edetään, mikä on toivomuksesi?
Miten me tästä
42
629
Vastaukset
- s....
en tiedä, enkä jaksa nyt ajatella.
tuli taas lisää pohdittavaa....
ihan omia asioita,,,,tuli niin pieni eka tili että hyvä kun sai vuokran maksettua. ei naurata.. - mua ärsyttää
Äkkiseltään voisi ajatella, että pilvimaassa leijutaan, mutta kun tässä on todellisuus mukana. Tai voisin leijua, mutta jaloissa on liimaa.
Aloitus ei ollut minulle, mutta vastasin. Tulin, kirjoitin ja poistun. - ei edistystä
Kaikkeni oon tehny, että edistyisi. Nyt ei enää jaksa, liian vaikeaa.
- toistoori
Kysy häneltä itseltään suoraan, ei kai hän sitä tänne voi kertoa ??
- Kyllä se siitä
Laita viesti puhelimeen, pyydä vaikka kahville.
- Menikö tää
meihelle vai naiselle ?
- Kuka kysyy
ja keneltä ? Tuntuu menevän vähän leikkimisen puolelle.
- mikään ei muutu
taaksepäin mennään
- Eipä ainakaan
kyseisellä viestillä etene yhtään mitään. Miten et laittanut mitään tunnistetta jos olet tosissasi ?
- Fact
Ei mitenkään, ei ole tarkoituskaan edetä. Pientä arjen piristystähän tämä on ollut puolin ja toisin alusta alkaen. Mitä muuta kuvittelit? Olisimme jo yhdessä, jos olisi tarkoitus edetä.
- faktariini
A) Miksi olet täällä kun vaikutat siltä ettet ikävöi häntä?
B) Oletko kertonut hänelle ettei mitään jatkoa ole luvassa?
C) En keksi enempää kysymyksiä.
- hglkjhgf
Ei liity aloitukseen mutta ainahan voi katsella elokuvia ja eläytyä niihin.
http://www.youtube.com/watch?v=8WYHDfJDPDc - hellureit
Jänskättää.
Kuinka paljon mahtaa vastauksia tulla sulle?- hellureitt
Mulle ei kait kukaan vastaakaan, etenemisistä, vaikka kysyisinkin. Samaa kehää kierrän, kait se on tarkoituskin. Ja mä kun niin tahtoisin jotain pysyvää kumppanuutta.
- -toiveikas-
sama kuin sulla ;)
- Reaaliin
keinolla millä hyvänsä.
- Joku S
Mulle sama kiitos ;-) Ja sitten mielellään aika liki, kun aika on sopiva.
- No, en mä
teistä tiedä, mutta omalla kohdalla tuntuu toivottomalta. En mä enää kehtaa sielläkään niin usein käydä, kun epäilyttää jo, että kaikki tietävät miksi mä siellä notkun jatkuvasti. Ja hölmöltä olo tuntuu jälkeenpäin, kun et edes huomannut mua :( tai esitit, ettet ollut huomannut mua.
Jos kumpikaan ei kehtaa enää lähestyä toisiaan tai edes katsoa toisiaan, saati moikata, niin ei ole paljoa enää tehtävissä.
Yhteydenotto jotakin muuta kautta? Tai selvemmät merkit molemmilta, että päästäis edes tutustumaan toisiimme pikkuhiljaa.- olenpa utelias!
Kuinka usein käyt "siellä" ja mikä se paikka on, työpaikka, kahvila, kauppa...? Oot kirjoitellut täällä aiheesta joskus ennenkin kai, tai oon tunnistavinani sut? Olet nainen eikö vain?
- iiuuy poiu asdfgh
Kovin tuttu tilanne minulle . toivottavasti jompi kunpi teistä tekee aloitteen eihän siitä muuten mitään tule .kiusallista raastavaa ei kuitenkaan kykene enää toimimaan koska .En minäkään viitti enää mennä erääseen kauppaan jossa hä'n käy luulee vielä että häntä siellä kyttäilen jaa että kyttäilenkö en tiedä jos vaikka vilaukselta näkisin sit se on taas pitkään mun mielessä jos näkisin parenpi kai pysyä pois sieltä
- Ed.
olenpa utelias! kirjoitti:
Kuinka usein käyt "siellä" ja mikä se paikka on, työpaikka, kahvila, kauppa...? Oot kirjoitellut täällä aiheesta joskus ennenkin kai, tai oon tunnistavinani sut? Olet nainen eikö vain?
Olen nainen, kyllä. En viitsi paljastaa enempiä, tiedä vaikka olisit joku utelias työkaveri :D Sanotaan nyt sen verran, että hänen työpaikkansa missä nähdään silloin tällöin.
- olenpa utelias!
Ed. kirjoitti:
Olen nainen, kyllä. En viitsi paljastaa enempiä, tiedä vaikka olisit joku utelias työkaveri :D Sanotaan nyt sen verran, että hänen työpaikkansa missä nähdään silloin tällöin.
Ei tarvitse pelästyä, olen nimittäin itsekin nainen. Oon vain lievästi samankaltaisessa tilanteessa tosin toisinpäin, varmistuksena itselleni ettet vain olisi "hän" joka käy silloin tällöin pistäytymässä. Onnea toivotan, eiköhän ne ratkaisun avaimet vielä löydy.
- Ed.
olenpa utelias! kirjoitti:
Ei tarvitse pelästyä, olen nimittäin itsekin nainen. Oon vain lievästi samankaltaisessa tilanteessa tosin toisinpäin, varmistuksena itselleni ettet vain olisi "hän" joka käy silloin tällöin pistäytymässä. Onnea toivotan, eiköhän ne ratkaisun avaimet vielä löydy.
Kiitos, samoin sinulle :)
Harmi, että tämä juttu ehti mennä ihme venkuroinniksi, mutta en alussa tajunnut missä mennään ja nyt on näköjään jo liian myöhäistä. Toivottavasti sulla on parempi tuuri jatkon kanssa!
- Ollaanko vain :)
ja eletään elämiämme. eikä stressata. Kunhan tuut takasin niin oon ihan iloinen :)
- Juurikin näin :)
Tuun takasin :)
- camera, lights,
action!!!
- move on
show must go on!
- on and on
move on kirjoitti:
show must go on!
can anybody know what we are living for..
- come what may
on and on kirjoitti:
can anybody know what we are living for..
we should be lovers
- though nothing
come what may kirjoitti:
we should be lovers
will keep us together
- forever and ever
though nothing kirjoitti:
will keep us together
we could steal time
- just for
forever and ever kirjoitti:
we could steal time
one day
- tshih
Emmä tiiä, tökkää vaik :D
- muiskiskis
tökkää ite...
- Sulla on päätösvalta
olen viestittänyt sulle oman toiveeni :)
- joku vaan
Ei mitenkään, jos ei itse ota yhteyttä. Olen jo osani tehnyt, nyt tarvitaan edes yksi vastapallo.
- eteenpäin mars
Olen niin väsynyt etten jaksa kun täällä istua ja syödä iltaisin...
- Taustalta..
Hmm.. Minä kai ainakin toivon minulle ja hänelle hyvää.. Et kaikki kääntyisi parhain päin. Kaipaan häntä.. Ja mukava olisi nähdäkin pitkästä aikaa kun viime kerrasta on jo aika pitkä aika (yli vuosi sit keväällä, viimeksi siellä koulun pihalla näin hänet).
Ei kai siihen kovin montaa tapaa ole.. Viestittelemällä (tekstiviestein, en käytä Facebookia) eteenpäin kai. Soittaminen olisi varmaan parempi tapa kai.. Jos vain uskaltaisi.
En ole jaksanut näitä hirveästi tänäänkään lueskella.. Ja hyvä niin.
Minulta ei ole kuin pari kommenttia näille palstoille tänään. Tämän lisäksi olen laittanut muutaman tuonne Järki ja tunteet-palstalle (toinen tällä samalla nimimerkillä ja sit pari sellaista joissa totean ettei viestit/aloitukset ole ainakaan minulta).
Ja tämä jääköön viimeiseksi viestiksi minulta näille palstoille. On muutakin tekemistä.. Menen.. - Jatkan et
Vaan toisaalta.. Ehkä se olisi hyvä et lopettaisin tämän tähän.. Enkä laittaisi sitä tekstiviestiä enää hänelle (kun saan sen uuden puhelimen). Kun kyllä se vähän siltä vaikuttaa et eihän me olla edes samalla puolella.
Olen siitä ihan varma et yksin en enää tee mitään tämän ystävyyden eteen. Vai miksi tätä voisi kutsua.. En tiedä..
Johonkin sen päätöksen on tultava.. Ja se tässä varmaan on pian 'käsillä'.
Luulen niin..
Öitä.
Ps. Minulta ei ole edelleenkään kuin ne 3 aloitusta ja nekin tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 8. sivulla). Vaikka tälläkään maininnalla tuskin mitään väliä on mut kerronpa silti.- Taustalta..
Tuo kommentti oli siis jatkoa tuohon omaan kommenttiini.
- Taustalta..
Tai se päätöshän tulee varmaan ensi viikkoon mennessä koska lupasin viimeistään juhannuksena laittaa sitä viestiä hänelle.. Vaikken olisikaan saanut sitä uutta puhelinta vielä.
Öitä.
- Lonelygirl for ever?
Toivomukseni on, että jotain tapahtuisi. Todennäköistä on, että elän loppuelämäni miettien tunteitani sinuun - yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713