Hyvää huomenta.....;)

Sikra

Ihana raikas kesäaamu täälä...
Aurinko paistaa ja linnut laulaa, mittari voisi kyllä näyttää vähän enemmän,
mutta hyvä näinkin, kun ei tuule eikä sada...

Täälä mittari nyt näyttää jo 15, aamulla oli vaan 13, mites muualla ?

http://kuvablogi.com/nayta/3090095/

18

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikkuran fani

Täälä kaksikymmentä ja aurinkoista ja samalla ehkä eka aamu tässä kuussa kun mäkään en jaksa mistään rutista=))))))

Toiko on allas jonka te joskus pari vuotta sitten siihen pihaanne kaivoitte?

Ei muuten mutta on se viihtyisän näköinen paikka vaan kuinkahan mahtaa kerätä itkikoita?

• Moikka ''fani'' ihan on mukavaa, kun et ''rutise'' taitaa tuo aurinko ja kesä saada sitte ihmeitä aikaan...;)))

Juu tuo on se parivuottavanha allas...ei niitä hyttysiä ole sen enempää näkynyt kuin ennenkään...

• sikkuran fani
        Sikra kirjoitti:

Moikka ''fani'' ihan on mukavaa, kun et ''rutise'' taitaa tuo aurinko ja kesä saada sitte ihmeitä aikaan...;)))

Juu tuo on se parivuottavanha allas...ei niitä hyttysiä ole sen enempää näkynyt kuin ennenkään...

Kyllä mä sitä vähän ihmettelen mut onneks olkoon, jos ne hyttyslaumat on pois lammesta pysyneet. Niinku iltalehtikin eilen kertoi, ne hyttyset on tänä keväänä tavallista kiukkusempia, isompia ja nälkäsempiä. Niitä ei voi edrs hyönteismyrkyt ajaa pois pihapiireistä. Ja on muuten kokeiltu.Ei mitään tehoo vaikka lataist kokonaisen karkotepullon samaan kohtaan pihaa. Ennen sieltä poiustuu ihmiset kun hyttyset.

• Myy-Pikkuinen

Huomenta!!

On hieno ilma verrattuna viimepäiviin!! Täällä on samat lämpötillatkuin kuin siellä, eli 15.

• Joko kävit kameraa ja tiiperoista lenkittämässä ?

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Joko kävit kameraa ja tiiperoista lenkittämässä ?

En vielä, juon vasta aamukahvia ja Tiiperoinen nukkuu vielä, se on niin aamu uninen. Oli mukava se kuva minkä olit laittanut, mun mielestä se patsas on hieno. =))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

En vielä, juon vasta aamukahvia ja Tiiperoinen nukkuu vielä, se on niin aamu uninen. Oli mukava se kuva minkä olit laittanut, mun mielestä se patsas on hieno. =))

Meillä on Ruusa myös tosi aamu-uninen, sen saa monesti aamulla oikeen herättää, Lilja ja Vuokko on taas heti aikaseen menopäällä.

Mäkin tykkään siitä patsaasta, enkä halunnut tohon lammikkoon muuta suihkua, kun minusta tuo linnun suusta tuleva vesi on hyvä, ei ole liian näkyvä...

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Meillä on Ruusa myös tosi aamu-uninen, sen saa monesti aamulla oikeen herättää, Lilja ja Vuokko on taas heti aikaseen menopäällä.

Mäkin tykkään siitä patsaasta, enkä halunnut tohon lammikkoon muuta suihkua, kun minusta tuo linnun suusta tuleva vesi on hyvä, ei ole liian näkyvä...

Aivan, aamusin kun täytyy aikaisin lähteä liikenteeseen niin on tuo omalla tapaa hankala. No onneks on se nenukka, eli Tiiperoisen lelu josta se villiintyy ja se saa koiraan liikettä. Sitä kun vähän vinguttaa niin johan on koiruus kärppänä pystyssä että missä se nenukka on. =))

Aika myöhäinen sytytys minullakin, olet myös laittanut kuvablogiin noit kuvia, hyvä!! Kävin niitä äsken vähän selaileen ja voi kuin kaunis se hevospatsas!! =))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Aivan, aamusin kun täytyy aikaisin lähteä liikenteeseen niin on tuo omalla tapaa hankala. No onneks on se nenukka, eli Tiiperoisen lelu josta se villiintyy ja se saa koiraan liikettä. Sitä kun vähän vinguttaa niin johan on koiruus kärppänä pystyssä että missä se nenukka on. =))

Aika myöhäinen sytytys minullakin, olet myös laittanut kuvablogiin noit kuvia, hyvä!! Kävin niitä äsken vähän selaileen ja voi kuin kaunis se hevospatsas!! =))

On mulla toi blogi ollut jo jonkinaikaa, ei ole vaan tullut paljoa sinne laitettua vielä noita kuvia...

• kaikkien fani
        Sikra kirjoitti:

On mulla toi blogi ollut jo jonkinaikaa, ei ole vaan tullut paljoa sinne laitettua vielä noita kuvia...

Laita ny ihmeessä, sä kun oot palstan parhaimpia kuvaajia luonnon suhteen ja samalla, missä niitä saa käydä katselemassa.
        Eikös se jonkin blogin takana ole?

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Aivan. Ei näkynyt niitä hienoja pikkulintuja. Räksiä kyllä oli pilvinpimein liikkeellä, jotain kuvaa yritin niist nappailla mut en tiedä onnistuiko. Ihanan lämmin nyt verrattuna edellispäiviin. =)

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Laitoin pari kuvaa, eka on tämän pv räksäpentu, ainoa mikä onnistui, kaikki muut oli epätarkkoja, paitsi tiiperoisen kuvat. Niitä en tietenkään tuonne laittanut. Sit on pari kuvaa kun fasukka on puussa ja jänikset jotka touhuavat pikkujäniksii. ;))))

http://kuvablogi.com/diaesitys/23470/62/

• Sikra...
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Laitoin pari kuvaa, eka on tämän pv räksäpentu, ainoa mikä onnistui, kaikki muut oli epätarkkoja, paitsi tiiperoisen kuvat. Niitä en tietenkään tuonne laittanut. Sit on pari kuvaa kun fasukka on puussa ja jänikset jotka touhuavat pikkujäniksii. ;))))

http://kuvablogi.com/diaesitys/23470/62/

Mä en ole ikinä nähnyt luonnossa fasania puussa...hauskan näköisiä...

Saasnähä, kavahtaako joku noita pupusia ;))))

• Hyvää päivää! Aamulla oli aika viileetä, vain 7 astetta mutta lämpes tosi nopeesti niin että nyt on jo 20.Huomattavasti parempi kun parin edellisen päivän sää.

• Kivasti on tääläkin lämminnyt, nyt jo näyttää 21.2...pysyisi nyt edes tälläsenä nää ilmat...

• issu56

Iltaa!
      Loistava keli ollut täällä koko päivän. Aamuaurinko kun nousi, näytti mittari jo 19.8 ja siitä vain petras pitkin päivää. Nyt täysin varjossa näyttää vielä 18.7.

Tuo on niin tosi nätti patsas. Onko se miten korkea?

• Ei tuo patsas ole kuin 60cm korkea, se on jo tosi vanha, mut mä tykkään siitä, siinä on aihe josta mä tykkään, huivipäätyttö jolla on toisessa kädessä kukkakori, ja toisella puolella joku vesilintu nojaa tyttöön, linnun nokasta lentää vettä...

• issu56
        Sikra kirjoitti:

Ei tuo patsas ole kuin 60cm korkea, se on jo tosi vanha, mut mä tykkään siitä, siinä on aihe josta mä tykkään, huivipäätyttö jolla on toisessa kädessä kukkakori, ja toisella puolella joku vesilintu nojaa tyttöön, linnun nokasta lentää vettä...

Se on sitte suurinpiirtein saman korkuinen kuin meillä oli se pissapoika. Tykkäsin siinä kovastikin, mutta lasikuituisena ei kestänyt sen jalusta ja siksi uuden altaan myötä uusin myös suihkuaiheen. Tykkään kuitenkin eniten noista patsaista, mutta en sellaista mistään löytänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe