Windows hidas ja vanha. Olen aina ollut sitä mieltä, että Windowsia ei mikään pysty horjuttamaan. Ennen Linuxin käyttö kaatui aina printteri asennukseen tai kameraan
tai sitten viimeistään mokkulan kytkemiseen.
Nyt tämä Linuksi tekee nämä melkein itsestään, kosekintaan pientä viilausta Mozillan käyttöliittymään. Tosin siinäkin toimii Flash ja muut liitännäiset.
En enää keksi mitään syytä käyttää kallista Windowsia, varsinkin
kun se starttaa yli puolta hitaammin.'
Kyllä kohta alkaa Gatesin housunpuntit tutista.
Pelottavan hyvä Ubuntu 10.04 LTS
72
276
Vastaukset
- vakaa 10.04 LTS
Tyhjä konehan on kaikkein oikeudenmukaisin tuote. Ostaja saa todella itsenäisesti päättää käyttöjärjestelmästä. Se on itsemääräämisoikeuden toteutuminen ja samalla se tapa, jolla torjutaan tehokkaimmin Microsoftin harjoittamaa Windowsin pakkomyyntiä, joka on verrattavissa pakkohoitoon. Sinulta ei kysytä mitään tahtoon liittyen.
Valitettavasti Windows-koneita ovat melkein kaikki edelleen kaupoissa. Olihan minunkin koneeni Windows-vista kone, mutta sai sittemmin Ubuntun käyttikseksi. Maksoin siis tahtoni vastaisesti paskasta jota en edes käytä.
Joka väittää, että Windowsia ei muka pakkomyysä on väärässä.
Eihän kaupastakan ole pakko ostaa makaraa jos ostat leipää. Se olisi makkaran pakkomyyntiä. Windows on pakko ostaa jos ostat tietokoneen, nnoin käytännössä. En minä aio maksaa enää ikinä Microsoftille mitään.
WebOS on muuten hyvä yritys kohti hyvää linux-jakelua konepaketin mukana. Ubuntu on tietysti vielä parempi, valmis käyttis kun puhutaan 10.04 lts-versiosta. - puusilima_____asdgds
"Windows hidas ja vanha. "
ei se nyt kovin vanha ole.. - M$ win fossiilli
se on muinaismuisto toiminnaltaan!
Pitäs museoida koko M$ win fossiili! - Linux ubuntu 10.04
Linux ubuntu 10.04
- 11.04parempi
Voi jumalauta, lopeta jo se 10.04en mainostaminen, kun 11.04 on keksitty ja muutkin distrot on keksitty.
Tämähän alkaa jo nolottaa, taidan poistaa ubuntun koneelta jos käyttäjät alkavat muuttumaan noin vitun palikoiksi!
exergy kirjoitti:
Tämähän alkaa jo nolottaa, taidan poistaa ubuntun koneelta jos käyttäjät alkavat muuttumaan noin vitun palikoiksi!
Joo vähän sama fiilis ollu. No, katson minkälainen tekele 12.04 LTS on vai vaihdanko debian 8:n testingin seuraavaksi, jos vaikka riittäis käyttöikä 10.04 LTS:ssä.
- LINUX UNUNTU 10.04
exergy kirjoitti:
MINÄ POISTAN MONELTA ASIAKKAALTA KAIKKI WIN OHJELMAT JA ASENNAN LINUX UBUNTU 10.04 HERKUILLA!
PS EI OLE MIN SYY JOS WIN 7 ROMU EI MYY! LINUX UNUNTU 10.04 kirjoitti:
MINÄ POISTAN MONELTA ASIAKKAALTA KAIKKI WIN OHJELMAT JA ASENNAN LINUX UBUNTU 10.04 HERKUILLA!
PS EI OLE MIN SYY JOS WIN 7 ROMU EI MYY!Minä en.
- puusilima____asdfds
LINUX UNUNTU 10.04 kirjoitti:
PS EI OLE MIN SYY JOS WIN 7 ROMU EI MYY!inulla tuskin on yhtäkään asiakasta. tuskin sulla on edes tietokonetta. kirjastossa nytkin riehut..
- M$ valheet jatkuvat
M$ valheet jatkuvat ...siis paniikki koska linux ubuntu on ylivoimainen!
- ??...
Ei MS valheet, vaan M-Kar valheet!
- Ubuntu 10.04 LTS
Lataa Ubuntu 10.04 LTS
Ubuntu 10.04 LTS sopii kaikille yleisimmille tietokoneille ja on Ubuntu-tuoteperheen suositeltavin valinta.
Tuorein päivitetty 10.04.2-versio asennusmediasta julkaistiin 17.2.2011.
Katso muut vaihtoehdot alempaa, mukaan lukien tuore puolivuosittaisjulkaisu Ubuntu 11.04.
Lataa Ubuntu-CD tai DVD
Haluatko koko suomen kielen tuen suoraan CD-levyllä esim. Internet-yhteydettömään tietokoneeseen? Lataa Ubuntu 10.04 LTS ”Finnish Remix”. Myös miniläppäriversio!
Kirjoita lataamasi tiedosto
CD- tai DVD-levylle
tai
USB-tikulle
Asenna
Voit myös tilata Ubuntu-CD:n tai lainata Ubuntu-CD:n kirjastosta.
Katso myös laitteistovaatimukset, teknisiä huomautuksia sisältävä julkaisumuistio
sekä Ubuntu 10.04 LTS -esittelysivu.
TAI VALITSE UBUNTU-KOKEMUKSESI TARKEMMIN...
Ubuntu 11.04 julkaistu 28.4.2011!
Jos haluat uuden tai erilaisen Ubuntu-kokemuksen, saatat olla kiinnostunut LTS-Ubuntun sijaan tiheämmin päivittyvästä, lyhyemmän tietoturvatuen puolivuosittaisjulkaisusta tai Ubuntun erityisversioista esimerkiksi opetus- tai studiokäyttöön. Tietoja eri Ubuntun sisarjulkaisuista sivulla Kuvia ja videoita.
Suorat latauslinkit Ubuntu 11.04:ään uudella Unity-työpöydällä: Ubuntu 11.04 - 32-bit tai Ubuntu 11.04 - 64-bit.
(sopii niin pöytäkoneille, kannettaville kuin minikannettavillekin) Minkään koneen käyttöjärjestelmä ei lyö itseään läpi suuren yleisön keskuudessa ellei se tule mukana sitä konetta ostettaessa. Tuon seikan Microsoft tietää teitä paremmin. ; )
- M$ masentava firma
Näyttää tietävän miten nokiakin laitetaan konkurssikuntoon. Epätoivo ja paniikki on M$ win laivan S.O.S. viestejä.
Linux ubuntun osuus alkaa lähennellä 5% ja noussee yli 10 lähiaikoina eli siinä ilosanoma sinulle win M$ pummi!!!
ps nytkö vain uhkailu on teidän voimanne???- puusilima_____asdggs
enpä usko että nokia mihinkään konkurssiin ajautuu. aina riittää hölmöjä ostamaan windos laitteita ja sitten niille voi vielä myydä lisää paskaa kaiken maailman skannereiden muodossa.
luultavasti siitä pilipaliwin puhelimesta tulee yhtä paska kuin jokainen nokian symbian "äly"puhelinkin on ollut ja hyvin on menneet kaupaksi. paljon vain silmäkarkkia niin varmasti menee. toimivuus on täysin sivuseikka. - M$ nokia konkurssi
puusilima_____asdggs kirjoitti:
enpä usko että nokia mihinkään konkurssiin ajautuu. aina riittää hölmöjä ostamaan windos laitteita ja sitten niille voi vielä myydä lisää paskaa kaiken maailman skannereiden muodossa.
luultavasti siitä pilipaliwin puhelimesta tulee yhtä paska kuin jokainen nokian symbian "äly"puhelinkin on ollut ja hyvin on menneet kaupaksi. paljon vain silmäkarkkia niin varmasti menee. toimivuus on täysin sivuseikka.Nokia hätyyttelee taas pohjalukemiaan pörssissä
Helsingin pörssi oli iltapäivällä reilun prosentin laskussa. Erityisesti laski Nokia hätyytellen alhaisinta arvoaan.
Nokian osake oli yli 3,5 prosentin laskussa 4,06 eurossa.
Hienoa.Nokia tekee historiaa. Ei edes lehmän häntä ole laskenut yhtä nopeasti.
jos nyt eeloppi olis pari päivää hiljaa, niin saattaisi osakkeen arvo nousta
Elop on tuhonnut Nokian.. :(
- ubuntu 10.04
ajan kanssa kuin nokia ... se on jäänyt kaikesta jälkeen ..liikaa
- win 7 on täysromu!
win 7 on täysromu!
ie selaimenkin kautta pitää ns päivitää ja antaa vakoilla...juuh hyvä ohjelma ...M$ vakoilijoille jotka vielä rahastaa!- Wind-Tiedoittaja2
IE ei ole pakollinen selain, sitä ei tarvitse käyttää. Siis ihan totta, mikä toi sun ikäs on? 10 vuotta? Opettele hyvä lapsi nyt ne isot alkukirjaimet, ja oikein kirjoitus yms.. Että haista paska sen Linuxisi kanssa, kun et omista edes tietokonetta vaan riehut siellä kirjaston Ubuntu-koneella ja mainostat sitä täällä, me sentään Windowsissa osaamme tehdä kaiken oikein! 10-vuotiaalta kyllä vaikutat, koska isoja alkukirjaimia et vielä osaa, oikein kirjoittaminen ei onnistu, perusteluita ei ole kuin vakoilu jota ei kukaan voi todistaa, sanominen kun ei riitä todisteeksi. Vakoileehan se toki teidän suomenkielisiä käyttiksiä, kannattaisi opetella käyttämään englannin kielistä, Ubuntusi on yhtä vakoiltu kuin Windows jos käytät suomenkielisenä sitä, ja Windowsia ei vakoilla yhtään jos käytät englanninkielistä kuten minä, kun sain asennuksessa sen päättää. Sano siis toki muitakin perusteluita, ja miksi ei saisi vakoilla? Waretatko liikaa vai mitä koneeltasi löytyy? Jos tuo vakoiluhomma olisi edes tosiasia, ei se minua haittaisi, tietokoneessani ei ole mitään salaista ja ei haittaa vaikka koko koneen sisällön tietäisivät kaikki, minä kun sentään noudatan lakia, kun sinä rikot lakia Linuxin kanssa.
- win 7 on täysromu!
Wind-Tiedoittaja2 kirjoitti:
IE ei ole pakollinen selain, sitä ei tarvitse käyttää. Siis ihan totta, mikä toi sun ikäs on? 10 vuotta? Opettele hyvä lapsi nyt ne isot alkukirjaimet, ja oikein kirjoitus yms.. Että haista paska sen Linuxisi kanssa, kun et omista edes tietokonetta vaan riehut siellä kirjaston Ubuntu-koneella ja mainostat sitä täällä, me sentään Windowsissa osaamme tehdä kaiken oikein! 10-vuotiaalta kyllä vaikutat, koska isoja alkukirjaimia et vielä osaa, oikein kirjoittaminen ei onnistu, perusteluita ei ole kuin vakoilu jota ei kukaan voi todistaa, sanominen kun ei riitä todisteeksi. Vakoileehan se toki teidän suomenkielisiä käyttiksiä, kannattaisi opetella käyttämään englannin kielistä, Ubuntusi on yhtä vakoiltu kuin Windows jos käytät suomenkielisenä sitä, ja Windowsia ei vakoilla yhtään jos käytät englanninkielistä kuten minä, kun sain asennuksessa sen päättää. Sano siis toki muitakin perusteluita, ja miksi ei saisi vakoilla? Waretatko liikaa vai mitä koneeltasi löytyy? Jos tuo vakoiluhomma olisi edes tosiasia, ei se minua haittaisi, tietokoneessani ei ole mitään salaista ja ei haittaa vaikka koko koneen sisällön tietäisivät kaikki, minä kun sentään noudatan lakia, kun sinä rikot lakia Linuxin kanssa.
MITEN PÄIVITÄT WIN ROSKAN?
- Wind-Tiedoittaja2
win 7 on täysromu! kirjoitti:
MITEN PÄIVITÄT WIN ROSKAN?
Windows Update, hyvä mies etkö sitä tiedä? Myönnä jo että sinulla ei ole todisteita ja mikset puhunut mitään siitä että miksi ei saa vakoilla? Senkö takia että waretat etkä tahdo jäädä kiinni? Vastaa hyvä mies minun kysymyksiin ja perustele.
- ie seula/vakoilu ohj
Windows Update, hyvä mies etkö sitä tiedä? Myönnä jo että sinulla ei ole todisteita ja mikset puhunut mitään siitä että miksi ei saa vakoilla? Senkö takia että waretat etkä tahdo jäädä kiinni? Vastaa hyvä mies minun kysymyksiin ja perustele.
"Windows Update" joka ei toimi ilman ie seula/vakoiluohjelmaa!
- Wind-tiedoittaja2
ie seula/vakoilu ohj kirjoitti:
"Windows Update" joka ei toimi ilman ie seula/vakoiluohjelmaa!
Windows XPeessä sitä IEtä tarvittiin, Vistassa ja 7assa ei. Ota hyvä 10-vuotias jo vähän tosiasioita selville.
- UBUNTU 10.04 PARAS
Wind-tiedoittaja2 kirjoitti:
Windows XPeessä sitä IEtä tarvittiin, Vistassa ja 7assa ei. Ota hyvä 10-vuotias jo vähän tosiasioita selville.
ainakin vistassa se ei onnistu ilman ie romua ...
millä ohjelmalla se sen päivittää win7 tilttaus ohjelmalla???? - Wind-Tiedoittaja2
UBUNTU 10.04 PARAS kirjoitti:
ainakin vistassa se ei onnistu ilman ie romua ...
millä ohjelmalla se sen päivittää win7 tilttaus ohjelmalla????Toimiipas, Win7an olen aina päivittänyt Windows Updatesta ja IElle ei ole ollut tarvetta, puhut paskaa.
- IE TUHOJEN SIEMEN
kuka hullu sitä sekainta tahtookaan , KUN PANKITKIN VAROITTAAA IE SELAIMESTA!!!
- win 7 on täysromu!
win 7 on täysromu!
ie selaimenkin kautta pitää ns päivitää ja antaa vakoilla...juuh hyvä ohjelma ...M$ vakoilijoille jotka vielä rahastaa! - M$ valheita lisää
Heti kättelyssä valhe nro 1:
"IE ei ole pakollinen selain, sitä ei tarvitse käyttää. Siis ihan totta,"
Tottakai se on pakollinen, kun se kytkykaupassa PAKKOMYYDÄÄN pyytämättä. Tosin win roskaa ei voi päivitää ilman tätä ie seula selainta toisin kuin esim. loistavassa ubuntussa, jossa päivtykset voidaan tehdä vaikka komentoriviltä salaman nopeasti komennolla sudo apt-get update tai graafisessa tilassa. Eroa on kuin valovuodella!
"Että haista ***** sen Linuxisi kanssa," Tämäkö aikuisen sivistynyttä kieltä???
"me sentään Windowsissa osaamme tehdä kaiken oikein! "
Ei kukaan voi kaikkea tietää ..tietäähän sen jo 5 vuotias tutti suussa ...
"10-vuotiaalta kyllä vaikutat, " Ethän ole pedofiili?
"Ubuntusi on yhtä vakoiltu kuin Windows jos käytät suomenkielisenä sitä" Älä ota enempää niitä punaisia ....
" miksi ei saisi vakoilla?" Kiitos saanko sun asunnon avaimet ja mielellään myös auton ...???..ja mitä sieltä sun asunnosta löytyy??
" noudatan lakia, kun sinä rikot lakia Linuxin kanssa." sinä noudatat M$$ ison rahan lakia ja minä SUOMEN LAKIA!
ps M$ nokia näyttää suunnan ... "we M$ win are going head down! ....S.O.S......S.O.S....S.O.S..... .. .. . . . . . - M$ kaljamaha käyttis
Siinäkö win kaljamahan vastaus? ootko ottanut jo liikaa??
- UBUNTU 10.04
ON SE PARAS LINUX UBUNTU 10.04
- UBUNTU 10.04
Tottakai se on pakollinen, kun se kytkykaupassa PAKKOMYYDÄÄN pyytämättä. Tosin win roskaa ei voi päivitää ilman tätä ie seula selainta toisin kuin esim. loistavassa ubuntussa, jossa päivtykset voidaan tehdä vaikka komentoriviltä salaman nopeasti komennolla sudo apt-get update tai graafisessa tilassa. Eroa on kuin valovuodella!
"Ubuntusi on yhtä vakoiltu kuin Windows jos käytät suomenkielisenä sitä" Älä ota enempää niitä punaisia ....
" miksi ei saisi vakoilla?" Kiitos saanko sun asunnon avaimet ja mielellään myös auton ...???..ja mitä sieltä sun asunnosta löytyy??
" noudatan lakia, kun sinä rikot lakia Linuxin kanssa." sinä noudatat M$$ ison rahan lakia ja minä SUOMEN LAKIA!
ps M$ nokia näyttää suunnan ... "we M$ win are going head down! ....S.O.S......S.O.S....S.O.S..... .. .. . . . . . - M$ VALHEITA TAAS
ps M$ nokia näyttää suunnan ... "we M$ win are going head down! ....S.O.S......S.O.S....S.O.S..... .. .. . . . . . - M$ win fossiili
totoos tekee kipeää ... M$ laiva uppoaa ...
- UBUNTU 10.04
win myy pelkkää valhetta!
- M$ horjuu
win myy pelkkää valhetta!
- M$ win romualus
valheita ...valheita ... jatkuva mainos win valheita
kyllästyttää jo teidän VALHEET !
ps sinustako dertsi mukavaa olla massamurhaajan sukua? - M$ KONKURSSI EDESSÄ!
valheita ...valheita ... jatkuva mainos win valheita
kyllästyttää jo teidän VALHEET !- en kerro kuka...
exergy kirjoitti:
Sinä täällä kyllästytät.
Kerrankin samaa mieltä!
- M$ VALHEITA JNE
exergy kirjoitti:
Sinä täällä kyllästytät.
Ja sua kuuntelee kukaan ja puolustat jopa massamurhaajan nimimerkkiä ...ihmettelen minkälaisia WIN POLITRUKKEJA OIKEIN OLETTE?
- M$ alus vajoo...
win7 myyjillä tuli perseeessä?
- Paskahousussa
Pupu 10.04 poikamainostaja spammerilla ky*pä perseessä? Lopeta jo hyvä mies/pikkupoika tuo spammaaminen.
- mitähän M$ sisältää?
Paskahousussa kirjoitti:
Pupu 10.04 poikamainostaja spammerilla ky*pä perseessä? Lopeta jo hyvä mies/pikkupoika tuo spammaaminen.
"ky*pä perseessä? " win käyttäjän tapa keskustella???
kertonee kaiken ... sellaisiako te olette. Kun markkinat eivät vedä, niin haukutte asiakkaat lyttyyyn .... hyvää mainosta M$ tuotteille?
Taidan häitä M$ win pakkomarkkinoita liikaa kun saat tuollaisen primitiivireaktion eli älä ota enää .....
ps voisitteko kertoa edes miten se vakoilukoodi toimii? updaten yhteydessäkö vai itsekseenkö se sen tekee? - Debian-user
mitähän M$ sisältää? kirjoitti:
"ky*pä perseessä? " win käyttäjän tapa keskustella???
kertonee kaiken ... sellaisiako te olette. Kun markkinat eivät vedä, niin haukutte asiakkaat lyttyyyn .... hyvää mainosta M$ tuotteille?
Taidan häitä M$ win pakkomarkkinoita liikaa kun saat tuollaisen primitiivireaktion eli älä ota enää .....
ps voisitteko kertoa edes miten se vakoilukoodi toimii? updaten yhteydessäkö vai itsekseenkö se sen tekee?Käytän Debiania, mutta sinä hyvä neiti/pikkupoika spammaat LIIKAA tänne foorumille joka aiheeseen, voitko lopettaa, olet ärsyttävä ja pilasit koko palstan, täällä oli hienot keskustelut ennen kuin SINÄ tulit spammaamaan Pupu 10.04 asioillasi ja noilla jutuilla, MS on huono, mutta olet jo mennyt liian pitkälle noiden juttujesi kanssa, arvaa vituttaako kun aina tulen lukemaan ja joka aihe on SINUN viestejäsi täynnä, ja joka aiheesta löytyy samat viestit? Lopetatko koskaan? Et varmaan ikinä paitsi EHKÄ sitten kun saat varoituksen tietoliikenteen häirinnästä.
- M$ troijalaiset
Debian-user kirjoitti:
Käytän Debiania, mutta sinä hyvä neiti/pikkupoika spammaat LIIKAA tänne foorumille joka aiheeseen, voitko lopettaa, olet ärsyttävä ja pilasit koko palstan, täällä oli hienot keskustelut ennen kuin SINÄ tulit spammaamaan Pupu 10.04 asioillasi ja noilla jutuilla, MS on huono, mutta olet jo mennyt liian pitkälle noiden juttujesi kanssa, arvaa vituttaako kun aina tulen lukemaan ja joka aihe on SINUN viestejäsi täynnä, ja joka aiheesta löytyy samat viestit? Lopetatko koskaan? Et varmaan ikinä paitsi EHKÄ sitten kun saat varoituksen tietoliikenteen häirinnästä.
koitapa laitta pentti pannaan minun sijasta.
kenenkö puolella olet? - Debian-user
M$ troijalaiset kirjoitti:
koitapa laitta pentti pannaan minun sijasta.
kenenkö puolella olet?En kummankaan, mutta sinä olet mennyt liian pitkälle koska laitat koko ajan tuota samaa... Ja se vtuttaa lukea joka päivä joka aiheesta täällä.
- W$ myyjät vaikeroi
Hyvin toimii multimedia ja kaikki. Varsinkin päivittäminen on salaman nopeaa ja helppoa.
- LINUX TOIMII AINA
M$ WIN7 TRABANT XXXL koska win EI MYY JA TOIMI IKINÄ!
sinäkin win ns tiedottaja el i M$ politrukki kaljamaha loinen voisit tehdä töitä sensijaan että myyt usan vakoilu ohjelmia jotka ei edes toimi!
TEIDÄT WIN VALEHTELIJAT PITÄS BANNATA. OOTTE SAANEET LIIKAA ILMAISTA MAINOSTA USOLLA RAHALLA TEHDYSTÄ ROSKASTA ELI WIN7 FLOPISTA.
TE WIN POLITRUKIT ETTE MÄÄRÄÄ KAIKKEA!
"IAM A FREE MAN!" OLEN HUOMANNUT JO ETTÄ TEILLE ON HAITTAA TOTUUDESTA! ETTE VASTAA IKINÄ KYSYMYKSIIN ... SALAISTA, VAKOILUA, RAHASTUSTA JNE JNE- Dälli
Älähän nyt rakas lapsi huuda, vaikka ikä siihen houkuttaakin.
Mulle armeijassa Herra Luutnantti esitelmöi ja sanoi: "Rohkenen korostaa maltin merkitystä."
- m$ TÄYSKAAOS!
m$ TÄYSKAAOS!
- M$ win7 ei toimi
win leirissä TÄYSI PANIIKKI !!!
- KAIKILLE SOPIVA10.04
Lataa Ubuntu 10.04 LTS
Ubuntu 10.04 LTS sopii kaikille yleisimmille tietokoneille ja on Ubuntu-tuoteperheen suositeltavin valinta. - W$ myyjät vaikeroi
Hyvin toimii multimedia ja kaikki linux ubuntu 10.04. Varsinkin päivittäminen on salaman nopeaa ja helppoa.
- M$ VAKOILUKOODI
Toivon että lopetatte valheet ja win romun mainostamisen, kun teillä monopoli ja markkinat , niin miksi te tänne tungette roska puppuanne.
Vastaisitte edes kerran miksi se M$ win7 ja muut win ohjeLmistiossa on se VAKOILUKOODI?? - UBUNTU 10.04 STABLE
M$ win valheita valheitten jälkeen. Ilmeisesti Linux Ubuntu 10.04 LST STABLE on niin VAARALLINEN toimiva käyttöjärjestelmä, joka lisää suosiotansa niin paljon, että nyt alkaa TODELLINEN disinformaation ja valheitten tulva.
Mikään ei estä enää linuxia työntymästä M$ win7 reviirille ja valtaamasta sen markkinoita. Tietenkin win leirissä on TÄYSPANIIKKI, josta jo osoitus tämä ennenkuulumaton mustamaalaus kaikilla mahdollisilla likaisilla tempuilla.
Kun win7 toimivuus ja myynti romahtaa päivä päivältä ja haamu win8 herätetään henkiin kuin M$ meedioiden avulla ikäänkuin valkoinen ratsastaja tulisi auringonnoususta päin vaikka se onkin vanhan kaakin auringonlasku itseasiassa, niin loppu on häämöttämässä.
M$ nokia on jo nyt täys floppi ja osoittaa miten M$ on menettämässä viimeisetkin linnakkeensa. Edes markkinat eivät usko enää M$ nokiaan ja kurssi sukeltaa yhä syvemmälle, kunnes konkurssi odottaa tai myydään koko roska pois. M$ laiva on uppoamassa vääjättömästi, mutta ilouutinen on, että haastaja linux on tulevaisuus ja onni niillekin nykyisille tavallisille win käyttäjille lopuksi.
Linux on super! - KIPPIS WIN NOKIALLLE
SINOLI KIPPIS PENTILLE!
- linux ubuntu 1
linux ubuntun markkinat ovat tietääkseni räjähtäneet niin isoiksi, että se alkaa olla , jos ei JO OLE tavallisten linux distrojen 1:nen!
ps peeveli kun media ei kerro ... - UBUNTU 10.04 STABLE
ON SE UBUNTU 10.04 PARAS TAVALLISILLE KÄYTTÄJILLE!
- UBUNTU 10.04 STABLE
ON SE UBUNTU 10.04 PARAS TAVALLISILLE KÄYTTÄJILLE!
- Debian-user
Olen ihan tavallinen käyttäjä ja käytän Debiania, et siis ole testannut muita distroja ja huhujen mukaan Mint on käyttäjäystävällisempi kuin Ubuntu.
- ubuntu 10.04
Debian-user kirjoitti:
Olen ihan tavallinen käyttäjä ja käytän Debiania, et siis ole testannut muita distroja ja huhujen mukaan Mint on käyttäjäystävällisempi kuin Ubuntu.
pitemmän päälle 10.04 on paras mielestäni ja debianillakin on hyvä distro, mutta tarkoitan NYT TAV ALlISIA käyttäjiä, joita johdetaan harhaan käyttämään heille ei sopivaa versiota ja vihonviimeistä doomsday win7 ison rahan markkinavoimalla.
eli siitä on kyse.
kukin valitsee omansa ja minäkin tottalkai kokeilen kaikenlaisia versioita linuxia eli annan kaikkien kukkien kukkien kukkia. - tavallisen puolesta
Debian-user kirjoitti:
Olen testannut ihan kaikki linuxit kauopallisista asti eli red hat, suse jne ja myös debian (joka on hyvä nille jotka osaa!) ja tietenkin ubuntun, jonhon olen päätynyt monesta syystä, eli kaikki pois win on linulle !
- Steve on hottis
M$:n vastine Ubuntulle ja Nixie Pixelille on Windows ja Steve Ballmer. Ei tarvitse pitkään miettiä kummalle parivaljakolle lämpenee.
- LINUX LOISTAA
ON SE NIIN HYVÄ ..
- M$ TRABANT XXL
HOUSUNPUNTTINI TUTISEE
- M$ TRABANT EDELLEEN
miksi te
M myy$jät , ette ymmärrä , että
LINUX ON TULEVAISUUS JA M$ NOKIA/WINGWONG ON MUSEO TAVARAA JOT!!!! - TRABANT LINUX XXL
miksi M$ housunpuntit ei tutise MUTTA MINUN TUTISEE
Trabant tuntuu nykyään olevan trendikäs merkki?
- ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
on se kun savuaakin kivasti,,,,
- M$ win7 trabant xxxl
mahtava pahvi M$ win7. voikohan sillä keittää kananmunatkin?
- linux supervoimaa
toimiiko win7 muistitikulla edes?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760