etsin kodin hoitajaa" helsinkiin . asunnoksi huone. palkkaus sovittavissa :-)
Vastaukset 7
- natalija ruuskaa
hei paljon maksat palkkaa haluan 1500e käteen kk
- Kiinnostunut66
Kuinka pitkäaikainen pesti? Yhteystiedot?
- Monica30v
Tarjotaan laadukasta siivouspalvelua:
Ikkunanpesut,
Vahaukset,
Kiinteistösiivoukset,
Porrassiivoukset,
Rakennusten loppusiivoukset
Huolella ja ammattitaidolla :)
tunti 10e Haluan tulla kotiapulaiset, voi firmana.palk sopimuksella
Kotitalousvähennys on 60 % tehdystä työn osuudesta, jos työn on tehnyt ennakonperintärekisteriin merkitty yritys. Kotitalousvähennys on 30 %, jos työn on tehnyt palkattu työntekijä. Kotitalousvähennyksen omavastuu on 100 euroa henkilöä kohden. Kotitalousvähennyksen enimmäismäärä vuodessa on 3000 euroa henkilöä kohden.- TyötönNainen H:gistä
Moi!
Onko paikka vielä vapaana?
Jos on, niin voisitko ystävällisesti lähettää minulle
s-postia ja kertoa hieman lisää työstä ja itsestäsi.
Kiitos. S-postini on: [email protected] - TyötönNainenH:gistä
Sorry, tuli pieni virhe. Siis S-postini on: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518