Olen menossa viikonloppuna häihin, ja minulla on musta olkaimeton polviin asti ulottuva mekko. Onko se etikettivirhe? Myös kengät ovat mustat.
Saako naisvieras pukeutua mustaan?
2
316
Vastaukset
- ehkä ehkä ei
Kokomusta vaikuttaa pahalta, mutta varmaan jo nykyään kävisi nuorempien ihmisten mielestä, jos yleensäkin pukeudut mustaan.
Onko sinulla joku värillinen huivi, joka kävisi mekon kanssa ainakin aluksi, joko huivina tai leveänä vyönä. Harkitse sellaista. - stella-stylisti
Musta on ihan ok, mutta asusta ihmeessä väreillä, mahdollisuuksia on paljon. Hattu, huivi, laukku, korut, vyöt, hiuskoristeet, kynsilakka tai vaikkapa iso rintakoru esim ruusuke olkapäälle tms. Myös kengät voi koristella. Kiinnitä huomiota myös meikkiin ettei se ole hyvin tumma ja kova, vaan enemmänkin raikas ja kesäinen. Vaalea tukka keventää kokonaisuutta, mutta jos tukkasi on tumma, saat siitä pehmeämmän kiharoilla tai muulla kampauksella joka ei ole aivan sileä.
Taatusti näytät synkältä jos ihan kaikki on mustaa. Mustassa on kuitenkin se hyvä puoli, että sen kanssa käy melkein väri kuin väri, valitse mielellään jotain raikasta kuten turkoosi, fuksia, oranssi, lila, keltainen ja vältä ruskeaa, harmaata ja tummia värejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132950
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2631460Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983