ongelma nuoret miehet

pr*kele

mua 10v nuoremmat miehet haluaa suhteeseen mun kanssa, vaikka kolmen pienen lapsen yh..mun ikäset ei..tosin ne on kasvattaneet jo isoiks lapsensa. minä en ...olen 38v eukko. ihan okeesti etin oman ikästä seuraa..mut ei....lapsia en sänkyyni halua enkä suhteeseen niiden kanssa...prkele ku vaikeeta! pari kertaa löytäny mukavan miehen ni ku tullu jutuiks iät ni jotain 24-29 jippii..hei

15

1353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Isokyrpänen

no hii hoo, ota Armas 50 ja panee kauan, dementiakohtauksen iskiessä en meinaa muistaa lopettaa ollenkaan:)

• Idiootti armas seniili..
        Älä osallistu mihinkään keskusteluun jossa tarvitaan älyä.. Sulla saattaa olla iso veltto kyrpä, mutta mitä sinä sillä teet jos sulla ei ole mitään tunneälyä??

• Herr Lederhose

"..mun ikäset ei..tosin ne on kasvattaneet jo isoiks lapsensa."

Tuossahan se syy on. Aika harva haluaa alkaa elämään uudelleen lapsiperheen ruuhkavuosia, kun on sen ajanjakson jo taakseen jättänyt. Sun pitäs löytää samassa elämäntilanteessa oleva mies, jolla on itselläkin pieniä lapsia, mutta lapsiluku täynnä.

• A...hh...

Ootahan kun tulet viiskymppiseksi, tai pikkusen ylikin, silloin on makkeeta kun saat sen nelikymppisen rinnalles. Omanikäiset saa jäädä historiaan! Mitä me "vanhoilla miehillä" sitten enää tehhään!

• naks niks

Varmasti hyvillä vanhemmilla miehillä on sitten jo nuoremmat naiset

• mk

Ne nuoret miehet ovat kovia naimaan ja jaksavat että silleen. Ei muuta kun seksiä harastamaan ja nuoremat miehet saavat varman saantipaikan.

• jeremy ron

Vanha osaa temput. Ne 24-29 vuotiaat hakevat vain kokenutta opettajaa seksiin, voivat sitten myöhemmin toteuttaa oppimaansa ikäistensä kanssa.

Tämmönen teoria mulla.

• Herr Lederhose

Kyllähän nuorelle miehelle ja naisellekin kelpaa vanhempi fuckbuddy seksiopettajaksi, mutta parisuhteen kannalta ikäero onkin sitten vähän hankalampi juttu kun ajatusmaailma ja elämäntilanteet ovat vähän erilaisia.

• Päästä vaan

...ne kollit pukille.
      Ei sitä kannata sen enempää ajatella. Tussua ne vaan haluaa.
      Jollain tekosyyllä ne itsekin haluavat eroon parin kuukauden päästä kyllästyttyään, mutta siihen asti otat ilon irti ja annat vaan.
      Jos sitten löydät sen oikeamman aikuisemman, niin unohdat nuoret.

• fidewe

Kyllä sä C vielä löydät jonkun :)

• seksyä

Minä reilu 40 vee ja vajaa 30 kolli...ihanaa..

• MiesKotkasta:)

Mä 51v ja muija 19v

Kyllä se pimpero on vaan parempaa tuoreena ja tiukkana! Olen huomannut että tuossa 25v jälkneen neisten vehkeet menevät huonoksi.

-Kukas sitä löysää velhon kaapua panis..

• Känsiä kourassa

Ronkelit runkkaa...

• hiljainen45

Aino kelpaisi minulle olen 45 lapsen kasvoinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4567
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2752
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1740
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1574
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      23
      1475
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      205
      1098
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe