Tervehdys, tietääkö kukaan, että haistaako huumekoirat suboxonen?ei ainakaan bentsoja tai opiaattipohjaisia kipulääkkeitä haista mutta mietityttää tuo suboxone...
suboxone ja huumekoirat
14
3321
Vastaukset
- sadies3
Koirat haistaa suboxonen. Koirat haistaa myös korvavaikun ja kaikki muutkin töhnät.
Ohjaajat vain kouluttaa koirat ilmoittamaan jos koira haistaa kyseisen aineen.
Ei ne koirat huumeistakaan piittaisi jos niitä ei oltaisi koulutettu niitä merkkaamaan.- auttakee
joo eiköhän kaikki tajunnu mitä tarkoitin,ei tarvii pilkkuu alkaa nussii....:D
eli kysytään nyt sitten "oikeaoppisesti" että tietääkö kukaan että jos kannan mukanani suboxonea ja minua vastaan tulee huumekoira,tuleeko se "merkkaamaan" minut (eli haukkumaan jne..) ? eli onko huumekoirat suomessa opetettu merkkaamaan suboxone? - kyllä-ne-tajuaa
auttakee kirjoitti:
joo eiköhän kaikki tajunnu mitä tarkoitin,ei tarvii pilkkuu alkaa nussii....:D
eli kysytään nyt sitten "oikeaoppisesti" että tietääkö kukaan että jos kannan mukanani suboxonea ja minua vastaan tulee huumekoira,tuleeko se "merkkaamaan" minut (eli haukkumaan jne..) ? eli onko huumekoirat suomessa opetettu merkkaamaan suboxone?On on ja kyllä haistaa. Yleensä purevat merkkauksessa.
Kannattaa laittaa paksut vaatteet, ettei hampaat satu.
- Lapukka
Tuskin koirat bupree haistaa. Jarruista ne muistaakseni haistaa heroiinin ja oppiumin. Ei koirillekkaan pysty opettaa loputtomasti eri hUUmeide hajuja. Lähinnä nää "kovimmat" mitkä on niittäny mainetta jo kymmenet vuodet.
- Anonyymi
Siis jopa itse haistan sen selkeästi aina, kun avaan subutex paketin, mutta epäilen etteivät haista avaamatonta pakettia, kun ne ovat ilmatiiviitä.
- enpä tiiä auttaako
Joo subutex ja suboxone on tosi mietoja huumeita. Itekki oon muutaman kerran yrittäny vierottautua, mut aika kovasti näihin mietoihinki jää koukkuun. Tuskinpa ne bubrea haistaa. Kotietsinnässäki kytät jätti subupalan kirjahyllyyn, vaik oli ihan näkyvällä paikalla et varmasti näki sen.
- dfbdfbdfb
Riippuu kuinka hyvin pakattu. Tiivis paketti niin epätodennäköistä että haistaa..
- se-on-saletti
dfbdfbdfb kirjoitti:
Riippuu kuinka hyvin pakattu. Tiivis paketti niin epätodennäköistä että haistaa..
Voi köhkö. Silloinhan ne just haistaa, koska hajut ovat voimakkaat ilmanvaihdon puutteen takia. Tavallaan hajumolekyylit tiivistyvät ja varmasti ne tajuaa sen.
- jepa
kyllä haistaa nykyään.
- Kyllä
jepa on oikeassa. Siitä oli todiste Tiilenpäät-ohjelmassa, joka tuli aivan vastikään TV2-kanavalta. Siinä huumekoira merkkasi Subutexin, joka yritettiin ujuttaa vangille postin mukana. Koira haisteli postit, jotka oli laitettu laatikoihin, joissa reikiä. Se merkkasi laatikon, jossa oli kirje, jossa oli subua. Eli siis HUUMEKOIRA HAISTAA SUBUTEXIN SEKÄ SUBOXONEN!
- drtyhetety
Vitsi pärkele huomasin saman.
- veeeveeevevee
Riippuu koirasta. Kaikki koirat eivät ole yhtä tehokkaita kuin se vankilakoira, jota varmasti on opetettu ja paljon.
- mikamustoneb
drtyhetety kirjoitti:
Vitsi pärkele huomasin saman.
harmittavasti koira haistaa.
- 4446-12
Tiilenpäät ohjelmassa oli tosiaan tällainen kohta,mutta epäilen että oli lavastettu.. Saramäessä kaverilla oli matkasellissä pöydällä filtteripussissa 5 texiä ja xanoreita kun koira pamahti pampun kanssa selliin. Maattiin punkalla ihan notkuissa ja kattelin ku se hurtta käveli varmaan viiden sentin päästä siittä pussista ja ei mitään reaktioo.. Että ei ainakaan saramäen vankilan koira haista mitään ellei sit satu kompastuun johonkin kilon säkkiin😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784