Lainaan toisaalta:
"Juuri julki tulleen salaisen muistion mukaan (hs, tänään) Kokoomus ja RKP ovat tehneet kaikkensa, ettei harmaata taloutta saa tutkia ja jos kiinni saadaan ei rangaista.
Miksi äänestimme niitä, jotka suosivat sellaista, jonka me kaikki tuomitsemme?"
Kokoomus ja RKP kimpassa! Kuten jo vuosisatoja!
7
53
Vastaukset
- hämmästynyt mimmi
No nyt se lantatalikko viskas tännekin samasta kasasta osan! Jo on innokas heittäjä!
- inhottavan innokas
rahavallan kannattaja ja köyhien kyykyttäjä taas asemissa siellä.Se raha haisee pahemmalle kuin sonta !
- tuo mimmi
kyllä täällä nimeltä tunnetaan, ei kehtaa vaan itse nikkiään laittaa.
- hämmästynyt mimmi
Kerro kerro, lupaan kertoa jos osut oikeaan! Kun nyt sateleekin, niin odottelen,,,,
- ketä kiinnostaa
hämmästynyt mimmi kirjoitti:
Kerro kerro, lupaan kertoa jos osut oikeaan! Kun nyt sateleekin, niin odottelen,,,,
siinähän kyttäät.
- Korruptiovalta
Suomessa on tasavallan sijaan!
Olen samaa mieltä kuin aloittaja etteivät vaalit merkinneet yhtään mitään.
Miksi siis uusia vaaleja järjestäisimme?
Katsotaan nyt vain keiden kanssa RKP nyt on hallituksessa.
Toivotonta on Suomen "tasavallan" touhu.
KORRUPTIO täällä on vallassa! - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
RKP menee kokoomuksen mustan viitan alla salaa
on mennyt jo 32 vuotta
ja aina vaikuttanut raharikkaittensa hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891