etsin kodin hoitajaa" helsinkiin . asunnoksi huone. palkkaus sovittavissa :-)
töitä
7
302
Vastaukset
- natalija ruuskaa
hei paljon maksat palkkaa haluan 1500e käteen kk
- Kiinnostunut66
Kuinka pitkäaikainen pesti? Yhteystiedot?
- Monica30v
Tarjotaan laadukasta siivouspalvelua:
Ikkunanpesut,
Vahaukset,
Kiinteistösiivoukset,
Porrassiivoukset,
Rakennusten loppusiivoukset
Huolella ja ammattitaidolla :)
tunti 10e Haluan tulla kotiapulaiset, voi firmana.palk sopimuksella
Kotitalousvähennys on 60 % tehdystä työn osuudesta, jos työn on tehnyt ennakonperintärekisteriin merkitty yritys. Kotitalousvähennys on 30 %, jos työn on tehnyt palkattu työntekijä. Kotitalousvähennyksen omavastuu on 100 euroa henkilöä kohden. Kotitalousvähennyksen enimmäismäärä vuodessa on 3000 euroa henkilöä kohden.- TyötönNainen H:gistä
Moi!
Onko paikka vielä vapaana?
Jos on, niin voisitko ystävällisesti lähettää minulle
s-postia ja kertoa hieman lisää työstä ja itsestäsi.
Kiitos. S-postini on: [email protected] - TyötönNainenH:gistä
Sorry, tuli pieni virhe. Siis S-postini on: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384