Koskahan tapaamme seuraavan kerran? En ole nyt pitkään aikaan nähnyt sinua siellä missä yleensä olemme silloin tällöin kohdanneet. Viimeksi nähtiin noin kuukausi sitten siinä erään kaupan parkkipaikalla kun törmättiin ihan sattumalta. Moikkasit minua ja minä pöljä en ehtinyt saada sanaa suustani. Yllätyin niin että piti ensin varmistua että puhutaanko nyt oikeasti minulle, ja sitten koko tilanne olikin jo ohi, ja näin jälkeenpäin olen jopa alkanut epäillä että olitko se edes oikeasti sinä. Hassua. Ongelmahan tässä on se, että mitä kauemmin menee edellisestä kohtaamisesta, sitä vaikeampi se seuraava tapaaminen ainakin minulle aina on. Silloin tulee aina pohtineeksi että mikähän tämä juttu nyt oikein on ja missä tässä mennään, että tykkääköhän tuo toinen nyt minusta vai ei. Huomaan tarkkailevani sinua, että oletko esim. jotenkin vaivaantuneen oloinen tai vältteletkö katsekontaktia. Ja jos niin on niin silloin en ainakaan saa sinulle mitään sanottua, josta taas sinä luultavasti päättelet että minä en ole sinusta kiinnostunut, mikä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Välillä tulee surullinen olo kun miettii että onko se aivan täysin sattuman varassa milloin seuraavan kerran kohtaamme tai mistä sitä ikinä tietää tapaammeko ollenkaan, toivottavasti niin ei kuitenkaan ole. En osaa kunnolla ilmaista itseäni ja ajatuksiani, mutta pointti oli se, että minulla on IKÄVÄ SINUA.
Sinulle Jenna
7
241
Vastaukset
- Antti...
Vieläkin ikävä sinua. Eilenkin luulin nähneeni sinut mutta en ollut aivan varma olitko se sinä. Minä en näköjään varmuudella pysty tunnistamaan sinua muuten kuin työasussasi :-) . Silloin viimeksikin olin tunnistavinaan sinut siitä, että ääni kuulosti samalta kuin sinulla, ja siltikään en ollut aivan varma oletko se sinä. Sinulla on muuten mukavan kuuloinen ääni.
- Minäkin välitän
sinusta :) nähdään taas jossain vaiheessa. Tämä on meidän kappale :) tämä miehelle. Joka on mulle NIIIN hyvä ystävä
- Antti...
Nyt kyllä tuntuu ettet ole se henkilö jolle olen viestini tarkoittanut. En ole hänelle mikään ystävä koska emme edes tunne toisiamme muuten kuin ulkonäöltä (joka tuottaa minulle välillä vaikeuksia, jos nähdään "epätavallisessa" ympäristössä) ja muutama sana on aina tavatessa sanottu. Tuskinpa hän edes näitä täältä oikeasti lukee, turhaa toiveajattelua. Enkä minäkään täällä yleensä notku, ennen tämän viestin laittamista kävin täällä viimeksi silloin kun tuo edellinen viestini on laitettu, 20. 6. klo 14.12 näköjään. Seuraavaan visiittiin menee taas varmaan muutama päivä, ainakin.
- Antti...
Jennalle taas tämä viesti. Kävin facebook-sivullasi salaa. Loin sitä varten erään fiktiivisen hahmon nimellä olevan profiilin, tosin kuvia tai mitään muutakaan tietoja siellä ei ole. Enkä minä edes osaa käyttää sitä koko systeemiä, eikä rehellisesti sanottuna kiinnostakaan. Omalla nimelläni en kyseiseen lärvikirjaan koske pitkällä tikullakaan. Mutta joka tapauksessa tajusin, ettei minulla ole sinun suhteesi mitään mahdollisuuksia, liekkö koskaan ollutkaan. Et näköjään edes asu täällä enää. Tunnet näköjään minun serkun, nimikirjaimet OM. Jos se oikea henkilö sattuisi tämän näkemään, niin ei haittaa vaikka jotakin kommenttia tähän heittäisi. Ostin oman koneen niin jospa näitä tulisi täältä hieman useammin vilkuiltua, että onko tullut vastauksia. :-)
- .
Kiitos;)
- Antti...
Ärsyttää tuollaiset mitäänsanomattomat viestit joissa ei ole mitään sellaista josta oikeasti voisi tunnistaa. Kiitos mistä? Ja tuohon vanhempaan tekstiin liittyen; mitä näytä, ja kenelle? Tuollaisia lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että siellä nyt joku asiaan millään tavalla kuulumaton vastailee mitä sattuu ja kenelle sattuu ihan vain huvikseen. Mieluummin sitä lukisi sellaisia vastauksia, joissa olisi edes jonkinlaista vinkkiä josta voisi päätellä, että kylläpä siellä saattaisi se oikea henkilö ollakin. Nimimerkki olisi myös hyvä olla joka vastauksessa sama, ainakin saman viestiketjun sisällä. Itse en jaksa edes keskittyä sellaisiin viestiketjuihin joista ei ota mitään tolkkua, että kuka kirjoittaa ja kenelle. Näiden tähän asti saamieni vastausten perusteella oletan että se oikea henkilö jolle viestini ovat tarkoitettu, ei ole näitä nähnytkään, tai sitten tätä kyseistä daamia ei yksinkertaisesti meikäläisen jorinat voisi vähempää kiinnostaa.
- Antti...
Antti... kirjoitti:
Ärsyttää tuollaiset mitäänsanomattomat viestit joissa ei ole mitään sellaista josta oikeasti voisi tunnistaa. Kiitos mistä? Ja tuohon vanhempaan tekstiin liittyen; mitä näytä, ja kenelle? Tuollaisia lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että siellä nyt joku asiaan millään tavalla kuulumaton vastailee mitä sattuu ja kenelle sattuu ihan vain huvikseen. Mieluummin sitä lukisi sellaisia vastauksia, joissa olisi edes jonkinlaista vinkkiä josta voisi päätellä, että kylläpä siellä saattaisi se oikea henkilö ollakin. Nimimerkki olisi myös hyvä olla joka vastauksessa sama, ainakin saman viestiketjun sisällä. Itse en jaksa edes keskittyä sellaisiin viestiketjuihin joista ei ota mitään tolkkua, että kuka kirjoittaa ja kenelle. Näiden tähän asti saamieni vastausten perusteella oletan että se oikea henkilö jolle viestini ovat tarkoitettu, ei ole näitä nähnytkään, tai sitten tätä kyseistä daamia ei yksinkertaisesti meikäläisen jorinat voisi vähempää kiinnostaa.
On taas yksinpuhelun aika näköjään. :-) Parissa päivässä hävisi koko viestiketju taas jonnekin viitossivulle, niin tuleepahan taas vähäksi aikaa näkyvämmälle paikalle. Koska en voi olla varma että kaipaamani henkilö olisi nämä nähnyt, niin yritän tällä taas parantaa sitä pienen pientä mahdollisuutta, että jospa hän juuri tällä kertaa sattuisi tämän bongaamaan. Koska eihän näitä kukaan tuolta alasivuilta löydä. Tottakai toivoisin että nuo aiemmat vastaukset olisivat häneltä, mutta niihin kuitenkin suhtautuu aika kriittisesti, kun niissä ei ole mitään varsinaisia tunnisteita. Sen mukana olleen biisin kyllä hyväksyisin "meidän kappaleeksi", jos se vain olisi häneltä, vaikka en sen tyylistä musiikkia kuuntelekaan. Jotenkin sitä vain kuuntelee eri tavalla, kun miettii, että entäs jos tämä oikeasti onkin juuri häneltä. Kun siinä yhdessä viestissä kirjoitin että luulin nähneeni sinut, niin minusta tuntuu että se olit sinä. Silloin tuli takerruttua sellaisiin pikkujuttuihin. Pois kävellessänne esimerkiksi katselin että kädessä ollut kello oli erilainen kuin sinulla olen nähnyt. Eikä tietenkään käynyt mielessä että sehän voi olla vaikka sykemittari, ja kai niitä kellojakin saa ihmisellä olla vaikka kuinka monta. Se on muuten melko ikävää jos ötökät hyökkää kimppuun... Selasin sieltä fb:stä sitä listaa ja eräs henkilö siellä oli aika saman näköinen, kuin sen sinuksi luulemani naisen seurassa ollut henkilö. Ja jos se todella olit sinä, niin hän vaikuttaisi olevan sinulle hyvinkin läheinen ihminen, mikäli laskin 1 1 oikein. (Tästä eteenpäin käytän tässä tekstissä sanojen "se sinuksi luulemani henkilö" sanaa "sinä", menee muuten liian monimutkaiseksi.) :-) Kun (sinä) katsoit minua ohikulkiessanne, yritin tulkita ilmettäsi. Se katse oli jotenkin kysyvä, ja välillä taas ajattelin että oletko jotenkin vihainen minulle. En kehdannut sanoa mitään koska siinä oli se toinen henkilö. Ajattelin, että parempi jättää toiseen kertaan, sitten kun olet yksin. Jos vaikka koet sen jotenkin kiusallisena, ettei tilanne ole sopiva, eikä varmaan ollutkaan. Mutta enpä vain ole sinua sen jälkeen nähnyt. :-( Tuli mieleen se edellinen kerta jolloin en saanut sanottua sinulle mitään, vähän kerkesin suutani avata hölmistyneenä ja hätäisesti nyökätä. Mutta takaisin asiaan, eli jatkoitte siitä matkaanne ja vähän myöhemmin minä satuin kulkemaan teidän ohitsenne. Oli aika mielenkiintoinen reaktio sinulta, Olisi minulla tilaa ollut aivan riittävästi muutenkin. :-) Mitenkähän edes huomasit minut sieltä suunnasta, ja olisitkohan toiminut samoin jos sieltä olisi joku muu tullut, vai oliko se erikoiskohtelua minulle. Tai sitten halusit vain suojella läheistäsi, vaikka ei siinä mitään törmäysvaaraa ollutkaan. :-) Edellisessä viestissäni oli hieman negatiivinen sävy, vaikka mielestäni ihan asiallista tekstiä onkin. Vissiin kesän loppuminen vetää mielen matalaksi. Ja tietysti ikävä sinua kohtaan. Edelleenkin vain odotan sellaista viestiä josta voisi tunnistaa. Ei niiden tarvitse mitään isoja juttuja olla, sellaisia vain joita eivät muut tiedä kuin me kaksi. Hyvää yötä. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318