Minulla on Blenderissä tällainen ongelma peliä tehdessä. Tein yksinkertaisen auton (runko 4 rengasta) ja yhdistin osat toisiinsa "Set parent to" toiminnolla. Sitten rupesin laittamaan painovoimaa, Actor - Rigid Body - Collision Bounds (rungolle box). Sitten laitoin auton alle kentän, jotta se ei vain tippuisi alaspäin. Nyt kun laitan pelin käyntiin auto lähtee "leijailemaan ihan mihin sattuu" ja häviää lopulta? Jos laitan painovoiman ja kokeilen peliä ennen kuin yhdistän osat toisiinsa "Set parent to", ne tippuvat kauniisti kentälle. Missä vika?
Blender rigid body ongelma
blenderin painovoima
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013741
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482671- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301787Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271