Tämä haluaa....

tässä tää ny tuli

Ratsastamaan täyttä laukkaa ja kevyttä ravia Jarilla

13

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgfdsartyu

Kyllähän se tiedossa oli . Toivottavasti saat kunnon kyydit

• :PPPPPPPPPPPP

se on pasta jätkä

• Kirsihän tämä on

Hahahahahaaaaaaaaaaaahaaahhhahahaahhiiiiiiihiiiiiihooooottaaaaaaa teille

• Jari *

Tule sitten tänne tiedät minne! Sotketaan sänky läpimäräksi ja myllätään vähän muuallakin ihan niin kuin silloin viimeksi : ) !

• tilulilu niin...

Jari*

Etpä ole oikeesti Jari niin että ei myllätä

• Jari*

Ehkä en se jota etsit mutta Jari kyllä olen ; )

• Ding ding ding ding

Ihanko päästä varpaisiin saakka, olet Jari?
      Kerro onko sinulla muita nimiä, Jari -nimen lisäksi

• ei kannata

se on pervo. ottaa susta salaa kuvia ja runkkaa niille.

• <3!

No jopas jotakin!
      Miten sinä tuollaista voit väittää? Oletko ollut katsomassa?
      Uups!

• Jarisi-

Eli mulla on semmonen esinahka, joka ei ylety ollenkaan terskan yli, siis lyhyt esinahka. Ja se on kai tavallaan tiukka. Siis ongelma tulee ainoastaan seksissä, ei virtsaamisessa.

Esim. kondomi laittaminen paikoilleen sattuu tosi paljon, ja seksikään ei oikein onnistu, kun sattuu niin paljon kun esinahka ei rullaudu taakse täysin.

Mää oon ajatellut et auttaisko siihen ympärileikkaus. Mut oon miettinyt sitä että pitääkö mun mennä ihan terveyskeskukseen omalle lääkärille vai tilata aika yksityiseltä lääkäriltä, urologilta. Luin jostain että terveyskeskuksessa tehdään ympärileikkauksia, vain jos siitä on terveydellistä haittaa. Mulla ei virtsaamisen kanssa ja muuten mitään ongelmaa, kun esinahka ei ees ylety terskan yli. Ongelma on siis vain seksissä.

Eli tietääkö kukaan voinko mää mennä terveyskeskukseen omalle lääkärille, joka on varmasti HALVEMPAA, kuin yksityisellä käyminen.

... Ja tää on oikeesti mun mielestä tosi nolo vaiva ja tästä on vaikea mennä puhumaan kellekkään, siksi kysyn asiasta ensin nimettömänä keskutelupalstalla. NIIN ETTÄ ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA TAI TIETÄMYSTÄ TÄHÄN MUN ONGELMAA?

• Rohkea rokan syä
        Jarisi- kirjoitti:

Eli mulla on semmonen esinahka, joka ei ylety ollenkaan terskan yli, siis lyhyt esinahka. Ja se on kai tavallaan tiukka. Siis ongelma tulee ainoastaan seksissä, ei virtsaamisessa.

Esim. kondomi laittaminen paikoilleen sattuu tosi paljon, ja seksikään ei oikein onnistu, kun sattuu niin paljon kun esinahka ei rullaudu taakse täysin.

Mää oon ajatellut et auttaisko siihen ympärileikkaus. Mut oon miettinyt sitä että pitääkö mun mennä ihan terveyskeskukseen omalle lääkärille vai tilata aika yksityiseltä lääkäriltä, urologilta. Luin jostain että terveyskeskuksessa tehdään ympärileikkauksia, vain jos siitä on terveydellistä haittaa. Mulla ei virtsaamisen kanssa ja muuten mitään ongelmaa, kun esinahka ei ees ylety terskan yli. Ongelma on siis vain seksissä.

Eli tietääkö kukaan voinko mää mennä terveyskeskukseen omalle lääkärille, joka on varmasti HALVEMPAA, kuin yksityisellä käyminen.

... Ja tää on oikeesti mun mielestä tosi nolo vaiva ja tästä on vaikea mennä puhumaan kellekkään, siksi kysyn asiasta ensin nimettömänä keskutelupalstalla. NIIN ETTÄ ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA TAI TIETÄMYSTÄ TÄHÄN MUN ONGELMAA?

Jarisi- menehhän nyt vaan reippaasti, sille omalle terveyskeskuslääkärillesi saat sieltä apua ja elämänlaatusi paranee kun pääset kivutta nauttimaan rakastelustasi.
        Lääkärit tekevät työtään, älä epäile mennä hoidattamaan tuota "pipiäsi".
        Kivaa kesää vaan sinulle.

• Jari myös

Ei kukaan voi tietää kuka Jari.. Mikä kaupunki tms... vinkaa edes vähän ;)

• Ei lappia

Järvenrantakaupunki ja Itä-Suomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe