Jos haluatte luoda oman keskustelualueen vaivattomasti ja päättää ketkä sinne voivat liittyä, käykää tutustumassa:
http://www.bublaa.com/
Oman alueen luominen kestää kaksi (2) minuuttia. Tämän jälkeen te päätätte mitä siellä tapahtuu.
Oma keskustelualue
11
120
Vastaukset
Juku! Ihan kuin täällä.
Kiitos neuvosta,
Täällä se kestää sekunnin.
H.Tota, esimerkiksi:
Olen korpivaelluksella, saappaaseni menee vettä.
Mutta se on minulle oikein.
Meneekö teidänkin mielenne joskus mustaksi?
H.- PSV
hunksz kirjoitti:
Tota, esimerkiksi:
Olen korpivaelluksella, saappaaseni menee vettä.
Mutta se on minulle oikein.
Meneekö teidänkin mielenne joskus mustaksi?
H.Et tainnut ihan ymmärtää.
- turhaa meuhata
Et tainnut ymmärtää, jos tälläisen ns. oman sivun perustaa voi myös itse poistaa tälläiset ei mukavasti kirjoittajat, luehan tarkemmin - jos osaat!
Ja poistoa pyydän aina mikäli keskustelu menee vanhojen ukkeleiden naimajuttuihin, sillä ne ei ole palstalle kuuluvia, kuvitelmia nuornaolosta.
Menkööt tuonne seksisivuille, tänne ei kaivata. Ylöspito vie ellei sevu välitä! - annaannaanna
turhaa meuhata kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää, jos tälläisen ns. oman sivun perustaa voi myös itse poistaa tälläiset ei mukavasti kirjoittajat, luehan tarkemmin - jos osaat!
Ja poistoa pyydän aina mikäli keskustelu menee vanhojen ukkeleiden naimajuttuihin, sillä ne ei ole palstalle kuuluvia, kuvitelmia nuornaolosta.
Menkööt tuonne seksisivuille, tänne ei kaivata. Ylöspito vie ellei sevu välitä!Ja tällaisista siveydensipuleista kaikki täällä tykkää. Vai?
Älä siis puhu monikossa, koska puhut vain omasta puolestasi. - munanuna
annaannaanna kirjoitti:
Ja tällaisista siveydensipuleista kaikki täällä tykkää. Vai?
Älä siis puhu monikossa, koska puhut vain omasta puolestasi.Hallojaa, koskaan ei kaikki tykkaa kaikista, etkö ennen ole sitäkään älynnyt.
Ei ole tarkoituskaan, jos ymmärrät.
- yx-meistä
Ei kiinosta "eritäytyvät " pulisijat, suomessa on "sisäänlämpiävää" sorttia aivan liikaa, meikä tahtoo olla siellä missä kaikki muutkin ovat !
- järjellä.
Lukutaito ja ymmärtäminen on hyvin monella hukassa tämä palsta on 60 ja aiheet ovat vapaat.
- lejanna
Mitä iloa siitä olisi, jos kaikki siellä olisi ennaltamäärättyä, vain miun maun mukkaista?
Täällähän on vallan iiihanaa, kun ei koskaan tiedä, mitä saa lukea.
Täällä oppii jopa, ainakin minä, itsehillintää.
. - bibimbap
Jos sellaisen laittaisi, niin kuka sinne tulisi.
Yksikseen siellä horisisi?- monia on, kysele
Onhan joku Seniori Netti. johon täältäkin on useita siirtynyt juurikin ilkeämielisyyden takia. Käyn aina välillä lukasemassa, mutta siellähän ollaan yhtä suurta perhettä. Matti ei tykkää eriävistä kirjoittajista ja viksaa palstansa aurinkoiseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617