pettäjä mies ja hänen pano/rakastelu kumppanit.
- juukkkaaaa
Niinhän luulet, et yllätys olis! Mut naisen intuitio kyllä kertoo, millon mies käy vieraissa tai on rakastunu toiseen! Se näkyy myös siinä, ettei mies anna tai kosketus on kylmä,vaikka kui n....ssis! Viisas vaimo on hiljaa ja sitte repäsee sopivana aikana!
- Yksi niistä 2:sta
On niitä sellaisiakin vaimoja jotka ei huomaa mitään vaikka ukko on kulkenut monta vuotta vieraissa ja useamman naisen luona ja usealla paikkakunnalla.
Sitä se on se sokea rakkaus. en tässä nyt ala nimiä mainitsemaan, mutta harrastuksen siivellä pääsee kotoa pois ja vaikka mihin. - nyyyyeee222""
Yksi niistä 2:sta kirjoitti:
On niitä sellaisiakin vaimoja jotka ei huomaa mitään vaikka ukko on kulkenut monta vuotta vieraissa ja useamman naisen luona ja usealla paikkakunnalla.
Sitä se on se sokea rakkaus. en tässä nyt ala nimiä mainitsemaan, mutta harrastuksen siivellä pääsee kotoa pois ja vaikka mihin.Niin tai ammatin. Tiedetään eräskin, joka sen varjolla kulkee ympäri maata. Edustaja! Anna nyt niitä nimiä, jos tiedät! Miksi niitä suojelemaan?
- jdhhdyeggdeh
nyyyyeee222"" kirjoitti:
Niin tai ammatin. Tiedetään eräskin, joka sen varjolla kulkee ympäri maata. Edustaja! Anna nyt niitä nimiä, jos tiedät! Miksi niitä suojelemaan?
Mitä se auttaa, eräskin rouva sai viestin että miehellä on toinen eikä sittenkään uskonut.
- ggRRRRRRh
Se oli sen rouvan ongelma! Miksi antaa noiden ku......äiden mellastaa mielin määrin?
- varattu nainen -69
Juujuu,monta vuotta jo rakasteltu,ja lomat yhessä,molemmilla hyvä olla näin,puolisot saa rauhassa pihtailla,ei ketään voi omistaa!!Eikä haittaa vaik ei kukaan usko ,heh,kyl on hyvä olla taas!!Jess
- Rehellinen elämä
"Juujuu,monta vuotta jo rakasteltu,ja lomat yhessä,molemmilla hyvä olla näin,puolisot saa rauhassa pihtailla,ei ketään voi omistaa!!Eikä haittaa vaik ei kukaan usko ,heh,kyl on hyvä olla taas!!Jess "
Teette syntiä varattu nainen ja mies, miksi ette eroa suhteistanne ja voisitte peuhata keskenänne mielin määrin! Mikisi petätte, kun vottei tehdä suhteistanne lopun reilusti?! - Minnan varaventtiili
Huomaa tekstistäsi ettei kaikki inkkarit ole siulla kanootissa.
Se välilyönti näppäin on siellä alhaalla, pisin näppäin näppäimistössä.
Ihan hyvä kuitenkin että edes seksi toimii. - Pölkky
Minnan varaventtiili kirjoitti:
Huomaa tekstistäsi ettei kaikki inkkarit ole siulla kanootissa.
Se välilyönti näppäin on siellä alhaalla, pisin näppäin näppäimistössä.
Ihan hyvä kuitenkin että edes seksi toimii.Kuka sinä luulet olevasi. Oletkohan ihan laillisesti varaventtiili. Tuskinpa tiedän sun laittomat puuhasi. Sulla ne nyt ei ainakaan ole kaikki inkkarit kanootissa, kun täällä tuollaisia kirjoittelet ja kiusaat toisia ihmisiä.
Toimii toimii, vaikka olettekin aina esteenä ollut kaikkeen. Pilaamassa toisten ihmisten elämää. Luuletko ettei tuo sun viestisi paljasta sua.
Sun venttiilisi fuskaa, joten en tarvi sun varaventiilejäsi. Mulla on ventiilit kunnossa.
- höpöhöpöpööö
(Y) ...ja tässä siulle.......ja välilyönnin kera,kärttysä vaimo...; ))))9
- En ymmärrä
Vehkataipaleella asuu yks häntäheikki. Parisuhteessa elävä.
- allia
En ymmärrä kirjoitti:
ja toinenkin.
- asaa
allia kirjoitti:
ja toinenkin.
ja kolmaskin
- Unta vaan
En ymmärrä kirjoitti:
Nimi alkaa T:llä?
- ihana rakastajani
Jos mies juoksee vieraissa,kannattaisiko vaimon katsoa peiliin,ja myös tosinpäin!!Minä olen itse valinnut tieni,ihanaa kun on rakastaja!!Upea rakastaja,josta ei vaimo välitä,mutta mie rakastelen hellästi,hmm jo 4vuosi menossa meillä ja paranee vain..
- Teen 2 3 4 5 6
Tuttua puuhastelua. Ikävää jos pian huomaat ettet olekkaan ainut miehen rakastajatar. Pettäjille ei koskaan riitä vain yksi, vaan naisia on sitten joka paikkakunnalla missä mies liikkuu. Onneksi vaimo ei tiedä meistä.
- EVVK.............ANU
eroa ainakin suomi 24 lappeenrannan osiosta.
- Sinkku vaan
Mistä ne lumput on miehesi numeron saanu jos ei mieheltäsi?
Turha täällä on syytellä naisia jos miehesi on munahaukka.
Helpoin homma on täällä iskeä ukkomies kun kaikki pettää. - 0000000
joo ja onko halventavampaa ku olla se toinen nainen?
- 222222
On. Vaimo joka jää roikkumaan vaikka tietää että mies pettää.
- rikas nainen
Sehän upeeta olla se toinen nainen,elän kuin rinsessa, saan paljon huomiota ,lahjoja ja upeeta seksiä,ilman tylsää arkea!!
- prinsessa VAIMO
miks sit mies ei eroa ja kohtele sua kun prinsessaa vaimona???
- Kakkonen on ykkönen
Kaikki naiset eivät vaan halua naimisiin pettävän miehen kanssa. On parempi että vaimo pyykkää paska pyykin ja kakkonen ottaa kerman päältä. Toki vaimoa pitää välillä helliä että koti olot säilyisi siedettävinä ja mies pääsee sitten aina reissuilleen.
- hip hei!
ahaa mielenkiintonen puolustuspuhe.nii pettäshän se sillon suakin eli semmosta riskiä et voi ottaa???? ja haluaisko se mies edes sua vaimoksi??? vai rakenteletko vaan jotain pilvilinnoja ja selittelet itelles miks mies käy vaan lämmittämas sänkyä ja maksaa siitä lahjoilla? ootko ikinä miettiny miks olet se toinen nainen? jos sen oma vaimo ei sille kelpaa nii miks sä pitkänpäälle kelpaisit? toi on nii vanha kuvio, et luulis jo vähänkin älykkäämmän naisen tajuavan.
- rikas nainen
Voi teitä,ei minun tarvitse pitää puolustuspuhetta,olemme onnellisia näin!
- Harski22
"Sehän upeeta olla se toinen nainen,elän kuin rinsessa, saan paljon huomiota ,lahjoja ja upeeta seksiä,ilman tylsää arkea!! "
Näitä Kellokosken rinsessoja on aina ollut ja tulee olemaan.
Valitettavasti!!!!!!! - PateX
Harski22 kirjoitti:
"Sehän upeeta olla se toinen nainen,elän kuin rinsessa, saan paljon huomiota ,lahjoja ja upeeta seksiä,ilman tylsää arkea!! "
Näitä Kellokosken rinsessoja on aina ollut ja tulee olemaan.
Valitettavasti!!!!!!!Voisin jopa sanoa, että Kellokosken hutsuja, jotka todella luulevat olevansa miehelle muutakin kuin (puhkipoljettu) pillu.
- sulle ja mulle
Minä olen kerran eronnut ja nyt toisessa avioliitossa elävä nainen, mitä lie vikaa minussa. Nykyisen mieheni olen ns. toiselta naiselta vienyt ja omakseni saanut. Eka liitto kariutui silloisen mieheni toiseen naiseen. Molemmista tapauksista oppineena voin kertoa, että mies käyttäytyy kuten parhaimmakseen katsoo ja usein niin että parhaat puolensa esittelee kodin ulkopuolella.
- ex-toinen nainen
Tähän voisin minäkin lisätä,olen joskus ollut se toinen nainen ,tais olla jopa 8 vuotta,sitten menimme naimisiin ,nyt jo 15 v hyvää aviolititoa takan,eli ei rakastajille ja "toiselle naiselle" aina huonosti käy!!Ps.Meillä jopa yhtä ihanaa kuin silloin alussa!!!
- biibbbbii
Tämä tiedetään ! Niin se vaan on, että arki on ihan toista kuin kuherruskuukausi!
- ex-toinen nainen
Sori. meidän arki kuin kuherruskuukausi,vieläkin!!Ihanaa....
- good wife
olen mäkin tavallani vieny toisen naisen miehen, mut minkä ihmeen takia sitä vetkutetaan vuostolkulla kyllähän nyt helvetti sentäs pitäs joku tolkku olla kerjätessäki.onks mies nii tossukka ettei halua päättää mitä haluaa vai onks molempi parempi. mun nykynen aviomies (ollu jo pitkälti toistakyt vuotta) käveli kaks päivää meidän tapaamisest sillosen avovaimonsa eteen ja sano mikä on jumpan juoni eikä lusmuillu nurkissa ja käyttäyty kun MIES. ja luojalle kiitos siihen kuvioon ei kuulunu muksuja. ne raukathan aina kärsii meidän aikuisten sairaista kuvioista.
- kaksi yksinkaksin.
Voi jeesus nainen. Miehesi ei parane koskaan , kun kerran viestejä tulee ja puheluita, avaa tiedostosi.
Olet huntusi saanu ja pidä pettävä ukko.
Anna hänen sitten seikkailla mis hää haluaa. - nnnnnnnno
ex-toinen nainen et taida arvostaa edes itseäs, jos olet roikkunu 8v varatussa miehessä. vai olikohan kysymys väsytystaistelusta. miks se ihana kuherruskuukaus mies ei eronnu kun vasta 8 vuoden kuluttua?? se pistää miettimään...näinköhän siuta kuitenki vähä vedätettiin...
- ex-toinen nainen
Heh,ei minu vedätetty höpö,olemme olleet jo 15 v naimisissa,kohta uudestaan häämatkalle nauttimaan toisistamme,vielä hehkumme yhdessä,pärjäilkää luuserit; )Ei kaikki ole niin mustavalkoista,joskus jonkun elämä loistaa jopa väreissä!!Ei ketään voi omistaa,ei edes puolisoaan,mutta paljon vaivannäköä ja antautumista se tarvitsee ,jotta pysyy lämpimänä.Aloittakaa vaikka peiliin katsomisella,ettei puolison tarvitse muualla katsella ,saadakseen tyydytystä,ja seksielämä kaipaa aina vähän uusia kipinöitä ,siinä se,ei se sen kummempaa.
Mutta nyt pakkaamaan,pitsit ja ja rakkaani kanssa matkalle!!Byeeeee- Iskuri rules
Niitä on kaikenlaisia häämatkalaisia jotka sopii treffejä myös häämatkalta.
- tilaa heti alv 0%
Taipalsaarelta varoitus vihreä ww polo tumma(nainen) ongelmia on tiedossa auto liikkuu LPR yössä
- karvahattu
Perhana mikä ketju!
Vaimo pitää kitinää kun naiset soittaa ja tekstittää.
Mies on silloin peestä ja vaimo kanssa kun alentuu vastaavaan. - Päivän paras
Tästä ketjusta tuli tositapahtuma mieleen.Löysimme kerran tyttäreni kanssa kännyn,no kun ei numeroa ollut missän,päätettiin soitta tallennettuihin numeroihin,naisia kaikki,ja kaikki lunttas luurin korvaan kun koitin tiedustella kännyn omistajaa.Lopulta yksi vastasi tekstiviestiin ja lupasi ilmoittaa kännyn omistajalle ,että minulla känny hallussa.Heh,hämmästys oli suuri ,kun tuttu naimisissa oleva mies ilmestyi ovelleni,punastellen ja änkytellen ,että se hänen kakkoskänny...; ))Tytär sai hyvät löytörahat !!Kait halusi että ei kerrota vaimolle!!Jaajaa,tais äijällä olla jotain 10 naisen numerot .; ))) ja ah ne seksiviestit ja kuvat,vanhan ukkoretale.Hyvät naurut sain!!!Onkohan sinun vaimosi hänen kännys?? Tai onko miehesi,täällä Imatralla vaikuttaa....ehhehehhehehh
- Toiseksi paras
Tiedän yhden samamoisen kakkoskännyn omistajan täältä Lappeenrannasta, nimenkin alkukirjain on mainittu tässä ketjussa T, vaimo vaan ei usko mikä pillun perässä ajeleva mies on.
- sen siitä saa
Yks asfaltti firman jätkä touhuaa sellai et siit käry viel käy
- Piuhat ristissä
Kui mys kiertävät asentajan rentut, mahtaa ainaski yhe urakat venyä takahuonees.
- roskaa
sen ryssä akka tietää
- blöndykkä
no eiks ne kaikki asfalttirinssit touhua,tuos ne kuolaa karjalanportilla kun ruokatunti....; )
- Pidä miehesi
Luin ketjun ja voin sanoa että huhu, huh. Ketä naista oikeesti kiinnostaa pettävä Lappeenrantalainen ukkomies, kyllä kotelossa on vajetta jos sellaisen haluaa. Sen verran tutustunut paikalliseen tarjontaan, että ei hyvvää päivää, toinen toistaan pettävämpiä äijiä, rajan takana kulkevia, tai ympäriinsä matkustelevia pillukerjäläisiä suurin osa. tauti kanta sen mukainen. Ap:lle voimia jos aijot miehesi pitää, mene joka paikkaan miehen mukaan, myös niille kaveri reissuille, tai tee niihin ylläri. Huoliiko miehesi siut mukaan edes kotimaassa mihkään? Ei tietty kun taitaa olla tunnettu niissä piireissä kun kerran naiset kilauttelee.
- seuraava portaikko
Kyll niitä kahden tai vielä useemman naisen miehiä piisaa.Harmittaa yhden naisen puolesta joka on seurustelevinaan vakavasti ns,vapaan miehen kanssa. Viikonloput vietetään yhdessä leikkien avoparia mutt annas olla ko ystävätär lähtee kotiaan ja on poissa muutaman yön ,niin vierasta lappaa miehen luona.
Ja miehen viikko menee loistavasti ja nopeasti seuran järjestystä yllä pitäen ja ns vaki nainen saapuu jälleen perjantaina rakkaansa luo,,,,,.Ja ollaan niin rakastuineita taas ja sama jatkuu taas seuraavalla viikolla.
Harmittaa hyvä uskoisen naisen höynäytys joka kokee tavanneensa elämänsä miehen . - ei vaan
seuraava portaikko kirjoitti:
Kyll niitä kahden tai vielä useemman naisen miehiä piisaa.Harmittaa yhden naisen puolesta joka on seurustelevinaan vakavasti ns,vapaan miehen kanssa. Viikonloput vietetään yhdessä leikkien avoparia mutt annas olla ko ystävätär lähtee kotiaan ja on poissa muutaman yön ,niin vierasta lappaa miehen luona.
Ja miehen viikko menee loistavasti ja nopeasti seuran järjestystä yllä pitäen ja ns vaki nainen saapuu jälleen perjantaina rakkaansa luo,,,,,.Ja ollaan niin rakastuineita taas ja sama jatkuu taas seuraavalla viikolla.
Harmittaa hyvä uskoisen naisen höynäytys joka kokee tavanneensa elämänsä miehen .molempien nimet ala m- kirjaimella?
- Silleesti etiä päin
Ei siu tarvikkaan erota, koska sitä ei kysytä siulta. Siu mies tulee kyllä kotio ku ollaan saatu puuhasteltua mopotallilla.
- Ei koskaan vaimo
Mie taas vaikk maksan, ett joku hakee miun miehen(ex)
pois meiltä. Olkaa hyvä vaan! Ihannemies kierrätykseen;
tölkki sihahataa joka ilta ja useasti, välillä jossain omill
retkill änkyrä kännissä. Ett ihka omaksi saa, kuka on miehen kipee.
Ynnä muita tosi ihastuttavia asiota naisen näkökulmasta.
Ikänä en koske Lappeenrantalaiseen eronneeseen mieheen enää!
Otan vaik vinkuhindusta jonkun miestä muistuttuvan mieluummin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770