Poikaystävä oli kokematon ja nolannut mut

nolostunut tyttö

Moro

Oon ollu huolissani mun viimesimmän poikaystävän oudosta käytöksestä. Meidän kemiat on kyl kohdannu, me tykätään samoista asioista ja on tultu muute hyvin juttuun, mutta oon huomannu pienen ongelman meidän välillä. Ite oon siis 15 ja se poika nyt 16, eikä olla enää yhes tällä hetkellä (selitän kohta miksi). Kumpiki ollaan sellasii vähä ''pahiksii'' niin sanostusti, tällä pojalla on paljo kavereita ja se ite on kaveriporukan pääjehu. Se on ollu aina suosittu meidä koulus, sille on tullu tytöt jutteleen ja silleen. Ja oon iteki suosios. Me lintsataan ja myöhästellään koulusta harva se päivä ja joskus oon ollu kännissä. Mä ihastuin tähä poikaan diskossa ja jonki ajan päästä kysyin siltä et aletaanko. Ja se vastas myönteisesti. Mun muut exät on ollu sellasii et niide kaa ei oo tullu toimee viikkoo tai kahta kauempaa, luonne täys kusipää. Tää mun viimesin oli sillee cooli, se olis ollu mun tyyppii, meillä on ollu joskus niin kova puhetulva että ei paremmasta väliä. Se osas olla asiallinen käytökseltään ja muutenkaan se ei vittuile mulle ikinä eikä hauku mua, eli hyväntahtonen luonne, vaikka koulussa kovisteleeki kaikille muille.

Mä oon vaa huomannu sellasen jutun, et tää samainen poika ei oo ennen seukannu kenenkään kaa, en oo suoranaisesti kysyny siltä koko asiaa, mut olin ymmärtäny sen suosiosta, et kyl sil varmaa on kokemusta seurustelusta. Se siis ei oo mitenkää päällisin puolin ujo, älkää käsittäkö väärin, vaan no, outo. Mä oon pystyny juttelee sen kaa tosi mukavii, mut heti ku mä oon ottanu siihe läheisempää kontaktii, nii se on alkanu sit vasta ujostelee tai vetäytyy tai sillee muute oleen outo.

Ku mä yks ilta pussailin sen kaa kylällä ja jotkut meidä kaverit katto vierestä, et ai ku siistii, nii mua rupes sillee nolottaa vähäse. Ku mä yritin tehä kielaria sille nii se käänsi katseensa pois musta ja peräänty taakse päin. Se selitteli jollaki tekosyyllä et sillä oli muka kusihätä. En ottanu asiaa puheeks sen takii ku se oli noloo varmaa sille itelleki, ku mä arvasin viimei, et se ei varmaa osaa ees ollenkaa pussata eikä sil oo siitä kokemusta. Eikä se oo kertonu mulle aiemmin mitään.

Toinen nolo tilanne oli se, ku me oltii kerra meidä mökillä ja nukuttii samas sängys ja meil oli oma huone, jossa me saatiin olla rauhas, nii mun teki vähä mieli, you know... Me oltiin höpisty koko ilta joutavia. Mut ku mä otin läheisempää kontaktia sen kaa sängys, se ei oikein noteerannu mun aloitteisiin. Ei se kyl kieltäytyny, mut ei sillai vastannu mun odotuksii, oli kai jännittyny. Kesken seksin sille tuli ilmeisesti pakottava tarve vetäytyä syrjään musta ja se sano et tää ei toimi.

Mä tajusin seuraavana päivänä et sillä ei oo yhtää kokemusta kenenkää kaa eikä se sillee oo vastannu mun odotuksii, vaikka se koulus kehuuki kaikkee et mite paras se on. Se varmaa iteki miettii sitä miks se meni mun kaa sänkyy vaikka se oli neitsyt ja kokematon eikä tienny näistä jutuista. Mut sillä ei ollu munaa sanoo mulle suoraan totuutta. Mä lähetin sille pari päivää sitte viestin, että tää oli nyt tässä, kiitos.

Mä oon siis sellane vaa mieleltäni, et tuntuu tosi nololta jos joku käyttäytyy sillee mihi ei oo varautunu, samoin mun kaverit ajattelee tälleen. Se poika ei siis oo ikinä osannu lukee edes mun eleitä kovin hyvin. Musta tuntu siltä et olis voinu karata toiselle planeetalle piiloon ku mä jouduin iha nolona selittään mun kavereille mun kokemuksista sen kaa. Mä ja mun kaverit ollaan näet vähä sellasii juorukelloja. Meitä haukutaan ja kiusataan sen takii jos me ei kerrota kavereille totuutta, ja siitä että menee sänkyyn jonku ääliön kaa. Sitä ei oo helppo kertoo. Me halutaan ehkä sitä et nää pojat kenen kaa me ollaan, olis itsevarmoja tyyppejä, jos haluu seukata, eikä sellasii pelkureita, jotka sanoo vasta sängyssä et ne ei oo valmiita läheiseen kontaktiin tai seksiin. Me ei todellakaan haluta kokematonta tyyppiä, joka kaiken lisäksi nolaa meidät totaalisesti. Mä oon aina tykänny pojista joilla on itseluottamusta eikä ne ala pelleilee. Mä oon sitä mieltä et se poika ei oo mikää normaali, suoraan sanottuna. Ei todellakaan. Mä en voi oikeestaa ymmärtää mite se poika saatto olla nii vitun tyhmä. Toivottavasti ette nyt suutu vaikka jätinkin sen pojan kylmästi.

Älkää poitsut ottako paineita, jos luette tätä, mut mä oon sellasta tyyppii et mä en ala kenenkään kokemattoman ja epävarman nössön kaa mihinkää juttuun. Joten kattokaa että osaatte seukata kunnolla ettekä tee mitää noloja temppuja, koska niistä juorutaan. Koska te ärsyttävät pojat oikein opitte oleen nolaamatta itteänne ja toisia?

33

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä seukkaan.

Sun kirjoituksesta näkee heti että oot lumpahtava narttu, oot tosi lumppu.
      Mä en itse haluu olla semmosten kaa missään tekemisis, mut mun serkkuni Miettinen harrastaa semmosta että se myy lumpahtavia likkoja jätkille pantaviks.Ottaa siitä hyvät rahat, itelle 75 prossaa ja likalle 25 (eihän likka niin paljon rahaa tarvi, sehän saa munaa).
      Mikä sun s-postiosote on, jos mä vaikka kertoisin susta Miettiselle.
      Kuis on?

• :)

Miks ihmeessä jättää joku sen takia jos on neitsyt?!? Olisit vaan helkatti vie rohkassu sitä vähän ja opettanut miten hommia tehdään. Ja parempihan se on jos on poikakaveri joka ei oo naistenmies, ei ainakaan olis heti tarvetta uudelle (toivottavasti).

Jos sulla tosiaan on tommonen kaveripiiri niin kannattaisikohan harkita uutta. Jos kaveripiirin takia et voi ottaa seurustelukumppaniksi sellaista tyyppiä jonka haluat niin se on jo aika paha asia. (Kuullostaa siltä että et pystynyt olemaan hänen kanssaan, koska nolotti ja kaverit eivät suvaitse sellaista)

Ja miten niin poika on ''tyhmä''? Häneltä puuttui vain rohkeutta. Ja ennen kuin alat kirjoittamaan että hän ei ole ujo, koska on koulussakin suosittu ja jengin pomo, hän voi silti olla ujo näissä asioissa.

• 18vjäbä

Pitäisikö sun kertomukselle itkeä vai nauraa?

• kova jäbä

Teit oikein - onnitteluni, nolostunut tyttö! Sinussa oli naista tehdä päätös ja oikean päätöksen teitkin. Tuskin sinä nyt minkään nörtähtävän pojan(kyllä epävarmuus on melko nörttimäistä) kanssa haluaisit seurustella, vaan sinulle kelpaa oikea MIES ja hyvä niin.

Monella tytöllä ei olisi pokkaa jättää sellaista heikkoa vätystä, kun ne semmoiset "miehet(:D)" usein ovat erittäin säälittäviä. Mutta sinäpä seurasit sydämmesi ääntä ja teit kuten katsoit parhaaksi - teit OIKEAN päätöksen. Tuollainen määrätietoisuus merkitsee sitä, että sinulla on hyvä itsetunto ja tietenkin myös hyvät rahkeet seurustelumielessä(sain sellaisen kuvan, että olet melkoisen hyvännäköinen).

Määrätietoisuus ja ulkonäkö erottavat sinut näistä muista Suomi24:n hiirulaisista: He ovat tyttö- ja poikanörttejä, kun sinä olet nainen - ja ylpeä siitä.

• Äijä 31v

Et sinä mikään mies ole :D Pikkupoju, teinix, niinkuin muutkin täällä. Tuollainen säälittävän laiha amispoju ei saisi aikuiselta 30v, oikeasti kokemusta omaavalta naiselta :) Sinun on tyytyminen niihin 40 kg painaviin siiderilissuihin, joilla on juuri rinnat alkaneet kasvaa. Hah hah!

• ,,,,,,,,,,

Vittu mitä paskaa oikeasti. Tiedän että naiset ovat kaksinaamaisia, mutten uskonut, että kukaan tyttö voi tuollainen paskiainen olla. Miten helvetissä ihminen voisi saada kokemusta seurustelusta, jos ei voi seurustella ilman kokemusta?

Mutta sinähän oletkin trolli.

• perussuomalaine amis

Tuskin hän trolli on :)

Minusta on ilahduttavaa nähdä, että naisilla on yhä miesmakua(ok, kyllähän useimmat tosimiehiä nörttien yli arvostaa, mut tää suomi24 onkin joku hikisten lukionörttejen kokoontumispaikka).

• nolostunut tyttö

Oon pahoillani, ymmärrän, että silläki jätkällä on tunteet.

Ja oikein arvattu. Mulla on melko hyvä itsetunto, ja omasta mielestä oon nätti. Pyrin oleen määrätietonen päätöksissä, vaikka se ei aina ookkaan helppoo. Ja kyllä, oon kieltämättä vähä kaksnaamanen, en voi väittää vastaankaa.

Mut ne tytöt, jotka tunnen jo ala-asteelta saakka, on mun kavereita, 4ever. Ja oon niille uskollisempi, valitettavasti. Se poika saa luvan syyttää itseään nolosta käytöksestä, mitäs anto väärän kuvan itsestään. Nyt se on ainaki mun ja mun kaveriporukan mielestä pilannu maineensa, mut omapahan on ongelma. Se jätkä ajattelee varmasti, minkä virheen teki, ja haluis toisen mahdollisuuden. Tekstaa ja yrittää koko ajan soitella mulle. Mut turha toivo. Mä haluun pyyhkiä nyt kaikki entiset mielestäni ja keskittyä tulevaan.

• kova jäbä

Tuollaisen määrätietoisen nuoren naisen teksti lämmittää mieltä! Sinussa on asennetta, tyttö! Olen myös melko varma, ettet näytä lainkaan hullummalta ;)!

Jos joskus itse alan vakituisesti seurustelemaan, niin ehdottomasti alottajan kaltaisen naisen kanssa se on tehtävä. Naisellinen nainen, jolla on arvot kohdallaan ja miehessä arvostetaan miehekkyyttä ja jämäjjyyttä(sekä toki itsestäänselviä asioita kuten hyvää ulkonäköä jne.). Vakiintumiseen saattaa kuitenkin mennä vielä kauan, rannalla on nimittäin kivaa iskeä lukuisia röökaajablondeja!

• Viihuus

Tuossa iässä suhteet on oppimista: nimenomaan yhdessä oppimista. Ja muutenkin meiksin näkökulmasta suhde perustuu aina loppupeleis rakkauteen, ei siihen vastaako toinen odotuksiin makkarissa, jotka vieläpä on täysin itse luotui! Ei hellan lettas, omasta mielestäni kirjoittaja on täyspässi ainakin tässä vaiheessa elämää ja tulee joskus kantapään kautta oppimaan, että hommat ei toimi näin oikeesti. Ihmiset pitää nähdä ihmisinä, ei esineinä joihin itse lyödään odotusarvoja.

Kasva pari vuotta ja tuu kertoon uudestaan näkemyksiäs seurustelusta.

• 16 vee girl

Hei Viihuus, pliis, älä puhu paskaa! Yritäppä ite asettua alottajan asemaan! Nii, mietippä hetki miltä tuntuu ku poikaystävä nolaa täydellisesti kokemattomuudellaan! Mieshän on perinteisesti se auktoriteetti, jonka tehtävä on suojella ja ohjata naista.

Alottajalle onnittelut uskaliaasta ja määrätietoisesta päätöksestä! Älä välitä haukkujista, ne on vaa kateellisia!

• wrghahrwah

Tuli vaa mieleen et sitä ittee nolottaa kaikista eniten. Ja miten kukaa muu saa tietää ikinä mitä siä tapahtu jossei siitä juoruta koko maailmalle. Itteää saa syyttää jos hävettää kun kertoo toise ekast kerrast.

• hyi lenkkipöksy

ahaha. Mites se sun eka kerta? Osasit harrastaa seksiä, imutella ja esitellä shemale kyrpääsi kaikille jo syntyessäsi. Joo kyl kaikki tietää miks poika oli nolostunut. Se oli nolo koska oot ladyboy ja sulla on lenkki pöksyissä

• näin teillä

Hei, kai ymmärrät että me kaikki ollaan kokemattomia, siihen asti, kunnes seurustelemme ensimmäistä kertaa. Mieti vähän, miten kurja mieli pojalla mahtoi olla, kun tyrkytit itseäsi, etenit liian nopeasti, etkä antanut pojan lähestyä hyvään tahtii. Muistatko oman ekan kertasi vielä? Halusitko seksiä, kun olet seurustellut viikon? Poika "säikähti" kun halusit heti kielareita ja sänkyyn. Jotkut menevät naimisiin kuukauden seurustelun jälkeen, toiset harrastavat seksiä kolmen vuoden seurustelun jälkeen.

• snow5467

Pojan pitäisi olla aina valmis seksiin, ja mielissään jos tyttö "tyrkyttää" itseään. Tytöt sen sijaan on herkkiä ja muutenkin erilaisia, joten tytön ehdoilla näissä asioissa tulisi aina edetä.

• nolostunut tyttö

Jassoo. Vai tällasta sontaa tänneki kirjotetaan. Enpä olis uskonu et tääl on näin katkeraa väkee, varsinkin pojat, jotka oletettavasti on kirjotellu tänne. Uskon et vaan joku maineensa pilannut ääliö voi kirjotella jotai lapsellisii shemale-kyrpä juttui. Saa ainaki illan pelastettuu kunnon nauruilla.. :DD

Vain muutama oli jaksanu lukee tän mun alotuksen huolella, kuten ''16 vee girl'' ja ''kova jäbä''.

Jos ilmaisin aloituksessani oikein, niin sanoin, et tää suhde on ollu mulla pitkäkestosin, enkä oo hypänny heti seuraavana yönä sänkyyn. Mut tää poika vaan oli täys idiootti, ku ei kertonu olevansa valmis läheiseen kontaktiin tai seksiin, vaikka sillä oli tarpeeks paljo aikaa siihe. Ja sit kyl nolottaa, niin sitä itteä ku muakin, en yhtää ihmettele.

Ai mun eka kerta vai? Mulla on alkanu kaikki kokemukset luonnollisesti pienestä säädöstä aina sänkypuuhiin asti. Mut mulla ja mun kavereilla sattuu nyt vaa oleen kokemusta itsevarmoista pojista, jotka tietää, mitä haluu, ku ne alkaa seukkaa, ja näiden kokemusten pohjalta olisi varsin epänormaalia ja raukkamaista pojalta käyttäytyä tolla tavoin, mun mielestä. Vaikka se on mua vuotta vanhempi, se ei todellakaan oo henkisesti yhtä kehittynyt ku mä, jos se on noin epävarma, ku sitä yrittää lähestyy. Muutenki se poika kehuu mite paras se on ja tällee, iha sama, se varmaa vaa peittää omaa epävarmuuttaan.

Ehkä joilleki muille sit sopii epävarmat ja kokemattomat tyypit. Mä vaadin kyl poikaystävältä sitä et osaa olla mies, jonka seurassa ei häpee eikä nolaa itteensä. Ja kemiat pitää kohdata, tietenkin.

• flowered

Heippa! Olen samanikäinen kuin sinä, ja kyllä, tyttö. Vähän varsinaista aihetta sivuten, sinulle ja kavereillesi ilmeisesti merkitsee, mitä teistä ajatellaan. Oletteko koskaan kunnolla miettineet sitä?

Vielä ei ole myöhäistä alkaa käyttäytyä arvokkaammin.

• Ei ollu mun mielestä mitään järkee jättää sitä poikaa, koska se ei tehny mitään väärin ja teillä meni muuten hyvin (jos noita ei lasketa mukaan) Miun mielestä tuo ei ooo oikee syy jättää se! ; )

• Oi kun kova flikka..

Tiedätkös että tämä poika ei IKINÄ voisi ottaa tyttöystävää joka on joskus jo seurustellut... Mielessäni se on synti ja rikos jollaiseen sortuminen on varmin tapa menettää mahdollisuutensa seurustella enää. Jos joskus tulen seurustelemaan, on minulle erittäin tärkeää tietää onko nainen jo tätä aikaisemmin negatiivisella lopputuloksella harjoittanut. Itse olen aivan puhdas tältä osin ja uskon monien naisten arvostavan minua. Jos tarvitsee kokemusta, etsii tietoa kirjoista ja netistä.

• D:

Kerrohan, kirjoititko tämän vitsillä vai oletko ihan oikeasti tuollainen pelle?

• annnussu

Tämä ketju on päiväni huumoripläjäys, enkä tarkoita sitä pahalla. Mutta itse vanhempana henkilönä totean, että poikahan on vasta 16! Pelkkä lapsi, ei hänestä ole vielä kehittnyyt mitään tosimiestä ja panotaituria ja itsetunnossa voi olla kehitettävää, mikä on täysin normaalia teini-iässä. Pojat yleensäkin kehittyvät hitaammin tyttöjä joissain tietyissä asioissa. Relaa.

• sometimes. -.------

Kyl mäki pettysin jos luulisin et jollain on kokemusta mut onki täys kokematon sängys.. ja koska ihmisil on haluja, seksi kuuluu suhteeseen. Tai ainakin pitäs pystyy sanoo suoraa onks valmis vai ei. Hirveetä jos poika ei vastaa vihjailuihin, pitäs sen verran olla älyy pääs ..

• huoh. xd

Virheistähän sitä oppii, jos pojalla on noin vähän ikää en todellakaan ihmettele ettei ole vielä kokemusta näistä hommista, olisit nyt ollu sen kanssa vielä, ties vaikka oisitte eläny loppu elämänne onnellisina :) No ei siinä, en kyl itekää haluis tollasta tyttöystävää välttämättä D: Ei millään pahalla, mut kannattaa vähä miettii toisenki näkökulmasta ja omia ekoja kokemuksia. =d

• parikymmentä

Sun täytyy etsiä ittelles selkeesti itteäs vanhempaa seuraa jos haluat että kumppani on varma. :D
      Olkoon vaikka 16vutias monen tytön kanssa peittoja heilutellut, mutta silti sen ikäinen ei todellakaan hallitse kaikkia varmoja kikkoja.
      Mulle tuli mieleen vain tuosta tekstistä se että SÄ teit sen epävarmaksi!
      SÄ sait sen perääntymään! Mun maailmassa teitä tyttöjä kutsutaan "puumoiksi!" ;DDD

• 00009

Veikkaan, että aloittaja on trolli, ja kuuluu samaan koplaan kovan jäbän ym. amisten kanssa, jotka tällä palstalla ovat viime aikoina trollailleet haukkuneet lukiolaisia ja ns. fiksuja poikia. Tai voi jopa olla, että kyseessä on yksi ja sama henkilö.

• Yes, she did.

Jaahas, täällähän on käyty rakentavaa keskustelua, huomaan. Uskon aloittajan elämäntarinaa, enkä epäile hetkeäkään, että hän mikään trolli olisi. Iästä voi päätellä, että tyttö on nuori, mutta omasta mielestään varsin hyvä itsetunnoltaan.

En kauheasti ota kantaa keskusteluun, mutta sanonpa, että älkää tuomitko aloittajaa puheittensa perusteella, vaan toivoisin nimenomaan rakentavaa keskustelua tytön esittämästä aiheesta. En ole varsinaisesti kenenkään puolella, mutta tässä on tullut hienoja näkökantoja ja mielipiteitä, ja aloittaja ei välttämättä ole mikään pelle, koska hän on pyrkinyt perustelemaan tekosiaan, kuten tekstistä huomaan.

• gvjygk,

Hetkonen, vihajailetko sä, että kova jäbä on yksi niitä harvoja jotka on sanonu mitään järkevää ja rakentavaa tässä ketjussa.

• einäieinäin

Voi luoja, Suomi on tuhoontuomittu ku puolet nuorisosta on tälläsiä täysiä tyhjäpäitä kuten aloittaja. Ensin teki mieli nauraa, mutta nyt ei voi kun itkeä.

• moi vositko antaa mulle s-postiosoitteen voitais jutella

• nolostunut tyttö

''sometimes. -.------''

''Kyl mäki pettysin jos luulisin et jollain on kokemusta mut onki täys kokematon sängys.. ja koska ihmisil on haluja, seksi kuuluu suhteeseen. Tai ainakin pitäs pystyy sanoo suoraa onks valmis vai ei. Hirveetä jos poika ei vastaa vihjailuihin, pitäs sen verran olla älyy pääs ..''

Joo, just tota mä hainkin takaa tällä viestillä. Kiitti.

• poke_man

Nolostunut tyttö teki raskaan ja äkkiseltään hieman ikävältä tuntuvan valintansa, kun jätti tämän pojan. Tässä on tullut sekin pointti ilmi, että tällä tytöllä näyttäisi olevan vahva ja määrätietoinen itsetunto ja rohkeus, joten itse uskoisin, että aloittaja on miettinyt ja harkinnut todella tätä päätöstä erota. Silmääni pisti myös aloittajan muut viestit, joista voi huomata, että tämä oli hänen mielestään oikea päätös, otaksun. Totta kai nostan hattua tytölle, joka kuuntelee omaa sydäntään ja pystyy toimimaan sen mukaan. Hän on omasta mielestäni henkisesti kypsynyt oikeaan suuntaan näiden edellä mainittujen seikkojen perusteella, ja hänessä on karismaa.

''Kyl mäki pettysin jos luulisin et jollain on kokemusta mut onki täys kokematon sängys.. ja koska ihmisil on haluja, seksi kuuluu suhteeseen. Tai ainakin pitäs pystyy sanoo suoraa onks valmis vai ei. Hirveetä jos poika ei vastaa vihjailuihin, pitäs sen verran olla älyy pääs ..''

On totta, että seksielämä on tärkeää joillakin ihmisillä pitää yllä. Nämä ''vihjailut'' kertovat siitä, että naiset eivät olekaan mitään aivan yksinkertaisia ihmisiä, vaan heitä täytyy osata jonkin verran lukea, mitä heidän päässä liikkuu.

• bumperrrr

bump

• waw3

Alottaja hei, ei se sen poja vika ollu, V*ttu ei KUKAAN voi sängyssä sun ajatuksias lukee, ja sä jätät sen ku ei tee niinku haluut?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe