Iloista sekä haikeaa, mutta toisaalta elämän jarruna ei saa eikä pidä olla.
Minulla oli lupaus ja sen pidin täysin!
:)
kaihoisa kaipaus jotain
10
357
Vastaukset
- tietyllä tapaa myös
? millainen lupaus? Kuulostaa jotenkin tutulta..
- taidat vaan
Tuhh,..puolusteletko tekojasi?
- kadotin itseni
Minulla ei ole oikeastaan enää kaipaustakaan, mutta olen toiveikas ja hyvällä mielellä jälleen.
- kuin myös
Kaipaus olisi kova.. mutta jotenkin rauhoittaa tieto siitä ettei mitään ole enää tehtävissä. Vain se elämä on vielä hukassa.
- vähän haikea olo
Oletko ehkä tehnyt vääriä valintoja. Tiedäthän ettei kaikkea voi saada .Yksi valinta sulkee toisen valinnan pois .Olisiko siksi se elämä hukassa --- tämä vain teoriaa ei kenellekkään . Kunhan tässä mietin omia valintojani . Tässä tapauksessa unohdin kyllä tunteet järjen pohjalta ratkaisuni tein
- kuis myös
vähän haikea olo kirjoitti:
Oletko ehkä tehnyt vääriä valintoja. Tiedäthän ettei kaikkea voi saada .Yksi valinta sulkee toisen valinnan pois .Olisiko siksi se elämä hukassa --- tämä vain teoriaa ei kenellekkään . Kunhan tässä mietin omia valintojani . Tässä tapauksessa unohdin kyllä tunteet järjen pohjalta ratkaisuni tein
tavoittelin kuuta, enkä salli itselleni muuta
- vapaudesta,
Jotenkin prikulleen samanlainen fiilis nyt
Kenenkään onnea ei saa estää ,päästän hänestä irti.alan uskomaan siihen ajatukseen
että jokaisella ei ole sitä parisielua ,mutta minullaistakin tarvitaan
ehkä vain pienen hetken verran ,ehkä tarkoitukseni on elää yksin - tassunjälki
Tai mitä jos se parisielu onkin olemassa, mutta tää eletty elämä on niin romuttanut, ettei tunnista. Ei kuule, nää, uskalla.
Sit jatkaa matkaansa yksin, väärässä tai epäsopivassa seurassa. Ne kaikki jättää jäljen. Kun olis tuuria ja uskallusta löytää heti se oikea. Mitä se sitten tarkoittaakin
...sinkkusiberia on kamalaa - mene mene.
Yrität vain luikkia pakoon ,se ei kuule onnistu
Et sä mitään tiedä' elämästä- -ed
ja meni Aplle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872