Sen vuoksitietenkin, etä yli puolet ihmisrodus on naisia. Senpä vuoksi kerronkin erilaisen tarinan, johon hakemalla hakea saa yhteyttä naiseen. Tapahtui eräänä kesäyönä hauholla, kirjailijaparikunnan riidan jälkeen istuessani terassilla noin viiden aikaan aamulla lehahtipa harakka läheiseen mäntyyn ja sanoi selvällä suomenkielellä: Mitä sinulle kuuluu?. Hämmästeltyäni hetken aikaa se lennähti jonnekkin lähi pöpelikköön enkä tietenkään ehtinyt vastaamaan. En vieläkään tiedä onko tämä totta vai teillekkin itseastän selvä vaihtoehto?
Kesäyöt ilman aitan polulla astuvaa henkilöä ovat pilvinen päivä elämässäni.
1 niistä harvoista.
Miksi kirjoituksiini aina liittyvät naiset?
15
103
Vastaukset
- Laiffi kato on;)))
;)))miten NIIH ei liity naiseen (-tai naisiin jopa). Ihan selvä tapaus..Alitajuntasi teki sinulle pitkän illan istumisen jälkeen tempun snadissa boltisissasi..Tottakait kuulit harakalta sit nää selvät sanat: Mitä sinulle kuuluu? Kaipasit vain oma harakkaasi joka ei liene kovin kauaksi sinusta koskaan sit pyrähdellyt edes..hyppy jaloillaan..vaan jätti harakanvarpaillaan sieluusi lähtemättömän vaikutuksen...Osuinko oikeaan edes vähän..;)))
Tsau:Friidu - verditti
Voi taivas tuota mielikuvitustasi friidu. Lohdutat ikävöivää mieltäni ja luot uskoa uuteen mahdollisuuteen. Maailman positivisin ihminen! Sinä!
- Laiffi kato on;))
Kato;)) pitää aina usko tähän lauluun: http://www.youtube.com/watch?v=rED4GY_NqHU&feature=related vaikka silmät olis kuinka sumeat;))) Siis en minäkään Dorka...vai olenko? Mut hei ei sillä välii...;))) vai onks..?
Tsau:Friidu- ei mikään uusi tieto
Sinäkin siis uskot, että tämä mies on Tauno ;)))
- Laiffi kato;)))
ei mikään uusi tieto kirjoitti:
Sinäkin siis uskot, että tämä mies on Tauno ;)))
...minulle aina;))) ja minä olen hänen oma Ansansa...Haluaa HÄN sitä tai ei:))))
En kuitenkaan lähde kertomaan tarkemmin TÄÄLLÄ koskaan miksi näin on...ei kuulu tänne. (tämä on täällä palstalla kirjoittelu suurinosa vain läpänheittoa;))) täysin eriasia mitä tämän palstan ulkopuolella ihmiset puhuvat ehkä keskenään...jos nyt puhuvat;)))?? Ansa ainakin hiukka tempparamenttinen luonne väliin..siis väliin vaa...)))
Tsau:Friidu - Laiffi kato;))
Ei tietenkään...mut kaikkia keinoja ei myöskään kerrota sille Dorkalle..(siis naisellisempia konstejamme..;)))öhöh..;))) joka itse myös AINA positiivinen perusDorka itse;))) kuitenkin? Väliin vaa ihmettelee itsekin että, miks hitossa;)))
Tsau:Friidu - **pyrsk**
Mä olin molempien kanssa samaan aikaan kaljalla. :-)))))))
Casanovat Oivassa vai olikohan se niin, et Oivat Casanovassa??? - Laiffi on;))
Ystävänä hyväksyy siis Ystäväkseen sit tällaisenkin tapauksen;))) Koska, itse mietin näin..jos, kysymys on vain ja pelkästään aidosta ystävyydestä ei muusta......ei hei välii...sitähän toinen saa ainakin mulle olla (oli sit mies tai nainen) aivan oma hurmaava oma itsensä; jo viimein:))) koska minäkin olen...Paha mennä kenenkään minuakaan enää muokkaamaan miksikään...Lähden nimittäin kiitää jos, jollakulla edes pientäkin pyrkimystä näen sellaiseen...ei jaksa enää muokkausta eikä oman snadin boltisin joka dorka kuitenkin niih...liiallista opettamista myöskään....;))) vaikka tarkoitus olisikin mitä vilpittömin auttaa ystäväänsä eteenpäin ...(ei enää tässä iässä)...mutta, näihän se laiffissa menee..ikä ei välttämättä tuo viisautta...mutta, dorkuutta lisää onneksi kuitenkin..Senkin voi kääntää elämässä positiiviseksi voimaksi;)) Jos, asian katsoo toiselta näkökulmalta ikäänkuin..;)))
Tsau:Friidu - leikin loppu
Laiffi on;)) kirjoitti:
Ystävänä hyväksyy siis Ystäväkseen sit tällaisenkin tapauksen;))) Koska, itse mietin näin..jos, kysymys on vain ja pelkästään aidosta ystävyydestä ei muusta......ei hei välii...sitähän toinen saa ainakin mulle olla (oli sit mies tai nainen) aivan oma hurmaava oma itsensä; jo viimein:))) koska minäkin olen...Paha mennä kenenkään minuakaan enää muokkaamaan miksikään...Lähden nimittäin kiitää jos, jollakulla edes pientäkin pyrkimystä näen sellaiseen...ei jaksa enää muokkausta eikä oman snadin boltisin joka dorka kuitenkin niih...liiallista opettamista myöskään....;))) vaikka tarkoitus olisikin mitä vilpittömin auttaa ystäväänsä eteenpäin ...(ei enää tässä iässä)...mutta, näihän se laiffissa menee..ikä ei välttämättä tuo viisautta...mutta, dorkuutta lisää onneksi kuitenkin..Senkin voi kääntää elämässä positiiviseksi voimaksi;)) Jos, asian katsoo toiselta näkökulmalta ikäänkuin..;)))
Tsau:FriiduYstävälle ei valehdella, kun on luvannut ettei sitä tee.
- Laiffi on;))
leikin loppu kirjoitti:
Ystävälle ei valehdella, kun on luvannut ettei sitä tee.
tietysti näin..mutta, ystävälle annetaan aika paljon aina anteeksi...sit kuitenkin..ja ymmärretään ettei siinäkään ole mitään menettävää...Totuus se on joskus vaikea käsite ymmärtää... Ainoa asia minkä itse allekirjoitan tämän ikäisenä enää...on tämä: En voi eikä minun tarvitse muuttaa ketään..ei edes itseäni, jollen halua (ainoa jonka voin muuttaa)..En omista muuta kuin itseni...Voin vain jakaa elämääni...kulkea ehkä hetken jonku vierellä ja jatkaa matkaani tai pysähtyä kenties hetkeksi..Oppia katsoa myöskin menneisyyteen ja huomata...Hitsi...onpas ollutkin rikas elämä paljon kokemuksia ja iloa ihanista ihmisistä. myöskin surua....saada ehkä takaisin myöskin vuosikymmenienkin jälkeen jotain ihmisiä joita ei koskaan ole voinut unohtaa...ja elämä on Avoin kirja....jos, uskallamme vain myöntää...sen...jokainen ihminen jättää myös meihin oman jälkensä...siis ihollemme..(siis meille tärkeimmät kuitenkin;))) ei niitä voi poiskaan rapsuttaa siis jälkiä...sielustamme...;)))
Tsau:Friidu
En ymmärtänyt mitään.
Poikia syntyy vähän enemmän. Vaikka poikia kuoleekin vähän enemmän ihan alussa, vielä viiskymppisissä on miehiä enemmän kuin naisia ainakin Suomessa.
Miehiä ja naisia on suunnillen tasaparit. Joissakin maissa on miehiä paljon enemmän, mutta se johtuu ihmisen toimista, politiikasta, asenteista jne.
Joten se kummallinen käsitys, että joka miestä kohti olisi useita naisia, on väärä. Moniavioisuus ei sovi ihmislajille, koska sen toteuttaminen vaatii erityisjärjestelyjä ja jättää osan miehistä ei-toivottuun vaimottomuuteen. Toisilla lajeilla on toisin. Esimerkkinä siipikarja. Miten harakat?- verditti'
Anteeksi jos kirjoitin ikäänkuin fakta- tietöna asiasta joka perustuu pelkkään tunteeseen. Minusta on aina tuntunut siltä kuin teitä olisi mahdottomasti enemmän kuin meitä. Ei tuolla harakalla ollut sen syvempää merkitystä tässä tarinassa, kuin sillä kesäaamullakaan.
Siipikarja, mitenhän lie sana syntynyt, epäonnistunut käännöskö lie ulkomaan kielestä. - Laiffi kato;)))
verditti' kirjoitti:
Anteeksi jos kirjoitin ikäänkuin fakta- tietöna asiasta joka perustuu pelkkään tunteeseen. Minusta on aina tuntunut siltä kuin teitä olisi mahdottomasti enemmän kuin meitä. Ei tuolla harakalla ollut sen syvempää merkitystä tässä tarinassa, kuin sillä kesäaamullakaan.
Siipikarja, mitenhän lie sana syntynyt, epäonnistunut käännöskö lie ulkomaan kielestä.;)))aina yhtä valoittava OMA itsesi..Friidu ei kyllä kuulu tähän gategoriaan siipikarja;))) Ja hei Dorkaseni....Friidu skrivaa nykyisin enää omassa Fb:ssa muiden dorkien ystäviensa kanssa oikeella nimellään;)))
Tsau:Friidu
MIETI kuitenkin sanasi tarkkaan minua kohtaan. Tiedät ja tunnet jo luonteeni;))) Hyvää Päivän Jatkoa sulle, täytyy lähteä siivoaan...joku on sotkenut taas täällä himassa..se joku en ole kyllä minä...Tsau...Baby;)))
Minä taas mieluummin kirjoitan miehistä...
- Teemuna
Liittyy siksi, että olet näköjään suurten frustraatioiden vallassa. Niille voi tehdä jotain jos haluaa, kaikki eivät halua tai kykene haluamaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914