oke eli vähä mun taustasta nyt.. oon 17v, lukion ekalla (meen siis tokalle kesän jälkeen) ja oon ollut ihastunut/rakastunut mun kaveriin, joka on siis poika. se ei tiedä mun olevan homo, mutta joskus musta tuntuu että se tietäis siitä. se nimittäin aina vihjailee että "mites tyttöasiat...tai poika-asiat?" mut en ikinä oo sanonu mitään muutaku väistäny aihetta..
oon ollut ihastunu siihen yli vuoden, ja en vaan saa sitä jätkää mielestäni. me ollaan tunnettu jotain viis vuotta, ja ollaan aika läheisiä. se kuitenkin on (KAI) hetero, sillä se on seurustellut n. vuosi sitten likan kanssa. D: oon vähä hukassa itseni kans nyt.. mitä mun pitäis tehä? oisko jo aika tulla kaapista ulos...? :G ja miten helvetissä mä teen sen??? :S
rakastunut kaveripoikaan
nancyboy1000
1
153
Vastaukset
- jukranpujut
En tiedä, mutta itselläni on sama ongelma mutta olen tyttö ja olen ihastunut kaveriini. Hän tietää että pidän tytöistä, mutta ei voisi ikinä arvata, että olen häneen ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780