Oletteko muistaneet seurata?
Siellä on nyt 4 poikasta pesässä!
Hailuodon sääksikamera
14
989
Vastaukset
- Onnittelija
http://kotinetti.suomi.net/saaksi/index.php
Aamiainen suurperheellä !! Yksinäiseltä näyttää pesässä olija. :)
- ullamirjami*
Eilen näin kun yksi mönki emon siiven suojasta ---mutta sillonhan jo kohta oli nukkumaanmenon aika --emo koitti saada poikasta siivensuojaan takasin .
Pikkunen oli palleroinen. - "pelkkää hyvää"
Janakkalan sääksi jätti poikasensa pitkäksi aikaa yksin, jotain tapahtui.
http://www.natureit.net/kamera/saaksisaatio
Marjaniemessä on täysi touhu, samoin Seilissä.- Makriina ek
Onkohan Janakkalan kamera sulkeutunut? Näyttää ainakin minulle vanhaa kuvaa, joka ei muutu miksikään.
- 3...3...
Nyt on Seilissäkin 3 poikasta sielläkin aamiainen meneillään nyt
http://www.natureit.net/kamera/seili?mode=wide&refresh=2 - "ph"
Marjaniemessä kovin kylmää sateessa emosääksellä poikasia suojaten.
Seilissä on ollut kuivempaa.
Nyt kertoivat, että Janakkalan poikaset kuilivat kylmyyteen emosääksen loukkaannuttua.
Elämä on.- Makriina ek
Aukesi vahingosa tämä saitti. Ennen kuin menen muualle, kerron, että kamera toimii taas. Sääksi ei ole vielä tullut. Pesä kuulemma oli pudonnut talvella, ja nyt se on nostettu takaisin. Varmaan linnuilla on iso työ kunnostaa se mieleisekseen.
Toivottavasti muistan seurata!
- vain.minä
Päivittäin muistan tarkkailla.
Saapas nähdä, ketkä sen asuttavat tänä kesänä.
Toivottavasti sama pari, kuin viime kesänä.
Ei enää montaa viikkoa ole, kun asunnonvuokraajat saapuvat pesää katsastamaan.
Nyt ruutu näyttää vain Luodon pimeyttä, mutta aamun koitettua on taas näkymä lumeen ja korkealla sijaitsevaan pesään.
Kuvakulma on uusi, pesää katsellaan korkeammalta, kuin ennen.
130 maata on, joista pesää on tarkasteltu.
http://kotinetti.suomi.net/saaksi/index.php - jalkavaivainen
Tosi hyvä keksintö nämä luontokamerat, pääsee seuraamaan uljaita lintuja kuka tahansa ja ilman kiikaria vielä.
Seilin kotkakameraakin olen aina seurannut. Linnut tuntuu ihan tutulta, niillehän on nimiäkin annettu.
Telkkarin luonto ohjelmiakin seuraan, maailma on ihmeitä täynnä. Tätä Wep-kamera linkkiä olen seurannut monta vuotta.
Mikääsvuosi se oli kun yhdellä poikasista oli jalka vaiva ,mutta sekin pääsi siivilleen ,kunse aika tuli.- vain.minä
Vuonna 2009 poikasella oli jalkavaiva, ja se jouduttiin lopettamaan.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/kalasaasken-poikanen-jouduttiin-lopettamaan/286725/
- huolestunut katsoja
Mitenkä tuo Hailuodon pesä on noin kova, pelkkää risua ? Johan ne munat särkyy ja paleltuu siinä, vai tuoko ne emot itse pehmikkeet ?
- Seilissä taas
on näin pehmeä peti. Varis siinä katseli pesän laidalla, meinaakohan vallata pesän ?
http://www.balticseanow.info/en/Home/explore_0/webcameras_0/ospreynest.html.stx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483