Mitkä on sun selviytymiskeinot

g:selviytymiskeinot

kun hän jättää sut taakseen?

Tietenkin hän jättää, kun on saanut sellaista kohtelua ja vinkkiä että ei ketään kiinnosta?

19

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä jatkuu

Lisään omani

Seuraan työpaikkailmoituksia, kouluttautumisvaihtoehtoja, uutta harrastusta, lähden avoimin mielin uusiin tilanteisiin.

Onneksi muisti on huono, niin tilanteet unohtuvat, varsinkin ne huonot

• mitäpä tuosta

Se on hyvä ett sulla vaihtoehtoja riittää ja muistisi valikoi ne parhaimmat asiat. Mä olen just päinvastanen luonne, muistan vain ne pahimmat asiat ja en osallistu enää mihinkään, heitän hanskat tiskiin. Mitä sitä suotta monesti selkäänsä ottaa, kun vähemmälläkin meni oppi omasta huonoudesta perille. Mutta mä olen aina ollut luuseri joka asiassa, enään en vain viitsi ja jaksa yrittää :)

• ap.
        mitäpä tuosta kirjoitti:

Se on hyvä ett sulla vaihtoehtoja riittää ja muistisi valikoi ne parhaimmat asiat. Mä olen just päinvastanen luonne, muistan vain ne pahimmat asiat ja en osallistu enää mihinkään, heitän hanskat tiskiin. Mitä sitä suotta monesti selkäänsä ottaa, kun vähemmälläkin meni oppi omasta huonoudesta perille. Mutta mä olen aina ollut luuseri joka asiassa, enään en vain viitsi ja jaksa yrittää :)

Musta on tullut luuseri vasta sen jälkeen kun hän tuli elämääni eli nelisen vuotta. Aiemmin olin pidetty ja mukava ihminen

• mitäpä.......
        ap. kirjoitti:

Musta on tullut luuseri vasta sen jälkeen kun hän tuli elämääni eli nelisen vuotta. Aiemmin olin pidetty ja mukava ihminen

Jos helpottaa, niin musta ei ole kukaan koskaan kauheasti pitänyt. Enempi toiset on ärsyyntynyt pelkästään mun läsnäolostakin. Eikä kukaan ole halunnut edes oppia tuntemaankaan mua. Mukavuudesta en osaa sanoa mitään, eipä kukaan ole mua ainakaan sellaseksi sanonut. Eli taidan olla aika ärsyttävä,ikävä ihminen toisten mielestä :)

• selvennä .

Siis mihin halusit vastauksen?

• so sad <3

sitä keinoa ei ole. hajoan varmasti, kun en jaksa enää...

• sisukas.

Ei kukaan hajoa. Se on elämää.

• mielipidett

Eteenpäin kohti uusia uria :-)

Ei kai kukaan niin tyhmä ole että jos huonosti toista kohtelee, niin että toinen jäisi vielä siihen kauaksi aikaa norkoilemaan

• jotain pientä

Mä en mitään meidän välille odottanutkaan joten pettymys ei ole kovin suuri. Voi jättää taakse tai eteen tai whatever. Meitsi porskuttaa eteenpäin. :)

• ap.

En mäkään mitään odottanut, enkä myöskään mitään kokenut. Mutta toisaalta en odottanut kuitenkaan hänen puoleltaan kynnysmaton roolia

• outoa..

Kyllä tuo sun aloitus ja sun kirjoitukset ovat jotenkin ristiriidassa
        Miten tarvitset jotain selvitymiskeinoja ,kun mitään et ole koskaan odottanutkaan

• jotain pientä

Mä huomasin heti hänessä sellaisia pelailijan piirteitä joten olin varuillani alusta asti. Ja todeksihan se intuitio paljastui. Täytyy kuunnella sydäntään.

• Sir Lee Fan

Tähän mulla ei ole vastausta, sillä olen itse jättänyt kaikki mun eksät.. Ooops. : /

• Kuun toinen puoli

Jos itsellä on tunteita, on se kauhein tilanne maailmassa. Siksi ei ketään tulisi jättää ikinä hiljaisuuteen noin vain - on ymmärrettävää jos välit menevät poikki, tulee sovittamattomia riitoja ja pahoja tekoja, mutta jos ei - niin miksi? Miksi leikata joku väkipakolla elämästään pois?

Ajattelin yhdessä vaiheessa tehdä kuten hän kerran teki: lähteä ja jättää hiljaisuuteen, katkaista kaikki yhteydet, mutta miksi? Oliko se kostonhalua, itsesuojelua vai ei mitään näistä, pelkkää turhuutta. Annoin lopulta anteeksi kaiken kun ymmärsin miten väärin ja huonosti olin myös itse toiminut, ja miten en koskaan ollut kertonut mitä todella tunsin ja miten hän oli minua satuttanut. Voiko silloin toista pitää syyllisenä, kun hän ei edes tiedä tekevänsä väärin?

Tunteet eivät kysy lupaa, ne syttyvät ja ne sammuvat, tai joskus kytevät aina, ja silloin on vain opittava luovimaan. Katkeroituminen on pahin palvelus, jonka itselleen ja muille voi tehdä, todellinen noidankehä, vaikka viha hetkeksi tuokin helpotuksen harhan. On parempi jatkaa matkaa reppu tyhjänä pahasta painolastista.

• 20

No ei oo mitään suurempaa TRAGEDIAA ,tarvinnut harrastaa
      joten annan vain aikaa ja nautin kesästä

• ei ihmistä tilalle

Ei ole mitään mainittavia keinoja. On elettävä hetki kerrallaan, ja uuden aamun valjetessa toivoa, että se oisi jollain tapaa edellistä parempi.

• niitä riittää

Etsin uuden ihanan ihmisen. :)

• ..

Ei löydy etsimällä.

• niitä riittää

Ei niin, mutta aina silloin tällöin tulee vastaan kun on avoimella mielellä, siihen uskon. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3772
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      206
      3682
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2237
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32