mua 10v nuoremmat miehet haluaa suhteeseen mun kanssa, vaikka kolmen pienen lapsen yh..mun ikäset ei..tosin ne on kasvattaneet jo isoiks lapsensa. minä en ...olen 38v eukko. ihan okeesti etin oman ikästä seuraa..mut ei....lapsia en sänkyyni halua enkä suhteeseen niiden kanssa...prkele ku vaikeeta! pari kertaa löytäny mukavan miehen ni ku tullu jutuiks iät ni jotain 24-29 jippii..hei
ongelma nuoret miehet
15
1340
Vastaukset
- Armas Isokyrpänen
no hii hoo, ota Armas 50 ja panee kauan, dementiakohtauksen iskiessä en meinaa muistaa lopettaa ollenkaan:)
Idiootti armas seniili..
Älä osallistu mihinkään keskusteluun jossa tarvitaan älyä.. Sulla saattaa olla iso veltto kyrpä, mutta mitä sinä sillä teet jos sulla ei ole mitään tunneälyä??
- Herr Lederhose
"..mun ikäset ei..tosin ne on kasvattaneet jo isoiks lapsensa."
Tuossahan se syy on. Aika harva haluaa alkaa elämään uudelleen lapsiperheen ruuhkavuosia, kun on sen ajanjakson jo taakseen jättänyt. Sun pitäs löytää samassa elämäntilanteessa oleva mies, jolla on itselläkin pieniä lapsia, mutta lapsiluku täynnä. - A...hh...
Ootahan kun tulet viiskymppiseksi, tai pikkusen ylikin, silloin on makkeeta kun saat sen nelikymppisen rinnalles. Omanikäiset saa jäädä historiaan! Mitä me "vanhoilla miehillä" sitten enää tehhään!
- naks niks
Varmasti hyvillä vanhemmilla miehillä on sitten jo nuoremmat naiset
- mk
Ne nuoret miehet ovat kovia naimaan ja jaksavat että silleen. Ei muuta kun seksiä harastamaan ja nuoremat miehet saavat varman saantipaikan.
- jeremy ron
Vanha osaa temput. Ne 24-29 vuotiaat hakevat vain kokenutta opettajaa seksiin, voivat sitten myöhemmin toteuttaa oppimaansa ikäistensä kanssa.
Tämmönen teoria mulla. - Herr Lederhose
Kyllähän nuorelle miehelle ja naisellekin kelpaa vanhempi fuckbuddy seksiopettajaksi, mutta parisuhteen kannalta ikäero onkin sitten vähän hankalampi juttu kun ajatusmaailma ja elämäntilanteet ovat vähän erilaisia.
- Päästä vaan
...ne kollit pukille.
Ei sitä kannata sen enempää ajatella. Tussua ne vaan haluaa.
Jollain tekosyyllä ne itsekin haluavat eroon parin kuukauden päästä kyllästyttyään, mutta siihen asti otat ilon irti ja annat vaan.
Jos sitten löydät sen oikeamman aikuisemman, niin unohdat nuoret. - fidewe
Kyllä sä C vielä löydät jonkun :)
- seksyä
Minä reilu 40 vee ja vajaa 30 kolli...ihanaa..
- MiesKotkasta:)
Mä 51v ja muija 19v
Kyllä se pimpero on vaan parempaa tuoreena ja tiukkana! Olen huomannut että tuossa 25v jälkneen neisten vehkeet menevät huonoksi.
-Kukas sitä löysää velhon kaapua panis..- Känsiä kourassa
Ronkelit runkkaa...
- hiljainen45
Aino kelpaisi minulle olen 45 lapsen kasvoinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1252279SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2851566En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341313Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111169Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361005- 50926
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais255861Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33854It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen37826