Olen kuullut että hameiden alla on sekä taskuja ja koukkuja, johon ripustaa kaupasta varastettua tavaraa. Olen myös kuullut, että monet romanit hämäävät kaupassa niin että yksi tulee kassalle ja aiheuttaa siellä hämminkiä kun "lompakkoa ei olekkaan mukana" ja loput taas varastavat sillä välin kaupasta tavaraa.
Kysymys kuuluu, miksi te varastelette?
Mitä hameen alta löytyy?
11
310
Vastaukset
- MUSTALAINEN-52
VASTAUS KUULUU OLEMME OPPINEET VARASTAMISEN JALON TAIDON SINUNLAISILTASI EMÄROSVOILTA
- jeeno 86
mie oon monesti jäänyt kii varastelusta
- Totuus tulee esille
Olenpa myös omin silmin nähnyt kuinka mustalais sakki vyöryy kauppaa(olin vaatekaupassa)....Yksi mannemies laittoi härdellin päälle kiinnittäen myyjän huomion....toiset ähräsivät vaatehyllyjen takana....ja episodin jälkeen vaudilla pihalle.Ei jäänyt lainkaa epäselväksi mitä silloin puuhattiin.
- silminnäkijä
Kysymys kuuluu . miksi itse varastelet ja nytten käsi sydämelle ja rehellisesti vain tunnustamaan rikoksesi. Näät paljon vaivaa muista mutta mietihän ensin niitä omia touhujasi, Sinut on tunnistettu
- :O
Käsi sydämellä voin sanoa että en ole koskaan varastanut mitään muuta kuin yhden postikortin eläissäni. Minua ärsyttää romanien röyhkeä asenne valtaväestöä kohtaan ja aivan kuin he kokisivat olevansa oikeutettuja tekemään MITÄ VAIN.
- kauppias.....
vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Romanit varastelevat siksi että se on heidän ainoa elinkeino. En ole eläessäni nähnyt kauppaani rehellisissä aikeissa tulevaa Romania. Aina kun Romanille tilaisuus tulee se varastaa.
- chigao rules
Arvatkaas, mitä tapahtuu kun vartija huomaa että mustalaisämmät sujauttavat tavaroita hameeseen? Kamala härdelli - huudetaan kehärenkaat killuen että tää on rasismia ! Juu varmasti onkin kun ei vapaasti saa ottaa mitä huvittaa. . . .. . .juoksukamaa...
- siiri 89-vuotta
kaksinaismoraali on suomessa sallittu elämänmuoto , varastaminen sehän sujuu kaikilta, tapoja on monia romanit ovat tässä hommassa alkeellisia . me valtaväestön edustajat varastamme korkeammalla tasolla veroilmoituksissa työnantajilta tavarassa ja työajassa sekä työpanoksissa, hauskan näköinen on myös vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön satasen pyörä vaituu vaudissa 400 pyöräksi .mitä ajattelet maksamattomista laskuista sakoista ym: vastaavanlaisista huomaamatta hankituista etuisuuksista joiden maksun laiminlyönti on etukäteen tiedossamme, onhan se fakta ettei suomesta löydy yli 8-vuotiasta ihmistä joka ei olisi varas, ei vaaleista eikä tummista. älä varasta on yksinkertainen ja selvä käsky joka jää meiltä kaikilta toteutumatta.
- Valakolainen........
siiri 89-vuotta kirjoitti:
kaksinaismoraali on suomessa sallittu elämänmuoto , varastaminen sehän sujuu kaikilta, tapoja on monia romanit ovat tässä hommassa alkeellisia . me valtaväestön edustajat varastamme korkeammalla tasolla veroilmoituksissa työnantajilta tavarassa ja työajassa sekä työpanoksissa, hauskan näköinen on myös vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön satasen pyörä vaituu vaudissa 400 pyöräksi .mitä ajattelet maksamattomista laskuista sakoista ym: vastaavanlaisista huomaamatta hankituista etuisuuksista joiden maksun laiminlyönti on etukäteen tiedossamme, onhan se fakta ettei suomesta löydy yli 8-vuotiasta ihmistä joka ei olisi varas, ei vaaleista eikä tummista. älä varasta on yksinkertainen ja selvä käsky joka jää meiltä kaikilta toteutumatta.
Tunnustan -mää oon varastanu pentuna kaupasta karkkia pari kertaa. Mun äiti ei antanu rahaa koskaan karkkiin, ja kaikki muut penskat sai, niin mää sitte varastin. Itekseni en ois semmosseen syyllistyny, mutta ku oli pari kaveria matkasa, joilta se ajatus lähti. Luulen kaupankassanki huomanneen, mutta se ei varmaan raaskinu sanua mittää, ku oltiin selekiästi köyhien pentuja. Mulle tuli kans tunnontuskat niistä karkkivarkauksista. Sen jäläkeen en oo mittään varastanu, enkä vero-ilimotuksisa yms. huijannu, vaikka köyhä oon edelleen... Ilimeisesti perriytyvää sorttia tuo köyhyyski.
- sinulle vain!
kerrankin rehellinen ja oikeesti rehti oikeudenmukainen valkolainen... hyvä sinä.nää syytteliät ovat tosi lapsellisia kun omaski nurkassa on parsimista ruvetaanki puhumaan muista ihmisitä..sinun laiselle rehdille valkolaiselle toivon kaikkea hyvää ja erittäin hyvää kesää sulle :)
- Allani.eikö Päälläsi
Ikinää en oo mitää varastannu esineet vaa tarttunnu käteen. Pitäähä ne viejä parempaa talteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808