Olen ihastunut erittäin pahasti itseäni muutamaa vuotta vanhempaan tyttöön. Olen siis itse 19 vuotias ja ihastukseni täyttää 21 myöhemmin tänä vuonna.. Olen ollut sinkkuna koko ikäni, enkä ole edes ajatellut seurustelua vakavissani aikasemmin.
Olen ihastunut nyt siis erittäin pahasti samassa työpaikassa olevaan tyttöön, ja ajattelin ettei itsellä ole häneen mitään saumoja koska tyttö on erittäin hyvännäköinen ja urheileva tapaus, ja kaiken lisäksi itseäni hieman vanhempi.. Tässä iässä kun tuntuu että tytöt hakevat itseään vanhempia miehiä pääsääntöisesti.
No otin riskin ja kysyin tyttöä ulos ja ihmetyksekseni hän suostui samantien. Vein tytön veneen kannelle aurinkoisena päivänä piknikille skumpan, mansikoiden ja muiden herkkujen kera. Nautimme molemmat toisiemme seurasta ja treffit olivat erittäin onnistuneet joten sovimme seuraavalle päivälle jo toiset!
Tyttö sanoi minulle olevansa hitaasti lämpeävä ja ujo, mutta samalla myönsi minun hieman kiinnostavan häntä ja halusi jatkaa tapailua.. Seuraavan päivän treffeillä hän edelleen vaikutti kiinnostuneelta ja puhuimme jatkosta miten etenemme. Hän tiesi että olen aloittamassa intin kolmen viikon päästä, mutta oman urheilijataustan vuoksi näkisimme silti lähes päivittäin treenivapaillani.
Yhtäkkiä hän kesken treffien muutti kantaansa minuun ja sanoi ettei halua jatkaa tapailua, sillä hän aikoo muuttaa englantiin kuukauden päästä, ja sanoi meidän haluavan suhteelta eri asioita.. Hän puhui ristiin kaiken aikaa välillä väittäessä että haluaa edetä päivä kerrallaan ja hitaasti ilman kiirettä, ja taas välillä haluavansa vakavan suhteen ja vakiintua kunnolla. Minä tein selväksi että olen pahasti ihastunut ja tosissaan hänen suhteen, mutta tyttö väitti minulle näkevänsä itsensä minussa joitain vuosia taaksepäin, eikä uskonut että meidän homma tulisi toimimaan.. Hän puhui ristiin myös siinä, että hän vakuutti minulle ettei iällä ole merkitystä, ja olen kypsä ikäisekseni hänen mielestään, mutta kymmenen minuuttia eteenpäin hän sanoi tuntevansa itsensä vanhukseksi minun seurassani, eikä nähnyt tapailulle jatkoa.
Hän sanoi minulle että on parempi ettei enää tavattaisi ja halusi etten ota vähään aikaan yhteyttä, vaikka tunti takaperin puhuttiin molemmat yhdessä mahdollisesta yhteisestä lomasta, sekä siitä että jatketaan tapailua ilman kiirettä.
Nyt tämän parin päivän tauon aikana, jolloin en ole "saanut" ottaa yhteyttä häneen, on mulla ainakin vaikeaa, töistä ei tule mitään, en pysty keskittymään mihinkään kun mielessä pyörii vain kyseinen tyttö.. Koko ajan tekisi mieli vuodattaa ihastumistani ja tosissaan olemistani tytölle, mutta en haluaisi mokata tätä juttua enempää.
Mikä siis neuvoksi?
Mikä neuvoksi?
4
479
Vastaukset
- ᝇᝇᝇ
Vai että muutaman vuoden vanhempi tyttö, olen toista mieltä, sillä hän on sinua pari vuotta vanhempi NAINEN!
- ajan hukkaa
Unohda hänet, aika sika käytös, TÖRKEETÄ. Löydät paremman.
- dsdgsdg457
Sait maistiaisesi naisten uskomattoman ärsyttävästä ja täysin päättömästä käyttäytymisestä.
- skgdahg
Hän on ihastunut, mutta yrittää olla ihastumatta enempää kun on lähdössä toiseen maahan..Hän pitää sinusta todella eikä halua sitoa sinua. Siksi hän keksii verukkeita..Elä luovuta jos hän todella merkitsee sinulle paljon, sinäkin taidat merkitä hänelle paljon. Kirjoita vanhanaikaisesti kirje ja anna se hänelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376