Minulla on Blenderissä tällainen ongelma peliä tehdessä. Tein yksinkertaisen auton (runko 4 rengasta) ja yhdistin osat toisiinsa "Set parent to" toiminnolla. Sitten rupesin laittamaan painovoimaa, Actor - Rigid Body - Collision Bounds (rungolle box). Sitten laitoin auton alle kentän, jotta se ei vain tippuisi alaspäin. Nyt kun laitan pelin käyntiin auto lähtee "leijailemaan ihan mihin sattuu" ja häviää lopulta? Jos laitan painovoiman ja kokeilen peliä ennen kuin yhdistän osat toisiinsa "Set parent to", ne tippuvat kauniisti kentälle. Missä vika?
Blender rigid body ongelma
blenderin painovoima
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1112862Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen222344Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631081966- 1141640
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1701355Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2871181- 711034
- 801034
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2461003