ja siis toi ikä nyt on vaa suunnillee ku en haluu 10v poikien mielipiteitä ku en oikee tee niil mitää :D oon 17v, n.165cm/54kg, pitkät blondit hiukset, vihreet silmät ja omasta mielestäni ihan ok nätti. tissit on n.65B joskus C. en oo mikää tikku.
luonteelta saatan aluks olla ujo mut hyvien kavereitten seurassa tosi ilonen ja puhelias:D ja oon kyl iän myötä kasvanu henkisesti siinä mieles et uskallan paremmin jutella tuntemattomienki ihmisten kanssa ja etenki nyt kesätöitten takia oon oppinu ku siin pitää palvella niin monii ihmisii.
En polta tupakkaa, juon joskus ja enimmäkseen kohtuudella :D kerran oon vetäny persèet mut se ei ollu mikää kiva kokemus ni ei tuu vähää aikaa vedettyy uusiks.
joo no eihän täst voi sillee tietää milt oikeesti näytän ku voihan mun silmät olla rumat tai nenä tms. mut jos voisitte noitten perusteel kertoo mitä mieltä ootte :DD
pojat (n.16-19v), mitä mieltä?
30
818
Vastaukset
- OK
Kuvaamasi mukaan olet kaunis ja juuri sopiva. Vihreät silmät ovat kauniit, itse pidän blondeista hiuksista ja en tiedä ollenkaan minkä kokoinen on 65B koska itselläni rintoja ei ole :P (ok katoin Googlesta ja ihan sopivat on). Hyvä ettet polta tupakkaa sillä se vanhentaa ihoa kun vanhenee. Kohtuullinen alkoholin käyttö on parempi kuin liiallinen (vähäinen käyttö olisi vielä parempi) ja ei kannata vetää lärvejä ikinä jos minulta kysytään, sillä nainen umpikännissä ei ole kaunista katseltavaa :)
- tytttö17
kiitos paljon! tollanen saa heti itsetunnon vähän paremmaksi :)
- Olen vain optimisti.
olen 14v poika lahdesta ja mun mielestä kuvaus itsestäsi on tosi mukavanoloinen:) ei tule sellaista oloa että olisit laiha etkä läski vaan aivan sen välissä joista monet päätyy suuntaan tai toiseen:p rintojen suhteen en osaa sanoa onko ne sopivatkaan mutta mitä sitä kehittyvää ihmistä arvioimaan. Saan sinusta kokonaisvaltaisesti positiivisen kuvan:)
- 122121
Hyvältä kuulostaa, mutta mielummin että et jois ollenkaa(:
- tyttttö17
kyl mä aina välillä muutaman otan mut tosiaan tosi harvoin nykyään juon liikaa. Muistan hyvin kaiken ja osaan olla järkevä ja tajuan asioista.
- -------------------
mun mielestä sulla on kauneimmat piirteet mitä naisessa voi olla.
- tyttttö17
oi kiitos :))
- henu16v
ootko lihava/laiha?
- :)
Eiköhän sen voi päätellä pituudesta ja painosta ---> 165cm ja 54kg, eli toisin sanoen hän on normaali painoinen.
- henu16v
aa no sit vaikutat kyl kauniilt. mitähä vittua noi tissien koko tarkottaa
- eki94
kuulostaa siltä että voisit vetää mun kans ne toiset perseet :D
- ehhehhe
henu16v :D noi tissien koko on siis joskus B kuppi ja joskus C kuppi ja toi numero tarkottaa sitä alapuolel mitattavaa kokoo eli mitä pienempi numero sitä isommat tissit, pienin on varmaa joku 65 sit tulee 70,75,80
- *ho#bø-
Ahahaha kiitos päivän nauruista! On ihanaa ku pojat pätee "tiedoillaa" ei jumatsuikka:D:D
- ihan Wink, Wink
: D numero tarkoittaa rinnanympärystä, eli sillä ei ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa : D vain kirjain merkitsee. Muuta teidän jätkien ei oikeastaan tarvitse tietää :D
- tyttttö17
nii ja jos joku haluu ni voi laittaa msn :D ite en haluu julkasta sitä tänne mut voin lisää kyl...
- ---------------
ketä oikeesti vittu haittaa/kiinnostaa jos oot ujo tuntemattomien/puolituttujen seurassa???? JOKAINEN ON!!!!!!
- hgtfhtfg
msn? msn=microsoft service network
eli msn ei tarkota meseä
msn messenger on eri asia.- hih.
Ei tuulineitikään ainakaan englantia osaa kunnolla...
- tyttttö17
samu- tosiaan puhun lärveistä eli kaatokänneistä, ja aika usein sillo joku nolaa ittensä... -.-
msn messenger what ever :D kaikki tajus - nimetön-18
siis olet hoikka, ihan hyvän pituinen, pitkät blondit hiukset, vihreät silmät. vaikuttat todelllllla kauniilta
- poikkkka16
Toivottavasti näkisit tämän, koska voin sanoa että oot mun unelmien nainen =)
Ite oon 16 :p
oisko msn mitää ?
ps. mullaki vihreet simmut :D - poikkkka16
Toivottavasti näkisit tämän, koska voin sanoa että oot mun unelmien nainen =)
Ite oon 16 :p
oisko msn mitää ?
ps. mullaki vihreet simmut :D - asdfbaedfb-18v
ite tykkään juoda välil ja minusta on ihan ok että tytötki juo välillä, ei tosin liikaa.. naisen jotenki tarvii vaikuttaa turvalliselta ja luotettavalta :)
- jm
No ite en sua huolis koska sussa on pakko olla jotain vikaa ku tuut tänne tämmösiä kysymään.
- Poika 16
Onks facebookkii
- Petriiii94
Vituttas muakin kysellä täällä tälläsiä. Vituttas kysellä jonkun tuntemattoman msn josta ei edes tiedä mitään eikä ole pokkaa tavata naista IRL. Sanosin että melko säälittävää täällä kysellä tyttöystävää itellesä
- salatouhuaja
Lukemani perusteella arvioin, että saattaisinpa hyvinkin tuupata sinua. Muista tämä seuraavan kerran kun olet sammuneena.
- Gagi1
hyvältä kuulostaa terveisin metalman 17v
- Pfffft
Ei saatana pakko kysyä poikien mielipidettä täällä sitte?! Etkö oikeesti pärjää elämässä ilman jätkien mielipiteitä susta.. Haistan pahasti huomionhakuisen pissiksen. Tolla elämänasenteella päädyt varmasti jonku narkkarin raiskaamaks.
- skil
Kai sitä nyt ihminen saa kysyä mitä vaan ja missä vaan katsoo sen olevan parasta... Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, on vain tyhmiä vastauksia, joista annoit juuri äsken itse esimerkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553143Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy772590Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har281735Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701635Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1841593Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171260Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.511130- 661123
- 951033
- 24909