huomenna menee tää mummu

ottaan tatskan onko kellään täällä kuuskymppisissä oon aina halunnu ja ajattelin että oon jo niin vanha etten enää kadu.

122

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, joo....mitä ajattelit piirustuttaa ja mihin?

      • tohon solisluusta alaspäin sanotaanko niinkun decolteehen pääkallon jonka kädet on repiny sellasen aukon en oo hullu en vähän vaan hervoton ;)))))


      • tii-na- kirjoitti:

        tohon solisluusta alaspäin sanotaanko niinkun decolteehen pääkallon jonka kädet on repiny sellasen aukon en oo hullu en vähän vaan hervoton ;)))))

        Minulla oli joskus ikäisenäsi myös ajatus laittaa tatska oikeaan nilkkaani, funtsin ruusua ehkä lintua tai perhosta.

        Sinä ajattelit pääkalloa ja mustaa "makiaa" seksiä, mietin kuinka me ihmiset ollaan erilaisia.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minulla oli joskus ikäisenäsi myös ajatus laittaa tatska oikeaan nilkkaani, funtsin ruusua ehkä lintua tai perhosta.

        Sinä ajattelit pääkalloa ja mustaa "makiaa" seksiä, mietin kuinka me ihmiset ollaan erilaisia.

        eihän siitä tulis mitään jos me kaikki oltais samanlaisia mää en tiedä mikä siinä on että oon aina tykänny pääkalloista kyllä kai senkin joku viisas osais selittää jotenkin kaikki nenärenkaat ja lävistykset kuuluu kai samaan mutta niistä mää en oo koskaan tykänny mutta nykyäänhän tää tatuointi on taidetta ihmisillähän on mitä upeempia kuvia vartaloissaan.


      • tii-na- kirjoitti:

        eihän siitä tulis mitään jos me kaikki oltais samanlaisia mää en tiedä mikä siinä on että oon aina tykänny pääkalloista kyllä kai senkin joku viisas osais selittää jotenkin kaikki nenärenkaat ja lävistykset kuuluu kai samaan mutta niistä mää en oo koskaan tykänny mutta nykyäänhän tää tatuointi on taidetta ihmisillähän on mitä upeempia kuvia vartaloissaan.

        No, onneksi en ottanut olisin katunut ; ( tykkään legginsistä ja avokkaista . Koristukseksi laitan joskus kultaisen ketjun tai muun korun nilkkaan sen kun voin ottaa pois.

        Mutta makuja on monia. Itse teen huomenna mansikkakakun papalle, ostin Suonenjoen mansikoita Kuopion torilta ; )


      • korpikirjailija kirjoitti:

        No, onneksi en ottanut olisin katunut ; ( tykkään legginsistä ja avokkaista . Koristukseksi laitan joskus kultaisen ketjun tai muun korun nilkkaan sen kun voin ottaa pois.

        Mutta makuja on monia. Itse teen huomenna mansikkakakun papalle, ostin Suonenjoen mansikoita Kuopion torilta ; )

        mää en usko että mää kadun kun mää oon ajatellu sitä jo varmaan parikyt vuotta ja kun mennään parikyt vuotta eteenpäin voi olla etten tiedä enää mitä kadun ;))))))


      • tii-na- kirjoitti:

        tohon solisluusta alaspäin sanotaanko niinkun decolteehen pääkallon jonka kädet on repiny sellasen aukon en oo hullu en vähän vaan hervoton ;)))))

        Et taatusti kadu!!!
        Mulla on kans decolteessa pieni lumme, ollut kohta 10 vuotta, ei oo kaduttanut hetkeekään.


    • Ootko vähän Krause?

      Tai what ever zlizwiewsky?
      Ihailetko sen näköistä, tyyppistä, oloista ihmistä?
      Pohjanoteeraus minun milestäni.

      • en sitten tipan tippaa hantta on ihan varmaan itteensä tyytyväinen ja ihan persoonallinen mut niinkun kirjoitin mää oon aina halunnu ja nyt tuntu että tuli se aika aina täytyy olla jotain haaveita mitä toteuttaa =)))) kuka mitäkin pohjanoteerauksena pitää mää en oo koskaan pitäny pohjanoteerauksena ihmisten ulkonäköö enkä tyyliä sanotaanko näin että jokainen taaplaa tyylillään eikä se mun tyyliä muuta samanlainen tantta mää oon mikä oon aina ollu.


      • tii-na- kirjoitti:

        en sitten tipan tippaa hantta on ihan varmaan itteensä tyytyväinen ja ihan persoonallinen mut niinkun kirjoitin mää oon aina halunnu ja nyt tuntu että tuli se aika aina täytyy olla jotain haaveita mitä toteuttaa =)))) kuka mitäkin pohjanoteerauksena pitää mää en oo koskaan pitäny pohjanoteerauksena ihmisten ulkonäköö enkä tyyliä sanotaanko näin että jokainen taaplaa tyylillään eikä se mun tyyliä muuta samanlainen tantta mää oon mikä oon aina ollu.

        samaa mieltä olen siitä ettei ulonäkö kerro mitään ihmisestä ja sen perusteella ei saa ihmistä luokitella. me ollaan jokainen omia persoonia ja se pitää vain hyväksyä!! itse olen aina ollut oma itseni ja en todellakaan tule siitä koskaan muuksi muuttumaan vaikka ihmiset ajaattelisivat minusta mitä vain. on hyvä olla kun voi olla oma aito itsensä, eikä tarvitse vetää mitään roolia. Sillä se oiskin aika rasittavaa esittää muuta mitä onkaan :)


      • margitirene kirjoitti:

        samaa mieltä olen siitä ettei ulonäkö kerro mitään ihmisestä ja sen perusteella ei saa ihmistä luokitella. me ollaan jokainen omia persoonia ja se pitää vain hyväksyä!! itse olen aina ollut oma itseni ja en todellakaan tule siitä koskaan muuksi muuttumaan vaikka ihmiset ajaattelisivat minusta mitä vain. on hyvä olla kun voi olla oma aito itsensä, eikä tarvitse vetää mitään roolia. Sillä se oiskin aika rasittavaa esittää muuta mitä onkaan :)

        sama täällä jokainen voi ajatella musta mitä vaan tietysti on tilaisuuksia jotka vaativat tiettyä ei nyt tyyliä vaan käytöstä ja väitän että osaan käyttäytyä tilanteen mukaan mutta onneksi pääsääntöisesti elämäni on sellaista että voin olla oma itseni.


      • tii-na- kirjoitti:

        sama täällä jokainen voi ajatella musta mitä vaan tietysti on tilaisuuksia jotka vaativat tiettyä ei nyt tyyliä vaan käytöstä ja väitän että osaan käyttäytyä tilanteen mukaan mutta onneksi pääsääntöisesti elämäni on sellaista että voin olla oma itseni.

        kiva että löytyy viellä niitäkin ihmisiä jotka ovat aitoja :) nykyään ihmiset vain vetävät jotakin roolia. Liekkö se että silloin hyväksytään paremmin?
        toki mullakin on niin että tietyt tilaisuudet vaativat tiettyä käytöstä ja sen mukaan pitääkin mennä.


      • tii-na-...
        margitirene kirjoitti:

        kiva että löytyy viellä niitäkin ihmisiä jotka ovat aitoja :) nykyään ihmiset vain vetävät jotakin roolia. Liekkö se että silloin hyväksytään paremmin?
        toki mullakin on niin että tietyt tilaisuudet vaativat tiettyä käytöstä ja sen mukaan pitääkin mennä.

        ehkä se on hienoo olla hienompi ja fiksumpi kun onkaan tietysti tietyissä piireissä saa hyväksyntää paremmin mitä enemmän osaa käyttää hienoja sivistyssanoja ja jos osaa oikeen hyvin keskustella maailman politiikasta mää en oo harjoitellu kumpiakaan pikkusen rupee muuten jännittään miltä se tuntuu koska puol kahdeltatoista se alkaa se piirrustus...


    • Kallonkutistaja.
      • jepulis saman tyyppinen mutta jokaisella tatuoijalla on vähän omanlaisiaan siitä tulee vähän mustempi eikä yhtään punaista.


    • Olet lapsi

      Sulle sopis parhaiten:

      "Lyö minua!", keskelle otsaa.

      • kyllä mää nyt kuvittelisin olevani ihan aikuinen jo tässä iässä mutta tietysti on asioita joissa en haluakkaan kasvaa aikuiseksi ja vähän hulluna on hyvä olla ei tää elämä tartte aina niin vakavaa olla =))))


    • meeriamanda

      Älkääs nyt kauhistelko! Minulla on nilkassa kaunis pieni nupullaan oleva ruusu ollut iätajat, väritystäkin on lisätty hetki sitten.

      Kun ja jos me mennään /joudutaan palvelutaloon...me olemme tatuoituja, iphonet korvilla rollaattorin kanssa kulkevia vanhuksia :))

      Jos juuri sinä/joku et sitä tatuointia ota, älä siunaile meitä jotka sen teemme! Elä sinä tavallasi, niin mekin. Joutavanpäiväistä jeesustelua et oma totuus olisi se ainut oikea.

      Minä en ole lupaa elämiseeni kysellyt , enkä pidä väliä mielipiteistä, jotka ovat kaukana omastani. Jokainen tavallaan!

      • äitemuori*

        Mulla oli sellanen pieni feikkitatuointi, siis tarralla tehty joskus. Sehän kulu pesussa pois, mutta kiva kun näky spagettiolkainten takaa, pien perhonen.
        Moni sano että ooksää ottanu tatuoinnin, se oli silloin hyvin harvinaista ja aivan kauheeta naisella. Nyt vois ajatella ottaa sen pienen perhosen oikeesti.
        Tää on hyvä alotus, kun mulla muuten päivällä rupes risoon eräät asiat. Täst tuli ilopilleri.
        P.s. ei johdu palstasta. Farkut jalas mennään, oli sitte palvelutaloo tai ei::)))) .luulen ettei ole.


    • Hyvä etteivät kaikki ihmiset ole samalaisia ja mene massan mukana :) mä olen 50 nainen ja mulla yhteensä 6kpl.. pieniä tatuointeja ja tykkään.
      se ei katso ikää ja jokainen saa ottaa nahkaansa mitä haluaa.
      hyvä että toteutat toiveesi :)

    • Jos vihaa itseään

      noin paljon...

      • meeriamanda

        Kaunistatko sinä itseäsi mitenkään vai oletko luonnon kaunis? Päin vastoin, sul on vääristynyt käsitys! Hei me ollaan alle 50- 60 ylittäneitä, meidän työmme on ehkä ollut erilaisten, eri-ikäisten kanssa, joten emme ole ehtineet kalkkeutumaan!


      • kaikkee ei aina ymmärrä mutta ei ehkä kannatakkaan...


      • meeriamanda kirjoitti:

        Kaunistatko sinä itseäsi mitenkään vai oletko luonnon kaunis? Päin vastoin, sul on vääristynyt käsitys! Hei me ollaan alle 50- 60 ylittäneitä, meidän työmme on ehkä ollut erilaisten, eri-ikäisten kanssa, joten emme ole ehtineet kalkkeutumaan!

        emmekä ehdi kalkkeutumaan vanhenemaan kyllä mutta sekin on taidetta jonkun mielestä ;))))


      • meeriamanda kirjoitti:

        Kaunistatko sinä itseäsi mitenkään vai oletko luonnon kaunis? Päin vastoin, sul on vääristynyt käsitys! Hei me ollaan alle 50- 60 ylittäneitä, meidän työmme on ehkä ollut erilaisten, eri-ikäisten kanssa, joten emme ole ehtineet kalkkeutumaan!

        Katselin noita tatulointi kuvia ja siellä oli kauniita tatskoja, mutta voi kiesus miten rumia ihmiset iholleen laittavat ja lopuksi iäkseen.

        Olemme usein palstalla keskustelleet siitä miten erilailla koemme itsemme korostamisen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Hyvin herkässä on sormet liipasimella jos korostaa luonnollista itsevarmuutta. Silloin nöyryys laitetaan arvoon arvaamattomaan ja itsevarmuus tuomitaan.

        Osata olla erilainen massasta poikkeava on lahja niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

        Aihe jakaa mielipiteet kyllä/ei sillä olemme 60-palstalla. Kymmenen vuoden ero ei tarkoita kalkkeutumista vaan erilailla kauneuteen suhtautumisena.

        Muistan kun olin nuori tatulointi yhdistettiin linnakundeihin ja merimiehiin.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Katselin noita tatulointi kuvia ja siellä oli kauniita tatskoja, mutta voi kiesus miten rumia ihmiset iholleen laittavat ja lopuksi iäkseen.

        Olemme usein palstalla keskustelleet siitä miten erilailla koemme itsemme korostamisen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Hyvin herkässä on sormet liipasimella jos korostaa luonnollista itsevarmuutta. Silloin nöyryys laitetaan arvoon arvaamattomaan ja itsevarmuus tuomitaan.

        Osata olla erilainen massasta poikkeava on lahja niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

        Aihe jakaa mielipiteet kyllä/ei sillä olemme 60-palstalla. Kymmenen vuoden ero ei tarkoita kalkkeutumista vaan erilailla kauneuteen suhtautumisena.

        Muistan kun olin nuori tatulointi yhdistettiin linnakundeihin ja merimiehiin.

        määkin muistan sen ajan ja sillon en kyllä olis ottany tatskaa mistään hinnasta mutta nykyään kun niistä tehdään taidetta niin on ihan eri asia ja tekijät on taiteilijoita mun aika kun menee tätä nykyä aikaslailla työn merkeissä siellä ei oikeen viitti kovasti korostaa itseään ulkoisesti ainakaan meillä maalla tuntisin itteni lähinnä riikinkukoksi mutta jotain pikku juttuja pitää aina olla että erottuu massasta enkä mää oikeen sitä tatskaa ota sillä mielellä että se kaunistas mua vaan että siinä on se joku juttu ;))))


      • tii-na- kirjoitti:

        määkin muistan sen ajan ja sillon en kyllä olis ottany tatskaa mistään hinnasta mutta nykyään kun niistä tehdään taidetta niin on ihan eri asia ja tekijät on taiteilijoita mun aika kun menee tätä nykyä aikaslailla työn merkeissä siellä ei oikeen viitti kovasti korostaa itseään ulkoisesti ainakaan meillä maalla tuntisin itteni lähinnä riikinkukoksi mutta jotain pikku juttuja pitää aina olla että erottuu massasta enkä mää oikeen sitä tatskaa ota sillä mielellä että se kaunistas mua vaan että siinä on se joku juttu ;))))

        Tapasin vuonna 2005 miehen, jolla oli tatulointia. Kysyin miksi, hän sanoi kai tiedät näitä tehdään huimuuksissa vankilassa. Mies oli 47-vuoitas. Joten ei kai se tatuointi ole ollut kauaa taidetta vaan "tosimiesten" jutskoja.

        Ota yksi tatska pian haluat toisen jne. mitä eroa on lääkeriippuvuudella ja tatskariippuvuudella.?

        Jaa taidetta iholla, sen taiteen arvo ei nouse kantajansa maineen ja iän myötä.


      • itsevarmuuttako
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tapasin vuonna 2005 miehen, jolla oli tatulointia. Kysyin miksi, hän sanoi kai tiedät näitä tehdään huimuuksissa vankilassa. Mies oli 47-vuoitas. Joten ei kai se tatuointi ole ollut kauaa taidetta vaan "tosimiesten" jutskoja.

        Ota yksi tatska pian haluat toisen jne. mitä eroa on lääkeriippuvuudella ja tatskariippuvuudella.?

        Jaa taidetta iholla, sen taiteen arvo ei nouse kantajansa maineen ja iän myötä.

        Netistä löytyy tietoa tatuoinnin historiasta, jopa enempi, mitä joku 2005 tavattu mies on kertonut.

        Viimeinen lauseesi oli taas niin SINUA.


      • 21
        korpikirjailija kirjoitti:

        Katselin noita tatulointi kuvia ja siellä oli kauniita tatskoja, mutta voi kiesus miten rumia ihmiset iholleen laittavat ja lopuksi iäkseen.

        Olemme usein palstalla keskustelleet siitä miten erilailla koemme itsemme korostamisen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Hyvin herkässä on sormet liipasimella jos korostaa luonnollista itsevarmuutta. Silloin nöyryys laitetaan arvoon arvaamattomaan ja itsevarmuus tuomitaan.

        Osata olla erilainen massasta poikkeava on lahja niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

        Aihe jakaa mielipiteet kyllä/ei sillä olemme 60-palstalla. Kymmenen vuoden ero ei tarkoita kalkkeutumista vaan erilailla kauneuteen suhtautumisena.

        Muistan kun olin nuori tatulointi yhdistettiin linnakundeihin ja merimiehiin.

        Tatuoinninkin voi poistaa, ei tarvi pittää loppuelämää.


      • Korppis*
        itsevarmuuttako kirjoitti:

        Netistä löytyy tietoa tatuoinnin historiasta, jopa enempi, mitä joku 2005 tavattu mies on kertonut.

        Viimeinen lauseesi oli taas niin SINUA.

        Netistä löytyy paljon tietoa tatuloinnin hyvistä ja huonoista puolista, kaikesta mahdollisesta kuin myös kaikenlaista muuta tietoa vaikkapa siitä miksi ihminen haluaa tatuoinnin jne.

        Viimeinen lauseeni oli tarkoitettu oikeille taiteilijoille kuten Rembrant, Akseli Kallen Kallela ym. Eino Leinokin on aikansa taitaja ja nimi isojen listalla.

        Heidän taiteensa arvo säilyy ja kallistuu iän myötä. Lause on ihan minua itseäni.


      • hanki tietoa
        Korppis* kirjoitti:

        Netistä löytyy paljon tietoa tatuloinnin hyvistä ja huonoista puolista, kaikesta mahdollisesta kuin myös kaikenlaista muuta tietoa vaikkapa siitä miksi ihminen haluaa tatuoinnin jne.

        Viimeinen lauseeni oli tarkoitettu oikeille taiteilijoille kuten Rembrant, Akseli Kallen Kallela ym. Eino Leinokin on aikansa taitaja ja nimi isojen listalla.

        Heidän taiteensa arvo säilyy ja kallistuu iän myötä. Lause on ihan minua itseäni.

        Päivitä sitten ne tietosi, äläkä kirjoita "tosimiesten" jutskoista.

        Miksi vertaat noita taiteilijoita. Ei nuo mainitsemasi taiteilijat ole kantaneet teoksiaan mukanaan. (kunhan taas vittuilet Tiinalle)

        Tiedä mistä "tatskataiteilijoista" jälkipolvemme saakaan lukea.


      • Korppis*
        hanki tietoa kirjoitti:

        Päivitä sitten ne tietosi, äläkä kirjoita "tosimiesten" jutskoista.

        Miksi vertaat noita taiteilijoita. Ei nuo mainitsemasi taiteilijat ole kantaneet teoksiaan mukanaan. (kunhan taas vittuilet Tiinalle)

        Tiedä mistä "tatskataiteilijoista" jälkipolvemme saakaan lukea.

        En vittuile Tiinalle lue viestini ja ymmärrä ne. Ymmärrä myös, että kaikki eivät ole ihan samaa mieltä tatuoinneista. Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos ihminen piirustaa kuvia iholleen. Minä piirustan niitä kankaalle ja paperille. Ne eivät tee minulle kipeää. Olen ollut jo useammassa leikkauksessa ja kiitti vain välttämättömät vielä edessä kuten sappikivileikkaus ja rinnan kuopan täyttöjä. Polven ajattelin jättää sillä se ei enää ole oireillut. Voisinhan toki laittaa niin avokauluksisen paidan, että vasemman rintani leikkausarpi näkyisi se on aika erikoisen näköinen ja sen viltoarpeihin sopisi puun oksa tatuointi ja koloon vaikkapa rubiini ; ))

        Jokaisella on omat mieltymyksensä sinulla tuntuu olevan taipumusta vittuilla minulle ; (

        Olen jo sanonut, että minulla ei ole mitään sitä vastaan mitä kukin keholleen tekee, tämä on jos et vielä ymmärrä keskustelupalsta ja erilaiset mielipiteet ovat osana jouhevaa ketjun kulkua.

        Katso plussat ja miiukset niin ymmärrät. On ihmisiä, jotka eivät erilaisia näkökantoja.

        Minun miinuksia on joku oikein asian lukenut poistanutkin ; )


      • voipyhäsylvi..
        Korppis* kirjoitti:

        Netistä löytyy paljon tietoa tatuloinnin hyvistä ja huonoista puolista, kaikesta mahdollisesta kuin myös kaikenlaista muuta tietoa vaikkapa siitä miksi ihminen haluaa tatuoinnin jne.

        Viimeinen lauseeni oli tarkoitettu oikeille taiteilijoille kuten Rembrant, Akseli Kallen Kallela ym. Eino Leinokin on aikansa taitaja ja nimi isojen listalla.

        Heidän taiteensa arvo säilyy ja kallistuu iän myötä. Lause on ihan minua itseäni.

        Tatulointi, jutska, tatska, ja Kallen Kallela????? Voi noita kirjoituksia!Googlaa sen "Akselin" nimi.


      • voipyhäsylvi.. kirjoitti:

        Tatulointi, jutska, tatska, ja Kallen Kallela????? Voi noita kirjoituksia!Googlaa sen "Akselin" nimi.

        Eikös olekin kiva kun saa taivastella sinä kirjoitusvirheitäni ja minä iholle tehtyjä piirustuksia ; )


      • voipyhäsylvi
        korppis kirjoitti:

        Eikös olekin kiva kun saa taivastella sinä kirjoitusvirheitäni ja minä iholle tehtyjä piirustuksia ; )

        Ja taas meni pieleen kirjoituksesi. Lukaiseppa uudestaan. Minä ihailen ihan omia tatskojani, mutta Sinä puutuit kerran minun kirjoitusvirheeseeni ikävällä tavalla ja muutenkin ivailet toisten kirjoituksia. M i k s i?

        Onko Sinulla pakkomielle solvata täällä kirjoittajia? Huomaatko itse, kuinka paljon saat negatiivisiä vastauksia, tai kommentteja kirjoituksiisi ja ne eivät ole todellakaan minun kirjoittamia.

        Minäkin teen paljon virheitä, sillä en ole äidinkielenopettaja, enkä isänikään, puhumattakaan lapsistani.

        Kaikesta huolimatta uskon tietäväni tunteesi, kun lapsi muuttaa pois. Minulta on jo molemmat muuttaneet aikoja sitten, mutta se haikeus säilyy, kun vanhin käy harvakseltaan Suomessa.

        Voi se tulon riemu ja lähdön haikeus.


      • Korppis*
        voipyhäsylvi kirjoitti:

        Ja taas meni pieleen kirjoituksesi. Lukaiseppa uudestaan. Minä ihailen ihan omia tatskojani, mutta Sinä puutuit kerran minun kirjoitusvirheeseeni ikävällä tavalla ja muutenkin ivailet toisten kirjoituksia. M i k s i?

        Onko Sinulla pakkomielle solvata täällä kirjoittajia? Huomaatko itse, kuinka paljon saat negatiivisiä vastauksia, tai kommentteja kirjoituksiisi ja ne eivät ole todellakaan minun kirjoittamia.

        Minäkin teen paljon virheitä, sillä en ole äidinkielenopettaja, enkä isänikään, puhumattakaan lapsistani.

        Kaikesta huolimatta uskon tietäväni tunteesi, kun lapsi muuttaa pois. Minulta on jo molemmat muuttaneet aikoja sitten, mutta se haikeus säilyy, kun vanhin käy harvakseltaan Suomessa.

        Voi se tulon riemu ja lähdön haikeus.

        Ehtoopäivää!

        Ei ole selkään silmiä piirustettu, ei olkapäille, saati aivoihin nähdäkseni kirjoitusvirheesi.

        Ei minulla ole pakkomieltä solvata ketään, mutta Sylvillä tuntuu olevan.

        Rajoitettuja ovat negatiivisten viestijen lähettäjät. Sylvi tykkää vaan ei osaa oikein nokkia vaan saa sitä minulta takaisin mitä tulee hakemaan, miksiköhän? Onko sinulla pakkomielle saada palaute viesteihin?

        Kiva, että seuraat minun TarinaTupaani, olenkin lähössä kirkolle otan muistitikun mukaan ja laitan sinulle lisää taivastelemista.

        Eli, että älyät. Sinun kaltaisesi ovat niitä, jotka hakevat viesteillään riitaa. joten ei ihme jos vanhimmaisesi suuntasi merten taa.

        Tällaistä palautetta tulit hakemaan.... niinhän ; ))


    • TyyliLyyli...

      Eiköpä näillä kymmenillä ole jo se oma tyyli ja itsevarmuus löytynyt. Ei enää ajattele muiden mielipiteitä. Jos ei ole löytänyt omaa minuutta ja itsevarmuutta vieläkään, luulen ettei sitä enää koskaan löydäkään.
      Tyttärelläni on tatska olkapäässä ja se on minusta ihan kaunis. Jokin japaninkielinen sana, mutta en muista mitä se tarkoittikaan. Minulle ei tatskat sovi, olen erityylinen ihminen.

      • olkapää on ihan hyvä paikka kanssa jos on sellaiset olkapäät joita voi paljastella mää ajattelin kans ekaks sitä japanin tai kiinankielistä sanaa tai merkkiä joka tarkoittaa jotain mutta sit päätin että rohkeesti vaan mun tyyliin sopii olis sopinu aina mutta se on vaan siirtyny ja siittyny.


      • tii-na- kirjoitti:

        olkapää on ihan hyvä paikka kanssa jos on sellaiset olkapäät joita voi paljastella mää ajattelin kans ekaks sitä japanin tai kiinankielistä sanaa tai merkkiä joka tarkoittaa jotain mutta sit päätin että rohkeesti vaan mun tyyliin sopii olis sopinu aina mutta se on vaan siirtyny ja siittyny.

        Jos ottaisit tatskan olkapäähän niin voi olla, että ongelmia tulee iän myötä näyttää koristustasi ulkopuolisille sonnustautumalla hiattomiin asuihin.

        Ne allit ne peottavan kuuluisat allit ; )


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Jos ottaisit tatskan olkapäähän niin voi olla, että ongelmia tulee iän myötä näyttää koristustasi ulkopuolisille sonnustautumalla hiattomiin asuihin.

        Ne allit ne peottavan kuuluisat allit ; )

        en sonnustaudu nykyäänkään hihattomiin ajattelen sen verran muita etten ihan kaikkee paljasta mitä paidan alta löytyy yritän paljastaa vaan parhaat puoleni ;)))))


      • TyyliLyyli...
        korpikirjailija kirjoitti:

        Jos ottaisit tatskan olkapäähän niin voi olla, että ongelmia tulee iän myötä näyttää koristustasi ulkopuolisille sonnustautumalla hiattomiin asuihin.

        Ne allit ne peottavan kuuluisat allit ; )

        Tyttäreni tatuointi on käden ulkosyrjällä, siis ylhäällä olkapäässä. Ei vaikuta hänen tuleviin alleihinsa, jotka lerpattaa siellä käsivarren alapuolella. Vielä hänellä ei ole alleja, onneksi.


      • meeriamanda
        korpikirjailija kirjoitti:

        Jos ottaisit tatskan olkapäähän niin voi olla, että ongelmia tulee iän myötä näyttää koristustasi ulkopuolisille sonnustautumalla hiattomiin asuihin.

        Ne allit ne peottavan kuuluisat allit ; )

        Miten niin, mitä ongelmia? Sinähän kerrot kaikenaikaa kuinka pukeudut...nuorekkaasti... värikkäästi ja omaan tyyliisi, mikä tässä tatuointi asiassa menee ohitsesi? (mitä = tatulointi? )

        Et mitenkään hyväksy meitä jotka olemme niin tehneet, tai aikovat tehdä..toisekseen 60 palsta ei ole vain heidän ikäistensä, moni on tullut sivulle jo huomattavasti nuorempana , kuten minä! Kirjoittelethan itsekin 50 Viereen, ja pienen mutta tunnistettavan.


      • meeriamanda
        meeriamanda kirjoitti:

        Miten niin, mitä ongelmia? Sinähän kerrot kaikenaikaa kuinka pukeudut...nuorekkaasti... värikkäästi ja omaan tyyliisi, mikä tässä tatuointi asiassa menee ohitsesi? (mitä = tatulointi? )

        Et mitenkään hyväksy meitä jotka olemme niin tehneet, tai aikovat tehdä..toisekseen 60 palsta ei ole vain heidän ikäistensä, moni on tullut sivulle jo huomattavasti nuorempana , kuten minä! Kirjoittelethan itsekin 50 Viereen, ja pienen mutta tunnistettavan.

        Tästä meni osa taivaisiin, eli kirjoittelet 50vuotiaisten palstalle. Mietin pikkuisen ruusuoksani viereen ottoa pikkuruisesta kyyhkysestä...niin moni sanoo et muistavat laulun ;Ruusun oksa ja kyyhkynen, toteutan sen kyllä. Olen vain kovin neulakammoinen, mut kyllä sen toteutan. Nämä puuttui edellisestä viestistä.


    • Pirre*

      Hupsheijjaa Siuta, - sepä koskee :(

      • koskee mitä koskee tuskin paljon sen enempää kun luomien pikmentointi.


      • Pirre*
        tii-na- kirjoitti:

        koskee mitä koskee tuskin paljon sen enempää kun luomien pikmentointi.

        Niin, se voikin olla aikamoista, mutta mitäpä sitä ei jne..:)

        Kivoja on tatskat toisilla, mie en uskalla, ja onnistuisikokaan se miun sitkeään ruttunahkaani :))


      • Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

        Niin, se voikin olla aikamoista, mutta mitäpä sitä ei jne..:)

        Kivoja on tatskat toisilla, mie en uskalla, ja onnistuisikokaan se miun sitkeään ruttunahkaani :))

        Onnea matkaasi huomenna, ja pistähän se taideteos sitten näkyviin tännekin, - jos se nimittäin on sellaisessa kohden että sen voi näyttää.

        Hyvää yötä tii-na ja kaik muutkin "kuulijani" :)


      • Pirre* kirjoitti:

        Niin, se voikin olla aikamoista, mutta mitäpä sitä ei jne..:)

        Kivoja on tatskat toisilla, mie en uskalla, ja onnistuisikokaan se miun sitkeään ruttunahkaani :))

        joo kyllä mää uskon kanssa että se mun pääkallo aiheuttaa enemmän hilpeyttä kun ihmetystä ;))))) laitan muuten kyllä kuvan galleriaankin ihan varmasti.


      • Pirre* kirjoitti:

        Onnea matkaasi huomenna, ja pistähän se taideteos sitten näkyviin tännekin, - jos se nimittäin on sellaisessa kohden että sen voi näyttää.

        Hyvää yötä tii-na ja kaik muutkin "kuulijani" :)

        öitä.


    • ihan hyvä ihmiseks'

      Minäkin kauan ajattelin jotain pientä ruusutatuointia itselleni sitten, kun täytän 70 vuotta. Mutta olen jo luopunut ajatuksesta, koska olen niin pihi ja 'tatskan' teettäminen on turhaa rahan haaskausta. Ja olen ihan nätti tällaisenaan, mutta rupsahtaneet silmäluomeni voisin kyllä korjauttaa ja miksei koko kasvonkohotus.
      Mutta botox-myrkyistä en välitä enkä myöskään silikoneista tai rasvaimusta.

      • mieti kumminkin vielä sitä ruusua jos kerta oot halunnu pihistä sit jostain muusta haaskaustahan se tietysti on mutta saahan siitä haaskaukselle vastineen luomien korjaus on joskus ihan terveydellisistä syistäkin paikallaan mutta kyllä tatskan saa paljon halvemmalla mää en oo koskaan ajatellu kasvojen kohotusta voihan se tietysti vielä mieli muuttua mutta vielä olen antanut itseni rupsahtaa rauhassa ;)))))


      • jocus*
        tii-na- kirjoitti:

        mieti kumminkin vielä sitä ruusua jos kerta oot halunnu pihistä sit jostain muusta haaskaustahan se tietysti on mutta saahan siitä haaskaukselle vastineen luomien korjaus on joskus ihan terveydellisistä syistäkin paikallaan mutta kyllä tatskan saa paljon halvemmalla mää en oo koskaan ajatellu kasvojen kohotusta voihan se tietysti vielä mieli muuttua mutta vielä olen antanut itseni rupsahtaa rauhassa ;)))))

        Oletko kuullut juttua sulhasesta, joka hääyön jälkeen (tapahtui varmaan entisinä aikoina!) valitti kaverilleen, että morsiamella oli tississään entisen poikakaverinsa kuva?
        - Älä sure. Kyllä sen kaverin naama vielä venähtää.


    • Oletpas tiina tosi räväkkä plikka. Laita ihmeellä pääkallo, sellaisia en ole vielä nähnytkään, kaikenmaailman ruusuja ja kyyhkysiä sitäkin enemmän.

      Voisin ottaa ripsien rajaan "tatuoinnin", taidankin soittaa tutulle joka niitä tekee. Muualle iholleni en mitään tatuointeja halua, olen ihan varma että tasaisenruskea ihoni on kauniimpi ilman niitä.

      En ole itse asiassa nähnyt kaunista tatuointia vielä kenelläkään... meillä ihmisillä on kaikilla oma ja erilainen kauneustaju silmissämme.

      Kiva että täällä on räväköitä mimmejä (ja jätkiä?) jotka ovat omannäköisiään lajissa kuin lajissa. Onneksi jokainen voi taaplata tyylillään. Minä ihan ilman taidetta iholla.

      • yks äiree

        Mä oon nähnyt paljon kauniita tatskoja. Tyttärelläni on tosi upea alaselässä, menee kyljestä kylkeen ja korkeuttakin löytyy. :-)


      • tii-na-...

        pian näät kun pistän se galleriaan =))))


    • he

      Älä kehtaa ,jos olet aikuisen asteella. Erä ihminen teki niin,kallista ja kivuliasta oli pois saaminen ja kallista.Tuli nääs katuma päälle. Luoja on meidät tälläisiksi Meidät on luotu ,minullakin syntymä merkki 15sm alueella ylä kaulassa. nuoruudessa sai hävetä ,kun sanoivat ihmiset ,ompa tytöllä ollut kuuma yö. olin palvelu ammatissa.

      • tii-na-...

        luulisin olevani jo tällä iällä aikuisen asteella mää oon nyt sitä ehkä kolkyt vuotta halunnu enkä ainakaan niin kauaa enää kerkee katumaan varmaankaan ainakaan tietoisesti mää en ottanu sitä poistattaakseni vaan pitääkseni sen loppuun asti =)))))


      • Tase pappa
        tii-na-... kirjoitti:

        luulisin olevani jo tällä iällä aikuisen asteella mää oon nyt sitä ehkä kolkyt vuotta halunnu enkä ainakaan niin kauaa enää kerkee katumaan varmaankaan ainakaan tietoisesti mää en ottanu sitä poistattaakseni vaan pitääkseni sen loppuun asti =)))))

        Nainen, joka toteuttaa 30 vuotisen haaveensa, on rautaa.
        Ethän ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, eikä tatskasi ole keneltäkään pois.
        Iloitse itsesi voittamisesta.

        Voitko kertoa, mikä sinua esti ja pidätteli näinkin kauan, ennen kuin toteutit haaveesi?
        Takuulla ei ollut haaveen toteuttaminen rahasta kiinni.

        Minun haaveeni jää jo väkisinkin seisomaan orpona sinne "Harrikkakaupan" lattialle.
        Siihen on kolme varmaa syytä. Rahapula - rahapula ja "kotijoukkojen komentajan" syvääkin syvempi otsan rypistys.


      • meeriamanda
        Tase pappa kirjoitti:

        Nainen, joka toteuttaa 30 vuotisen haaveensa, on rautaa.
        Ethän ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, eikä tatskasi ole keneltäkään pois.
        Iloitse itsesi voittamisesta.

        Voitko kertoa, mikä sinua esti ja pidätteli näinkin kauan, ennen kuin toteutit haaveesi?
        Takuulla ei ollut haaveen toteuttaminen rahasta kiinni.

        Minun haaveeni jää jo väkisinkin seisomaan orpona sinne "Harrikkakaupan" lattialle.
        Siihen on kolme varmaa syytä. Rahapula - rahapula ja "kotijoukkojen komentajan" syvääkin syvempi otsan rypistys.

        Tase- papalle, ne kolme syytä löytyy myös tästä uhteisöstä :))) Ihankin samat!
        Ei kuuna kullanvalkeana, ei kun ruumiini yli! Liian ärhäkäs peli ikämiehelle.


      • hepatiittiiti
        meeriamanda kirjoitti:

        Tase- papalle, ne kolme syytä löytyy myös tästä uhteisöstä :))) Ihankin samat!
        Ei kuuna kullanvalkeana, ei kun ruumiini yli! Liian ärhäkäs peli ikämiehelle.

        "Uhteiso" ei ole haitta toteuttaa itseään. Kaikki yli viisikymppiset mukaan riskien ottoon. HIV-jännittää sainko vai enkö?

        Kuuskymppiset myö seurataan sivusta kun työ viiskymppiset totteutatte haaveitanne :DDDD


      • meeriamanda
        hepatiittiiti kirjoitti:

        "Uhteiso" ei ole haitta toteuttaa itseään. Kaikki yli viisikymppiset mukaan riskien ottoon. HIV-jännittää sainko vai enkö?

        Kuuskymppiset myö seurataan sivusta kun työ viiskymppiset totteutatte haaveitanne :DDDD

        Tulitko onnelliseksi?


      • HIVITÖN
        meeriamanda kirjoitti:

        Tulitko onnelliseksi?

        Tulinhan toki, ei tartte jännittää oliko suomalaiset kertakäyttöpiikit vai tanskalaiset uusiopiikit.


      • Tase pappa kirjoitti:

        Nainen, joka toteuttaa 30 vuotisen haaveensa, on rautaa.
        Ethän ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, eikä tatskasi ole keneltäkään pois.
        Iloitse itsesi voittamisesta.

        Voitko kertoa, mikä sinua esti ja pidätteli näinkin kauan, ennen kuin toteutit haaveesi?
        Takuulla ei ollut haaveen toteuttaminen rahasta kiinni.

        Minun haaveeni jää jo väkisinkin seisomaan orpona sinne "Harrikkakaupan" lattialle.
        Siihen on kolme varmaa syytä. Rahapula - rahapula ja "kotijoukkojen komentajan" syvääkin syvempi otsan rypistys.

        tase papalle kerron mua pidätteli se että siitä katumisesta ja poistamisesta on kirjoitettu aina niin paljon ja se että se on mielletty tietyille tyypeille sellaisille jotka yleensä tykkää lävistyksistä ym ym mutta viimeisien vuosien aikana tatskoita on tullu ihan jokapäiväinen tavallistenkin ihmisten juttu nyt vaan tuntu siltä että mää oon valmis siihen ja mun mielestä ne on kauniita ja taiteellisia ainahan se näin vanhemmiten tulee mieleen että nyt on tehtävä kun on mahdollisuus koska meistä kukaan ei oo täällä loputtomiin =)))))


    • Miehinen mielipide.
      Mielestäni paras paikka naisella on pakaroiden yläosa, juuri "hukkaviirun yläpuolella.

      Reilun kokoinen, symmetrinen, mustavalkoinen ornamentti on hyvän näköinen.

      Et kadu!

      • tii-na-...

        nyt se on se sisältäpäin kurkistava pääkallo ja on se vaan komee se tuli kyllä selkään tonne vasemman olkapään taakse ei tullu pakaroiden yläpuolelle kuvan laitan galleriaan kun kerkeen kyllä mää oon niin tyytyväinen =))))


      • Pirre*
        tii-na-... kirjoitti:

        nyt se on se sisältäpäin kurkistava pääkallo ja on se vaan komee se tuli kyllä selkään tonne vasemman olkapään taakse ei tullu pakaroiden yläpuolelle kuvan laitan galleriaan kun kerkeen kyllä mää oon niin tyytyväinen =))))

        No niin, nyt se on tehty sitten, ja ilmeisen onnistunutkin..onnee vain pääkallolle :)

        Ajattelin tuossa kun juohtui mieleen eräänkin päivittely työmaaltaan, kun joku aikoinaan ja ikäisemme oli pitänyt töissä nilkka ketjua - korua (siivoojana tehtaassa), niin kyllä siitä kuuli päivittelyjä, eräältäkin juntilta...anikka jos mie tässä tatskat sukasisin, hulluksihan se kuuluttasi miut.

        Kiva kun jotkut voivat toteuttaa haaveitaan..


      • meeriamanda
        tii-na-... kirjoitti:

        nyt se on se sisältäpäin kurkistava pääkallo ja on se vaan komee se tuli kyllä selkään tonne vasemman olkapään taakse ei tullu pakaroiden yläpuolelle kuvan laitan galleriaan kun kerkeen kyllä mää oon niin tyytyväinen =))))

        Miksi vaihdoit kohdetta ihollasi? Puhuithan dekolte alueelta. Toisaalta luulisinpa et oli viksu siirto, kuitenkin! Muista hoitaa arkaa paikkaa :))


      • meeriamanda kirjoitti:

        Miksi vaihdoit kohdetta ihollasi? Puhuithan dekolte alueelta. Toisaalta luulisinpa et oli viksu siirto, kuitenkin! Muista hoitaa arkaa paikkaa :))

        se tatuoitsija ei suostunu laittaan niin isoo tohon dokolteehen siinä on kuulemma niin ohut iho ja luometkin vähän rajoitti enkä halunnut enää vaihtaa sitä kuvaa koska mun mielestä se oli just se eikä mikään muu putsattu on rasvattu on eikä se oo oikeestaan niin arkakaan kun kuvittelin.


      • Meriläinen
        tii-na-... kirjoitti:

        nyt se on se sisältäpäin kurkistava pääkallo ja on se vaan komee se tuli kyllä selkään tonne vasemman olkapään taakse ei tullu pakaroiden yläpuolelle kuvan laitan galleriaan kun kerkeen kyllä mää oon niin tyytyväinen =))))

        Onnea vaan munkin puolesta :)
        Nythän sitä on tämän ikäisenä viimeistään hyvä tehdä asioita mistä on haaveillut.
        Mitä välii mitä muut sanoo.
        Ite en välitä niistä mutta jos välittäisin niin kyllä teettäisin.

        Kun ite oot tyytyväinen se on pääasia :))


    • 1943

      Rehellinen mielipiteeni on, että moiset toimenpiteet ovat ihan tarpeettomia. Tämän ikäluokan ihminen on kropastaan jo sellainen, ettei mitään kohtaa tarvitse erityisesti korostaa ja nuorena on ilman moisia paljon kauniimpi ja komeampi (siis nainen/mies). Eivät kuulu maailmaani eikä tuttavapiirissänikään ole ketään, joilla olisi. Mutta piirejähän on monenlaisia.

      • mielenkiinto muualla

        En minäkään ole koskaan ollut kiinnostunut moisesta hömpästä. Säälittää työpaikalla, kun viiskymppiset naiset vouhottvat tatuointien perään. Kaipa se antaa jotain sisältöä muuten tyhjään elämään.


      • ...
        mielenkiinto muualla kirjoitti:

        En minäkään ole koskaan ollut kiinnostunut moisesta hömpästä. Säälittää työpaikalla, kun viiskymppiset naiset vouhottvat tatuointien perään. Kaipa se antaa jotain sisältöä muuten tyhjään elämään.

        Vaihdevuodet. Naiset menee sekaisin siinä vaiheessa. Alkavat pukeutumaan teinimuotiin, jahtaamaan miehiä, ottamaan tatuointeja, muka "räväköiksi". Itseasiassa koittavat vain kieltää vanhenemisensa. Aina jauhetaan miesten viidenkympin villityksestä. Siihen taitaa tosiasiallisin syy olla se, että oman ikäiset naiset ovat päästä sekaisin, vanhemmat mahoja, jos haluaa naista, pakko hankkia nuorempi. Miehet eivät ota tatuointeja viiskymppisinä. Miehet ostavat moottoripyörän, yksinkertaisesti siksi, että monilla ei ole aiemmin ollut varaa, vaikka kymmeniä vuosia haaveillut.

        Vanha nainen, joka ottaa tatuoinnin ja vielä pitää sitä jotenkin hienona asiana, on korkeintaan säälittävä. Ja ne tatuoinnit on justiinsa jotain pieniä ruusuja tai lapsellisia "muka rajuja" pääkalloja. Eihän se ole tatuoinnin idea ollenkaan. Tatuointi otetaan jostain tietystä syystä ja sen tulee olla persoonallinen ja tekijästään ja elämästään kertova.

        Noh, itellä ennätys yks entinen duunikaveri, nuorehko kaveri, joka harrasti bändihommia. Sillä oli joku ihme addikti tatuointeihin. Komea, urheilullinen kaveri, täynnä tatuointeja. Se soitti monena vuonna tatuointimessuilla, aina sieltä tullessaan oli uusi tatuointi. Sai kai keikkaliksansa tatskoina tai jotain. Se oli kerran ottanut koko toisen rinnan peittävän tatskan. Jokin kiinalainen kirjoitus. Mikäpä siinä, komeahan se oli. Ainoa paha puoli, likaan ei tiennyt, mitä se tarkoitti. Kuulin taannoin, tyyppi oli poistattanut sen tatuoinnin, oli kai merkitys ollut vähemmän miellyttävä.

        En vieläkään tajua edesmenneen kansanedustaja Halmeen ideaa, miksi hanuriin oli pitänyt tatuoida "No exit", olikohan sillä ollut joskus pahakin ummetus?

        =DW=


      • ton mielipitees tarpeettomia hyväksyn mutten sitä että tän ikäiset viis ja kuuskymppiset ja vielä seittemänkymppisetkin ovat kropastaan just niin hyviä kun aina ennenkin totta kai vuosien saatossa muuttuu mutta ei suinkaan pahempaan vaan erillaiseksi mutta ei se tee rumemmaksi kun nuorena ja toi nyt oli ihan aiheeton huomautus että piirejä on monenlaisia ei munkaan ystävillä eikä tuttavilla ole tatskoja mutta mulla on nyt ja ehkä se tekee mut jotenkin huonommaks muita sun mielestä.


      • mielenkiinto muualla kirjoitti:

        En minäkään ole koskaan ollut kiinnostunut moisesta hömpästä. Säälittää työpaikalla, kun viiskymppiset naiset vouhottvat tatuointien perään. Kaipa se antaa jotain sisältöä muuten tyhjään elämään.

        jotenkin sun kirjoituksestas huokuu läpi tyytymättömyys sääli on sairautta ;)))))


      • ... kirjoitti:

        Vaihdevuodet. Naiset menee sekaisin siinä vaiheessa. Alkavat pukeutumaan teinimuotiin, jahtaamaan miehiä, ottamaan tatuointeja, muka "räväköiksi". Itseasiassa koittavat vain kieltää vanhenemisensa. Aina jauhetaan miesten viidenkympin villityksestä. Siihen taitaa tosiasiallisin syy olla se, että oman ikäiset naiset ovat päästä sekaisin, vanhemmat mahoja, jos haluaa naista, pakko hankkia nuorempi. Miehet eivät ota tatuointeja viiskymppisinä. Miehet ostavat moottoripyörän, yksinkertaisesti siksi, että monilla ei ole aiemmin ollut varaa, vaikka kymmeniä vuosia haaveillut.

        Vanha nainen, joka ottaa tatuoinnin ja vielä pitää sitä jotenkin hienona asiana, on korkeintaan säälittävä. Ja ne tatuoinnit on justiinsa jotain pieniä ruusuja tai lapsellisia "muka rajuja" pääkalloja. Eihän se ole tatuoinnin idea ollenkaan. Tatuointi otetaan jostain tietystä syystä ja sen tulee olla persoonallinen ja tekijästään ja elämästään kertova.

        Noh, itellä ennätys yks entinen duunikaveri, nuorehko kaveri, joka harrasti bändihommia. Sillä oli joku ihme addikti tatuointeihin. Komea, urheilullinen kaveri, täynnä tatuointeja. Se soitti monena vuonna tatuointimessuilla, aina sieltä tullessaan oli uusi tatuointi. Sai kai keikkaliksansa tatskoina tai jotain. Se oli kerran ottanut koko toisen rinnan peittävän tatskan. Jokin kiinalainen kirjoitus. Mikäpä siinä, komeahan se oli. Ainoa paha puoli, likaan ei tiennyt, mitä se tarkoitti. Kuulin taannoin, tyyppi oli poistattanut sen tatuoinnin, oli kai merkitys ollut vähemmän miellyttävä.

        En vieläkään tajua edesmenneen kansanedustaja Halmeen ideaa, miksi hanuriin oli pitänyt tatuoida "No exit", olikohan sillä ollut joskus pahakin ummetus?

        =DW=

        arvaa mitä mulla on ollu haaveena aina se mootoripyörä mutta se meni ohi tässä pari vuotta sitten läheltä piti etten ostanu eikä sen puoleen olisin mää sen voinu ostaa jo vaikka parikymppisenä mutta oon jahkaillu ja jahkaillu onneks ei oo mun juttu kumminkaan eikä se yks pääkallo selässä musta teiniä tee enkä todellakaan halua aloittaa tätä elämää uudestaan oon aina nauttinu vanhenemisesta rakastanut joka aamua jolloin oon päivän edellistä vanhempi rakastan elämää sellaisena kun se on ei oo tarvinnu koskaan haikailla vanhojen perään eikä murehtia tulevaa elän just tätä päivää ja tatuointi pitää just kuulua persoonallisuuteen sen takia otinkin kallon enkä ruusua suosittelen sulle sitä nuoren hankkimista kun ikäises on mahoja mun ei tartte mulla on saman ikäinen me rupsahdetaan yhdessä muutenkin olis tällä hetkellä yksinäisenä hoitaa tota kalloo mutta onneks on se rakas joka rasvailee.


      • yks äiree
        tii-na- kirjoitti:

        ton mielipitees tarpeettomia hyväksyn mutten sitä että tän ikäiset viis ja kuuskymppiset ja vielä seittemänkymppisetkin ovat kropastaan just niin hyviä kun aina ennenkin totta kai vuosien saatossa muuttuu mutta ei suinkaan pahempaan vaan erillaiseksi mutta ei se tee rumemmaksi kun nuorena ja toi nyt oli ihan aiheeton huomautus että piirejä on monenlaisia ei munkaan ystävillä eikä tuttavilla ole tatskoja mutta mulla on nyt ja ehkä se tekee mut jotenkin huonommaks muita sun mielestä.

        Moi!

        Kyllähän täällä taas on "heittoja".
        Miten muuten, tuo tatuointisi viittaa mustaan makiaan seksiin ja mihin hemmetin piiriin sitä kuuluu. (haluaa tietää, kun kakrullanikin on tatska) :-)

        Ymmärrän, että kaikki eivät pidä kaikesta, mutta miksi tuollaisia iljettäviä heittoja?

        t. markeena


      • tii-na- kirjoitti:

        ton mielipitees tarpeettomia hyväksyn mutten sitä että tän ikäiset viis ja kuuskymppiset ja vielä seittemänkymppisetkin ovat kropastaan just niin hyviä kun aina ennenkin totta kai vuosien saatossa muuttuu mutta ei suinkaan pahempaan vaan erillaiseksi mutta ei se tee rumemmaksi kun nuorena ja toi nyt oli ihan aiheeton huomautus että piirejä on monenlaisia ei munkaan ystävillä eikä tuttavilla ole tatskoja mutta mulla on nyt ja ehkä se tekee mut jotenkin huonommaks muita sun mielestä.

        Huomenta!

        Onhan sun tyttärellä tatska ainakin siinä kuvassa, joka oli viiva-tiina galleriassasi. Muistaakseni perhonen olkapäällä.


      • yks äiree kirjoitti:

        Moi!

        Kyllähän täällä taas on "heittoja".
        Miten muuten, tuo tatuointisi viittaa mustaan makiaan seksiin ja mihin hemmetin piiriin sitä kuuluu. (haluaa tietää, kun kakrullanikin on tatska) :-)

        Ymmärrän, että kaikki eivät pidä kaikesta, mutta miksi tuollaisia iljettäviä heittoja?

        t. markeena

        ei se mulla ainakaan mihinkään viittaa en sitä kuvaa sillei oo ajatellu enkä kuulu mihinkään piiriin ihan oo normaali ihminen ainakin omasta mielestäni.


      • korppis kirjoitti:

        Huomenta!

        Onhan sun tyttärellä tatska ainakin siinä kuvassa, joka oli viiva-tiina galleriassasi. Muistaakseni perhonen olkapäällä.

        huomenta niin onkin mutta se ei ollu perhonen se on skorppiooni niskassa horoskooppimerkki se on ollu sillä jo yli kymmenen vuotta eilen se oli mun kanssa ja otti kolmannen kaks on pienempää ja nyt on vähän isompi mutta se ei diggaa pääkalloja ;))))


      • yks äiree
        tii-na- kirjoitti:

        ei se mulla ainakaan mihinkään viittaa en sitä kuvaa sillei oo ajatellu enkä kuulu mihinkään piiriin ihan oo normaali ihminen ainakin omasta mielestäni.

        En minäkään ymmärtänyt tuota viittausta.

        Mä kuikuilen sit tota sun galleriaasi. :-)

        ps. mä aattelin mennä laittaan rakennekynnet varpaisiin ja tietysti "koruilla".


        t. markeena


      • yks äiree kirjoitti:

        En minäkään ymmärtänyt tuota viittausta.

        Mä kuikuilen sit tota sun galleriaasi. :-)

        ps. mä aattelin mennä laittaan rakennekynnet varpaisiin ja tietysti "koruilla".


        t. markeena

        mee ihmeessä ne on ihan nätit näin kesällä kun käytetään sandaaleita paljaissa varpaissa mulla on kans isonvarpaan kynsissä koristeet =))))


      • ...
        tii-na- kirjoitti:

        arvaa mitä mulla on ollu haaveena aina se mootoripyörä mutta se meni ohi tässä pari vuotta sitten läheltä piti etten ostanu eikä sen puoleen olisin mää sen voinu ostaa jo vaikka parikymppisenä mutta oon jahkaillu ja jahkaillu onneks ei oo mun juttu kumminkaan eikä se yks pääkallo selässä musta teiniä tee enkä todellakaan halua aloittaa tätä elämää uudestaan oon aina nauttinu vanhenemisesta rakastanut joka aamua jolloin oon päivän edellistä vanhempi rakastan elämää sellaisena kun se on ei oo tarvinnu koskaan haikailla vanhojen perään eikä murehtia tulevaa elän just tätä päivää ja tatuointi pitää just kuulua persoonallisuuteen sen takia otinkin kallon enkä ruusua suosittelen sulle sitä nuoren hankkimista kun ikäises on mahoja mun ei tartte mulla on saman ikäinen me rupsahdetaan yhdessä muutenkin olis tällä hetkellä yksinäisenä hoitaa tota kalloo mutta onneks on se rakas joka rasvailee.

        Se.

        Se tuo akkojen vonkaaminen on hunksin hommia. Se kai elää puutteessa, tai sitten se pelkää eturauhasen poksahtamista.

        =DW=


      • yks äiree kirjoitti:

        Moi!

        Kyllähän täällä taas on "heittoja".
        Miten muuten, tuo tatuointisi viittaa mustaan makiaan seksiin ja mihin hemmetin piiriin sitä kuuluu. (haluaa tietää, kun kakrullanikin on tatska) :-)

        Ymmärrän, että kaikki eivät pidä kaikesta, mutta miksi tuollaisia iljettäviä heittoja?

        t. markeena

        Musta magia/Nekromantia/vainaja/ennustaminen.
        Musta magia/ taikuutta ; )))


        Mustaa makiaa/Halvan maukasta lakritsaa.

        Seksi/ seksikkyys kuuluu oleellisena osana itsensä koristeluun.

        Kaikkea ei aina ymmärrä kuten joku jo ketjussa mainitsi. Minä olen kuva-ajattelija tykkään leikkiä sanoilla niin ne voivat tuntua "iljettäviltä" jos ottaa sanat konkreettisesti esim. että luuranko on mädänneen kehon jätös ; )


      • hodari
        ... kirjoitti:

        Vaihdevuodet. Naiset menee sekaisin siinä vaiheessa. Alkavat pukeutumaan teinimuotiin, jahtaamaan miehiä, ottamaan tatuointeja, muka "räväköiksi". Itseasiassa koittavat vain kieltää vanhenemisensa. Aina jauhetaan miesten viidenkympin villityksestä. Siihen taitaa tosiasiallisin syy olla se, että oman ikäiset naiset ovat päästä sekaisin, vanhemmat mahoja, jos haluaa naista, pakko hankkia nuorempi. Miehet eivät ota tatuointeja viiskymppisinä. Miehet ostavat moottoripyörän, yksinkertaisesti siksi, että monilla ei ole aiemmin ollut varaa, vaikka kymmeniä vuosia haaveillut.

        Vanha nainen, joka ottaa tatuoinnin ja vielä pitää sitä jotenkin hienona asiana, on korkeintaan säälittävä. Ja ne tatuoinnit on justiinsa jotain pieniä ruusuja tai lapsellisia "muka rajuja" pääkalloja. Eihän se ole tatuoinnin idea ollenkaan. Tatuointi otetaan jostain tietystä syystä ja sen tulee olla persoonallinen ja tekijästään ja elämästään kertova.

        Noh, itellä ennätys yks entinen duunikaveri, nuorehko kaveri, joka harrasti bändihommia. Sillä oli joku ihme addikti tatuointeihin. Komea, urheilullinen kaveri, täynnä tatuointeja. Se soitti monena vuonna tatuointimessuilla, aina sieltä tullessaan oli uusi tatuointi. Sai kai keikkaliksansa tatskoina tai jotain. Se oli kerran ottanut koko toisen rinnan peittävän tatskan. Jokin kiinalainen kirjoitus. Mikäpä siinä, komeahan se oli. Ainoa paha puoli, likaan ei tiennyt, mitä se tarkoitti. Kuulin taannoin, tyyppi oli poistattanut sen tatuoinnin, oli kai merkitys ollut vähemmän miellyttävä.

        En vieläkään tajua edesmenneen kansanedustaja Halmeen ideaa, miksi hanuriin oli pitänyt tatuoida "No exit", olikohan sillä ollut joskus pahakin ummetus?

        =DW=

        "Exit only" oli tuo teksti. Kai se pelkäsi muita hinttejä, bodari kun oli.


      • ... kirjoitti:

        Se.

        Se tuo akkojen vonkaaminen on hunksin hommia. Se kai elää puutteessa, tai sitten se pelkää eturauhasen poksahtamista.

        =DW=

        Viimevuotisen tutkimuksen mukaan (Ei minun) on todettu että Eturauhasen törkeä hyväksikäyttö pitää sen iloisena ja pehmeän pulleana, ilman että on tarvetta höylätä syöpäkovettumia sisältäpäin.
        Kuka tahansa jolla on sievät rakenne- tai muuten viilatut kynnet, saavat ihan vapaasti kokaista, ainakin minulta.
        Kunhan sitten poksauttavat perinteisesti.
        H


      • ...
        ... kirjoitti:

        Vaihdevuodet. Naiset menee sekaisin siinä vaiheessa. Alkavat pukeutumaan teinimuotiin, jahtaamaan miehiä, ottamaan tatuointeja, muka "räväköiksi". Itseasiassa koittavat vain kieltää vanhenemisensa. Aina jauhetaan miesten viidenkympin villityksestä. Siihen taitaa tosiasiallisin syy olla se, että oman ikäiset naiset ovat päästä sekaisin, vanhemmat mahoja, jos haluaa naista, pakko hankkia nuorempi. Miehet eivät ota tatuointeja viiskymppisinä. Miehet ostavat moottoripyörän, yksinkertaisesti siksi, että monilla ei ole aiemmin ollut varaa, vaikka kymmeniä vuosia haaveillut.

        Vanha nainen, joka ottaa tatuoinnin ja vielä pitää sitä jotenkin hienona asiana, on korkeintaan säälittävä. Ja ne tatuoinnit on justiinsa jotain pieniä ruusuja tai lapsellisia "muka rajuja" pääkalloja. Eihän se ole tatuoinnin idea ollenkaan. Tatuointi otetaan jostain tietystä syystä ja sen tulee olla persoonallinen ja tekijästään ja elämästään kertova.

        Noh, itellä ennätys yks entinen duunikaveri, nuorehko kaveri, joka harrasti bändihommia. Sillä oli joku ihme addikti tatuointeihin. Komea, urheilullinen kaveri, täynnä tatuointeja. Se soitti monena vuonna tatuointimessuilla, aina sieltä tullessaan oli uusi tatuointi. Sai kai keikkaliksansa tatskoina tai jotain. Se oli kerran ottanut koko toisen rinnan peittävän tatskan. Jokin kiinalainen kirjoitus. Mikäpä siinä, komeahan se oli. Ainoa paha puoli, likaan ei tiennyt, mitä se tarkoitti. Kuulin taannoin, tyyppi oli poistattanut sen tatuoinnin, oli kai merkitys ollut vähemmän miellyttävä.

        En vieläkään tajua edesmenneen kansanedustaja Halmeen ideaa, miksi hanuriin oli pitänyt tatuoida "No exit", olikohan sillä ollut joskus pahakin ummetus?

        =DW=

        Ja sinäkö muka olet entinen mainosmies?!

        Et tuon enempää ymmärrä ihmisen haluista, kyvyistä ja varoista, etkä siitä mitä niillä tehdään.

        Olet jämähtänyt 80-luvulle mielipiteinesi.

        Miehille moottoripyörä koska on varaa ja naisille tatuointi koska ovat säälittäviä?
        Oletko juntti vai mikä?!


    • samaa sarjaa?

      Minunkin lapsenlapset, jotka ovat 5 ja 6 ovat kiinnostuneita pääkallokuvioista vaatteissaan.

      • niitä on viime vuosina ollu paljon vaatteissa niin lapsilla kun vanhemmillakin koruissa laukuissa aika pitkänkin aikaa jo mulla on yks tunika mikä on pääkallokankaasta mutta tarkkaan pitää kattoo että näkee sen olevan täynnä pieniä pääkalloja en ostanu sitä niiden takia vaan värin ja mallin takia =)))))


      • demeter
        tii-na- kirjoitti:

        niitä on viime vuosina ollu paljon vaatteissa niin lapsilla kun vanhemmillakin koruissa laukuissa aika pitkänkin aikaa jo mulla on yks tunika mikä on pääkallokankaasta mutta tarkkaan pitää kattoo että näkee sen olevan täynnä pieniä pääkalloja en ostanu sitä niiden takia vaan värin ja mallin takia =)))))

        Sulle tiina varmasti sopiikin tatuointi, meikäläinen ei vois ajatellakaan. Mun läheisistä ei ole kenelläkään. Yhdellä nuorella oli, mutta hän poistatti sen, kun pilkisti ikävästi morsiuspuvun alta. Toivottavasti ei ole kyseessä muoti-ilmiö, koska poistattaminen tuntuu olevan aika kallista. Eikös lävistykset ole jo sentään "out" ? Hoitotyössä ne oli ainakin kielletty (bakteerienkerääjiä).

        Noita pääkalloja en paheksu, ihmettelen vain niiden "salattua viestiä" ja sitä, että pienet lapsetkin ovat hulluina niiden perään, kuten nimimerkki edellä mainitsi.


    • Onnea uudelle tatskalle, kiva nähdä se joskus ihan "luonnossa".
      Sopii varmaan sinulle oikein hyvin.

      Luin ketjun läpi ja on se vaan hauskaa, että sitä mistä ei itse välitä tai mitä inhoaa, ei sallittaisi toisellekaan.
      Pitää joko pilkata tai arvostella muulla tavalla, jopa vaihdevuodet vedetään esiin.
      Älä välitä etkä välitäkään, kyllä minä sinut tunnen. :)

    • auli-auli'

      Itse en välitä tatuoinneista, mutta ei se minulle kuulu jos joku sellaisen haluaa.
      Tietääkseni tatuoijat eivät ole laittaneet ylä-ikärajaa, jos sittenkin muutan joskus mieltäni:)

      • Tuosta ikärajasta tuli mieleen, kun tuttavapariskunta osti kesäpaikan ja jotkut ihmettelivät, että miten te lähes kahdeksankymppiset sellaisen menitte hankkimaan. Miespuolinen tuttava sanoi, että "ei siinä ilmoituksessa ollut ikärajaa, etteivät yli 75 vuotiaat saa ostaa."
        Ihan turhia nuo ikään viittaavat vihjaílut, tatuoinninkin voi varmaan ottaa vaikka satavuotias.
        Taidan harkita itsekin. :)


    • aina näytillä

      Kasvoissa se tatska olisi näyttävin tässä meidän ikäluokassa.
      Olisi näyttävästi esillä vaikka pääkallo otsassa. Siinä

    • Sää oot sit karseen ihqu rohkee mutsi!

      Olin ihan varma että laitat kainaloon piiloon jotain kolme pistettä tms.
      Minä en uskalla koneella muuta kuin muotoilla partani ja ihan itse.
      Se ei satu yhtään kunhan ei hätäile siinäkään hommassa.

      Kelaaks ny himassa kui kuulilta tuntuu? Ja tsiikaat välii peilistä?
      Sul on varmaan ny avoselkäinen toppikin, sillee uusi? Ainaski kassalla?
      Iloisesti ja kateellisena
      Ystäväsi
      H.

    • Kuvottava juttu

      Katsoin linkin kuvan ja kauhistuin!

      Miksi ihmeessä haluaisit tuollaisen kuvan itseesi???

      • mää oon aina tykänny pääkalloista ja tää mun pääkallo hymyilee ja mikäs kuvottava se on jokaisella meillä on luuranko sisällä ;))))))


      • meeriamanda

        Mistä kuvista katsoit, mistä tiedät millaisen -tiina on ottanut? Ei kuule kuvota, ei yhtään! Elä sinä laillasi ja hyväksy toistenkin tavat.


      • meeriamanda kirjoitti:

        Mistä kuvista katsoit, mistä tiedät millaisen -tiina on ottanut? Ei kuule kuvota, ei yhtään! Elä sinä laillasi ja hyväksy toistenkin tavat.

        oon muuten ladannu sen jo tonne galleriaan saa nähdä kauanko kestää tulla =))))


      • meeriamanda kirjoitti:

        Mistä kuvista katsoit, mistä tiedät millaisen -tiina on ottanut? Ei kuule kuvota, ei yhtään! Elä sinä laillasi ja hyväksy toistenkin tavat.

        Ihmettelen akressiivisuuttasi ottaa kantaa ja vastata eriäviin mielipiteisiin. Olet kuin kaiku kanjonissa vaikka viestiä ei olisi sinulle tarkoitettukaan.

        Ylenpänä on linkki jonkalaiseksi Tiina kuvasi tatulointia.

        Take it easy, ei tämä ole haudan vakava juttu.

        Hyväksy kuten kirjoitit toistenkin tavat ja ajatusmaailmat.


      • aggressiivisuus
        korppis kirjoitti:

        Ihmettelen akressiivisuuttasi ottaa kantaa ja vastata eriäviin mielipiteisiin. Olet kuin kaiku kanjonissa vaikka viestiä ei olisi sinulle tarkoitettukaan.

        Ylenpänä on linkki jonkalaiseksi Tiina kuvasi tatulointia.

        Take it easy, ei tämä ole haudan vakava juttu.

        Hyväksy kuten kirjoitit toistenkin tavat ja ajatusmaailmat.

        Helppo on antaa muille ohjeistusta menettelytavoista ja samaan hengenvetoon tehdä itse juuri samaa, mistä toisia opastaa...


      • aggressiivisuus kirjoitti:

        Helppo on antaa muille ohjeistusta menettelytavoista ja samaan hengenvetoon tehdä itse juuri samaa, mistä toisia opastaa...

        Luin ketjun ajalla huomasin, että vastustjia löytyy eniten eli noin kymmenen kommenttia.

        Puhtaasti puolesta oli Tiina lisäksi kuusi kannaottajaa, laskin vain kerran saman nimimerkin kommentit.

        Neutreja kommentteja viisi.

        Hyväksyn, mutta en ottaisi itselleni, joka on myös oma kantani neljä kommenttia.

        Pari kyselyä ja humorilla asian ottajia muutama.

        Rakennekynnet varpaisiin kiinnosti yhtä, mietin että taitaa olla taipuisaa sorttia kommentoija kun varpaitaan puree ; )


      • varpuliini.
        korppis kirjoitti:

        Luin ketjun ajalla huomasin, että vastustjia löytyy eniten eli noin kymmenen kommenttia.

        Puhtaasti puolesta oli Tiina lisäksi kuusi kannaottajaa, laskin vain kerran saman nimimerkin kommentit.

        Neutreja kommentteja viisi.

        Hyväksyn, mutta en ottaisi itselleni, joka on myös oma kantani neljä kommenttia.

        Pari kyselyä ja humorilla asian ottajia muutama.

        Rakennekynnet varpaisiin kiinnosti yhtä, mietin että taitaa olla taipuisaa sorttia kommentoija kun varpaitaan puree ; )

        Luulin, että rakennekynnet voi laitattaa muutkin, kuin kynsiensyöjät ja vaikka varpaisiinsa, ken haluaa.


      • lejanna

      • ma.ejk...
        korppis kirjoitti:

        Ihmettelen akressiivisuuttasi ottaa kantaa ja vastata eriäviin mielipiteisiin. Olet kuin kaiku kanjonissa vaikka viestiä ei olisi sinulle tarkoitettukaan.

        Ylenpänä on linkki jonkalaiseksi Tiina kuvasi tatulointia.

        Take it easy, ei tämä ole haudan vakava juttu.

        Hyväksy kuten kirjoitit toistenkin tavat ja ajatusmaailmat.

        Ihanko todella, ihmettelet? Sinäkö kyselet mihin voit vastailla? Annahan olla, minä ärähtelen milloin haluan, ja puolustan ketä haluan!


      • varpuliini. kirjoitti:

        Luulin, että rakennekynnet voi laitattaa muutkin, kuin kynsiensyöjät ja vaikka varpaisiinsa, ken haluaa.

        Voihan toki, mutta omalla kohdallani oli kysymys juuri puremisen vieroituksesta. Kuten esim. tupakoitsijat tarvitsevat erilaisa konsteja pahojen tapojensa pois kitkemiseen, lihavat kamppailevat kilojensa parissa etsien ratkaisuja ongelmiinsa.

        Tokihan rakennekynsiä voi laittaa kauneus syistä.

        Omat kynteni kasvavat ja olen jo useamman kerran niitä leikannut ja viilaan säännöllisesti. Vielä ne ovat heikot koska rakennekynsien irtoaminen vei päällekiillettä mennessään, mutta ehkä syksyllä omat kynteni alkavat olla asialliset.


      • ma.ejk... kirjoitti:

        Ihanko todella, ihmettelet? Sinäkö kyselet mihin voit vastailla? Annahan olla, minä ärähtelen milloin haluan, ja puolustan ketä haluan!

        Minulleko sie ärhentelet ; )) vai kenelle?


      • eijyrsijä
        korppis kirjoitti:

        Voihan toki, mutta omalla kohdallani oli kysymys juuri puremisen vieroituksesta. Kuten esim. tupakoitsijat tarvitsevat erilaisa konsteja pahojen tapojensa pois kitkemiseen, lihavat kamppailevat kilojensa parissa etsien ratkaisuja ongelmiinsa.

        Tokihan rakennekynsiä voi laittaa kauneus syistä.

        Omat kynteni kasvavat ja olen jo useamman kerran niitä leikannut ja viilaan säännöllisesti. Vielä ne ovat heikot koska rakennekynsien irtoaminen vei päällekiillettä mennessään, mutta ehkä syksyllä omat kynteni alkavat olla asialliset.

        Eiköhän nuo Sinun rakennekyntesi ole jo saaneet ihan riittävästi palstatilaa?


      • //
        eijyrsijä kirjoitti:

        Eiköhän nuo Sinun rakennekyntesi ole jo saaneet ihan riittävästi palstatilaa?

        Niinpä, jokohan kynsi kylmeni?
        Kukaan jaksa kenenkään ilmanaikuisista kynsiongelmista, kun ihmisiä kuoleekin.
        Täällä näkee ihmisen henkisen läpinäkyvyyden, ja hengettömyyden.
        Tikusta asiaa, ja kynnestä kykyä/kyvyttömyyttä.


      • // kirjoitti:

        Niinpä, jokohan kynsi kylmeni?
        Kukaan jaksa kenenkään ilmanaikuisista kynsiongelmista, kun ihmisiä kuoleekin.
        Täällä näkee ihmisen henkisen läpinäkyvyyden, ja hengettömyyden.
        Tikusta asiaa, ja kynnestä kykyä/kyvyttömyyttä.

        Olet oikeassa, ei kannattaisi kouhottaa jonninjoutavia. Mie häivyn jatkakaa... tehkää piirustuksia ja nauttikaa toisistanne... joo..joo

        Minulla on muutama marjapuska niihinkään ei voi sukeltaa piiloutuen moneksi ; ))


      • //
        korppis kirjoitti:

        Olet oikeassa, ei kannattaisi kouhottaa jonninjoutavia. Mie häivyn jatkakaa... tehkää piirustuksia ja nauttikaa toisistanne... joo..joo

        Minulla on muutama marjapuska niihinkään ei voi sukeltaa piiloutuen moneksi ; ))

        Puskiasi kadehdin, varsinkin, jos niissä on tummia marjoja.
        Meikä ei mahdu piiloutumaan minnekään, ja sinustahan ei ollut viestissä kyse, miksi siis..?



      • korppis kirjoitti:

        Minulleko sie ärhentelet ; )) vai kenelle?

        mitäs ne nyt taas sulle ärhentelee tässähän on ihan asiallisesti vaihdettu mielipiteitä munkaan ei oo tarvinnu vielä kertaakaan haistattaa ;)))))


    • impi karjalainen

      Hömppää ja humpuukia tuntuu sexikymppisten elämä olevan, ei houkuttele.

      • eiks se oo kivaa että se elo on välillä hömppää ja humpuukia kyllä tässä elämässä saa tärkeillä ihan tarpeeks siitäkin huolimatta vaikka aina välillä heittäytyy hömpäksi vai onko joku ikäraja kun ei voi enää hömppäillä vaan pitää aina tärkeillä onneks mulla on yks naisystävä joka keksii aina kaikkee kivaa pari kesää sitten lähdettiin yks lauantai aamu kaupungille liftillä sinne päästiin hyvinkin kauniissa ilmassa mutta takasin tulo oli jo vaikeempaa kun vettä sato kaatamalla eihän kukaan märkiä liftareita kyytiin ota oli sit soitetta miehelle että tulee hakeen kotiin onneks matkaa ei ollu kun nelkyt kilsaa ei kauaa tarvinnu tien poskessa värjötellä miks kaikki hauska pitäs lopettaa siihen kun ekat rypyt tulee naamaan kysyn vaan olen vanha nainen hunningolla ;))))))


    • bibimbap

      http://tinyurl.com/43nokz2

      Tässä on minun kuvani, milteipä koko selän kokoisena.Väritys vielä puuttuu, olisiko se sitten violeti vai turkoosi eri sävyissään, jää nähtäväksi.
      Yuon lisäksi tulee pienempiä perhosia olkapäiden yli lentämään, eri värisinä.

    • tii-na-...

      se on tosi herkkä ja kaunis mutta se tarttee herkän kantajan mää oon sen verran raju ettei sopis mulle ;)))))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2878
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2017
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1825
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1413
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      323
      1407
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      105
      1211
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe