Tilasin netistä Halti Green 65litraisen rinkan. Postissa saapuikin Halti kakorom 65litrainen rinkka. Tilausvahvistuksessa jonka sian lukee kyllä ihan oikein Halti Green 65l. Melkein samanlaisethan nuo ovat mutta miten kauppa voi tehdä noin, minulle ei edes ilmoitettu mitään syytä tai mitään.. Kauppa on kyllä aivan luotettava, millä perusteella se voi tehdä näin lähettämättä minulle mitään viestiä? Kyllähän minulle tuokin kelpaa kun hinta oli sama mutta silti..
Rinkka sekoilua
Halti Green
2
342
Vastaukset
- adfaf
Mikset sä lähetä sitä takaisin ja vaihda oikeaan? Ei ne siellä nyt varmasti tahalleen lähettänyt sinulle väärää tuotetta! Itsellenikin on joskus " luotettavasta" kaupasta tullut väärä tuote. Siellä on kuitenkin ihminen käsittelemässä tilausta ja ihmiset tekevät inhimillisiä virheitä.
- Halti Green
En taida jaksaa kun rinkat kumminkin ovat melkein samanlaiset. Joten tuo käypi myös minulle. Luultavasti sen takana on ihan inhimillinen virhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083078Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161870Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151820Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141575Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991441Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t341312Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2151191Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036- 17964
Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955