Minulla on vaikeaa,koska olen ihastunut ystävättären mieheen.Näen heitä molempia usein ja yritän kätkeä ihastumistani.
Mies on selvästi rakastunut ystävääni ja heidän halailu ja pussailu on vaikeaa katsottavaa.
Olen menossa heidän kanssaan sekä miesystäväni kanssa yhteiseen juhannuksen viettoon.
En paljasta ihastumista kellekään,mutta kärsin.Haluaisin itse koskettaa ja suudella edes.
En ikinä haluaisi loukata ystävääni,mutten voi myöskään tälle mitään.
Ihastuin ystävättäreni aviomieheen
Sirja_
2
174
Vastaukset
- Ei noin!
Todellakin poista hänet ajatuksistasi - älä koske toisen mieheen!
- Ihastus, rakastus
Tapahtuiko ihastuminen "hetkessä" vai ajan kanssa? Osaatko eritellä miksi ihastuit? Onko hänessä jotain mitä toivoisit omalta mieheltäsi? Käytöksessä, ulkonäössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333