ne pienet hipaisut meidän välillä... Niin ja kunnon kättely :)
Muistan
12
260
Vastaukset
- ♥+♥=♥♥(♥)
...niin ja entäs sitten vielä toinen toistemme silmiin katselu siinä kätellessämme, muistatko sitäkin vielä? Vaikka katselimmehan me muutoinkin silmiimme tilanteessamme.
- ikuisesti..
Muistan senkin ikuisesti :) Mihin se nyt olisi kadonnut?
- ♥+♥=♥♥(♥)
ikuisesti.. kirjoitti:
Muistan senkin ikuisesti :) Mihin se nyt olisi kadonnut?
Ei sitten niin mihinkään, vaan sinä olet kadonnut, ei näy eikä kuulu:(
Ja mahdotonhan "meidän juttu" olisi ollutkin "siinä mielessä".
Rakkaudet tahoillamme, ainakin mulla, ja näillä tiedoin sullakin. - ikuisesti..
♥+♥=♥♥(♥) kirjoitti:
Ei sitten niin mihinkään, vaan sinä olet kadonnut, ei näy eikä kuulu:(
Ja mahdotonhan "meidän juttu" olisi ollutkin "siinä mielessä".
Rakkaudet tahoillamme, ainakin mulla, ja näillä tiedoin sullakin.Ei valitettavasti olla nähty pitkään aikaan :(
Riippuu nyt kenen kanssa puhut..? En ole enää varattu mutta HÄN taitaa olla.. - 'Sydämet'
ikuisesti.. kirjoitti:
Ei valitettavasti olla nähty pitkään aikaan :(
Riippuu nyt kenen kanssa puhut..? En ole enää varattu mutta HÄN taitaa olla..jos minua tarkoitat, niin varattu olen, mutta eihän sitä aina voi tietää, kuinka kauan?
- Kiusaatko vain
Mitä yrität saavuttaa tolla
- tuumausta vaan
Olisikohan vaan provo. Kaikkihan me kätellään toisiamme, fiksut ihmiset. Ja silmiinkin katsotaan.
- ikuisesti..
tuumausta vaan kirjoitti:
Olisikohan vaan provo. Kaikkihan me kätellään toisiamme, fiksut ihmiset. Ja silmiinkin katsotaan.
Ei ole provo enkä todellakaan kättele kaikkia ihmisiä.
Muistoja, muistoja...
- ♥+♥=♥♥(♥)
Meidän kätemme sattuivat vielä niin sopivasti sattumaan yhteen.;)
Ehkä muutenkin sattuisimme sopivan yhteen?- ikuisesti..
Joo sen mäkin laitoin merkille ;)
Luulisin :) - 'Sydämet'
ikuisesti.. kirjoitti:
Joo sen mäkin laitoin merkille ;)
Luulisin :)Olemme joskus muinoin tanssineetkin kerran, jos en muista väärin, aika näet kuluessaan saattaa vääristää muistijälkeä ohikiitävien hetkien kohdalla, on joskus tullut näet tanssittua melkoisen paljonkin; ja viimeiset vuosikymmenet enimmäkseen oman mieheni kanssa:)
Ja ollaan me nähty eräässä mun työpaikassakin aikoja sitten vilaukselta kylläkin;); sen muistan taatusti; koska mua valistettiin silloin sivusta, kuka olit.
;) ja sinähän se oot kuitenkin;HEH, jota mä muistelen - ei sitä kyllä voi tietää -täällä:)
- Hmmmpph
Kenelle? Minne? Ja muutakin tunnistetta..Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774