Rinkka sekoilua

Halti Green

Tilasin netistä Halti Green 65litraisen rinkan. Postissa saapuikin Halti kakorom 65litrainen rinkka. Tilausvahvistuksessa jonka sian lukee kyllä ihan oikein Halti Green 65l. Melkein samanlaisethan nuo ovat mutta miten kauppa voi tehdä noin, minulle ei edes ilmoitettu mitään syytä tai mitään.. Kauppa on kyllä aivan luotettava, millä perusteella se voi tehdä näin lähettämättä minulle mitään viestiä? Kyllähän minulle tuokin kelpaa kun hinta oli sama mutta silti..

2

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfaf

Mikset sä lähetä sitä takaisin ja vaihda oikeaan? Ei ne siellä nyt varmasti tahalleen lähettänyt sinulle väärää tuotetta! Itsellenikin on joskus " luotettavasta" kaupasta tullut väärä tuote. Siellä on kuitenkin ihminen käsittelemässä tilausta ja ihmiset tekevät inhimillisiä virheitä.

• Halti Green

En taida jaksaa kun rinkat kumminkin ovat melkein samanlaiset. Joten tuo käypi myös minulle. Luultavasti sen takana on ihan inhimillinen virhe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2881
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2190
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2080
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      254
      1720
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1453
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      305
      1415
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      78
      1337
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1226
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1125
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      76
      1042
    Aihe