Artsi kertoilee videolla että Tuksu on sekakäyttäjä samoin kun siskonsakin ja luettelee kaikki lääkkeet mitä Tuksu vetää:
http://www.egorazzi.com/2011/06/johanna-tukiainen-sekakäyttäjä-julia-kanssa.html
Arto Länsman: Johanna Tukiainen sekakäyttäjä!
25
3253
Vastaukset
- maajushi
!!!! http://i10.aijaa.com/b/00840/8184864.png
aika jännää että aina se feikkaa kaiken !! vois ehkä komisaarta kiinnostaa et jäljet oli jo ennen tappelua ?- Kärpix
Mistä sää tiedät, milloin noin jäljet on tullut tai milloin on tapeltu? Nim. En mää oo sekasin. Juoksen vaan pelkät stringit jalassa Arton perässä hotelli Flamingon ulkopuolella.
P.S. Onnex ei Tuksu saanu Artoa kiinni edes taksilla. Äijä pääs johki puskaa tetsattua itsensä
- tuksu hajoaa
Karua katsottavaa. Mitäköhän tunkki tästä ajattelee?
- Quka tahansa
Tuksu saa vaan lisäarvoa täällä haukkumisista. Hän ei oikeasti ole mitään, ja siksi häntä on helppoa dissata. Tuksu ei edes osaa puhua suomea oikein!
- artsille huudot
on tainut arto saada huudot tosta videosta kotona :)
- voi ei
eipä taida videosta päätellen olla artolla varaa arvostella ketään.
sääliksi käy ennen muuta juliaa, voi kun sais itsensä kuntoon.
olen nähnyt läheltä samanlaisen tapauksen, oli sille ihmiselle itsellenkin yhtä helvettiä. ei voinut enää itselleen mitään vaan itki ja joi, kun ei pystynyt lopttamaan.
kuka auttais juliaa? perheelle myös kova kottelemus ja huoli koko ajan.
noin voi käydä kenelle tahansa, vaikka sitä on vaikea uskoa. - ansci
No onhan sen jokainen selvänäköinen jo aikaa sitten nähnyt, että mömmöissä noi Tukiaisen systerit on ja vieläpä pahemman kerran koukussa aineisiin. Oikeastaan eniten ihmettelen sitä, etteivät heidän vanhempansa puutu yhtään tyttöjen touhuihin. Kyllä luulisi normaalin vanhemman sen verran jälkikasvustaan välittävän, ettei ihan noin hengenvaaralliseen tilaan antai mennä.
- Häh?
Olenhan minä noita sekakäyttäjiä tuntenut useita tässä vuosien varrella. Eniten minua ihmetyttää se, että kuka hiton lääkäri niitä Diapameja, Opamakseja ja muita raskaan luokan mömmöjä ihmisille määräilee kotikäyttöön.
Normaalistihan tuossa videossa mainitut lääkkeet kuuluvat sairaalakäyttöön.
Tiedän, että niitä on katukaupassa runsaasti liikkeellä. Mutta mistä ne tulevat?
Kuka niitä vuotaa markkinoille? Ja miksi muuten kuin rahallisesti hyötyäkseen?
Taas on joidenkin lääkärien moraalinen selkäranka löysä aivan samoin kuin hiihtäjien taannoisessa dopingskandaalissa. - opamox*
Häh? kirjoitti:
Olenhan minä noita sekakäyttäjiä tuntenut useita tässä vuosien varrella. Eniten minua ihmetyttää se, että kuka hiton lääkäri niitä Diapameja, Opamakseja ja muita raskaan luokan mömmöjä ihmisille määräilee kotikäyttöön.
Normaalistihan tuossa videossa mainitut lääkkeet kuuluvat sairaalakäyttöön.
Tiedän, että niitä on katukaupassa runsaasti liikkeellä. Mutta mistä ne tulevat?
Kuka niitä vuotaa markkinoille? Ja miksi muuten kuin rahallisesti hyötyäkseen?
Taas on joidenkin lääkärien moraalinen selkäranka löysä aivan samoin kuin hiihtäjien taannoisessa dopingskandaalissa.Mulla on ollut Opamoxia kotikäytössä jo 7 vuotta. Ei se mikään sairaalassa käytettävä lääke pelkästään ole!
- kovempia ne noilla o
opamox* kirjoitti:
Mulla on ollut Opamoxia kotikäytössä jo 7 vuotta. Ei se mikään sairaalassa käytettävä lääke pelkästään ole!
Lääkehän on ahdistustiloihin tarkoitettu lääke,kuten myös ns.paniikkihäiriöihin tarkoitettu ,mutta alkoholin kanssahan saa pään sekaisin senkin kanssa kuten myös kaikkien lääkkeiden käyttö alkoholin kanssa sekoittaa pään, mutta opamoxhan on yksi miedoimpia lääkkeitä ja tarkoitus on rentouttaa ja rauhoittaa ja estää panikihäiriöitä ja suomalaisista niitä käyttää varmasti 15 % ,kun niitä määrätään hyvinkin herkästi uneettomuuteen ja kaikkeen mikä hiukankin alkaa tekemään pientä ahdistusta,uskoisin hänen käyttävän paljon vahvempia lääkkeitä,koska noita määrättiiin pojalleni,kun koulussa hänellä oli kirjoitusten takia vaikeaa keskittyä,niin ei ne kovinkaan kummoisia opamoxit voi olla ja terveysasema ne hänelle määräsi,mutta koskaan ei niitä haettu.
- pelastaako jumala
Johanna ja Julia on uskovasta perheestä, miten on mahdollista?? Vanhemmat?? Kyllä Johanna on ainakin niin pöhöttynyt ja turvoksissa että huh huh...
- ansci
Juuh. Minä kans ihmettelen näitä tukiaisen vanhempia, eikö niillä ole minkäänlaista vastuuntuntoa? Ei pitäis noin välinpitämättömien ihmisten saattaa lapsia maailmaan. Eikö niitä millään saisi edesvastuuseen laiminlyödystä jälkikasvustaan?
- vanhemmilla raskasta
varmasti on vastuuntuntoa vanhemmilla, mutta siinä ei auta mikään jos joku on noin päihdekoukussa. näitä omaisten tarinoita riittää kyllä, missä on yritetty auttaa.
itse metsästin yhtä läheistä pakkasessa että olisin saanut katkaisuun. sitä ennen oli kuin julia vain juonut ja nukkunut, en tiedä kuinka kauan.
oli ahdistavaa ja surullista ja valtava syyllisyyden tunne ja pelko, kun ei tiedä miten voisi auttaa.
en olisi uskonut, ennen kuin omin silmin näin, että kontrolli voi pettää kenellä vain. siinä vaiheessa kun iskee juominen päälle ei enää mikään järjen puhuminen auta, eikä juuri juojan oma tahto.
on muuttanut kyllä omaa suhtatumista alkoholiin se kokemus. - hankkikaa tietoa!
"Johanna ja Julia on uskovasta perheestä, miten on mahdollista?? Vanhemmat??"
" Juuh. Minä kans ihmettelen näitä tukiaisen vanhempia, eikö niillä ole minkäänlaista vastuuntuntoa? Ei pitäis noin välinpitämättömien ihmisten saattaa lapsia maailmaan. Eikö niitä millään saisi edesvastuuseen laiminlyödystä jälkikasvustaan?"
Siis mitä hittoa te huudatte vanhempien vastuuta yli kolmekymppisten ihmisten tekemisistä?
Mitä ne vanhemmat voivat tehdä? eivät yhtään mitään... ainoastaan keskustella asioista, jos ja kun se ei riitä ei vanhemmilla ole mitään keinoja jäljellä. Ainoataan viranomaiset ovat ne "omaiset" joilla on pakkokeinot käytössään.
- Artsileaks
Vihdoinkin joku uskaltaa kertoa rehellisesti Johannan "glamourelämästä". Hyvä Artsi ... pisteet rehdille lapinmiehelle
- tarkoitin
En penää Johannan vahempia vahtimaan yli 30 v. lapsiansa, tarkoitin tuolla kommentilla sitä MITEN HEIDÄT ON KASVATETTU. Täysikäisellä on tietenkin vastuu omista tekemisistään.
Itselläni on kouluikäisä lapsia, joiden kavereiden vanhemmat ovat tosi uskovaisia ja heidät kasvatetaan tiukasti, ei saa tulla edes synttäreille jos on halloweeni teema, ei saa tanssia ym. Tarkoitin että on IRONISTA että tälläisista perheistä kasvaa juoppoja.
Eikö Johannan käytös juuri ole raamatunvastaista, tekee huorin, valehtelee ym. itse ainakin tulkitsen hänen käytöksensä raamatun vastaiseksi.- hankkikaa tietoa!
"Itselläni on kouluikäisä lapsia,"
Niin sinulla on kouluikäisiä. Olethan tietoinen siitä että lapsesi täytettyä 15v ei esim. terveysviranomaiset voi olla sinuun yhteydessä lapsesi terveys-asioissa jos hän jostain syystä hakeutuu hoitoon eikä halua että vanhemmat saavat siitä tietää.
Lasten suojelu on sitten se viranomainen joka ottaa sinuun yhteyttä, jos asia sitä vaatii. Mutta esim tyttäresi e-pillereistä et saa mitään tietoa jos hän niin haluaa. - tiedän kyllä
hankkikaa tietoa! kirjoitti:
"Itselläni on kouluikäisä lapsia,"
Niin sinulla on kouluikäisiä. Olethan tietoinen siitä että lapsesi täytettyä 15v ei esim. terveysviranomaiset voi olla sinuun yhteydessä lapsesi terveys-asioissa jos hän jostain syystä hakeutuu hoitoon eikä halua että vanhemmat saavat siitä tietää.
Lasten suojelu on sitten se viranomainen joka ottaa sinuun yhteyttä, jos asia sitä vaatii. Mutta esim tyttäresi e-pillereistä et saa mitään tietoa jos hän niin haluaa.Tiedän kyllä asiasta, olen terveydenhuotoalalla. Kysymys ei ole siitä, vaan nimenomaan tästä tiukasta uskosta, joka minua joskus ihmetyttää, Ollaan niin mustavalkoisia. Halusin vaan antaa esimerkin, miten lapsia jossain uskonnoissa ( en tarkkaan tiedä ovatko helluntalaisia, jehovia tms.) kasvatetaan esim. on pajon kieltoja, joita sitten täysiikäisenä kuitenkin aletaan uhmata ja rikkoa.
- JT:n läheinen+
Tarkoitit varmaan Jehovan todistaja-perheitä, jotka ei saa käydä edes synttäreillä.
Tiedänpä, että juuri tälläisistä perheistä tulee hyvin usein juoppoja yms. Kun on LIIAN tiukka kuri ja uskonnollinen kasvatus, itsenäistyminen aikuisen aon tavallistakin kapinallisempaa. - Ritari ässchä.
Miten arvelette tässä käyvän? Vaikka 10v:n kuluttua. Missä on Arto,Johanna tai Juulia? Unohdettuina dyykkaamassa? Normi päiväduunissa? Vielä glamuurimmassa jetset-elämässä jenkkilässä? Haudassa? Hoidossa? Raudoissa?
- Ei arvailuille varaa
Luottoennustaja on antanut Jossulle tarkat ohjeet miten toimia. Raili tempaisi pakasta rahakortin joka ei jätä mitään arvailujen varaan ...
>>Ennustajalla nousee vahva rahakortti minulle tulevaisuuteen ja erään kaverini mukaan vain erittäin harvat ihmiset saavat sen. Railin mukaan rahakortti tulee jonkun toisen ihmisen kautta elämääni. Minulle on onneksi tulossa myös erittäin suuri rakkaus, joka ennustajani mukaan tulee ulkomailta. Mutta hän ei nähnyt vain yhtä miestä, hän on nähnyt toistuvasti kolme eri miestä minulle. Yksi niistä on kuulemma joku isokoinen ja nallekarhumainen, joka haluaisi vakavan suhteen kanssani.
- Sääliväinen
Mua jostain syystä säälittää nimenomaan Julia aivan älyttömästi. Onhan Johanna ja Artokin esiintyneet julkisuudessa sekaisin, mutta ton Julian meininki vaikuttaa vievän nopeasti aikaiseen hautaan. En muista nähneeni sen olleen missään haastattelussa täysin tolkuissaan (paitsi siinä Maria! -shown "raitistumisjutussa"), vähintään puhe sammaltaa ja silmät seisoo päässä aina.
Ihmetyttää sekin, että Johanna vakuutteli alussa tukevansa kaikin keinon Julian raitistumista, mutta kuitenkin houkutteli hänet taas mukaansa noille keikoilleen yms., joita vedetään baareissa ja joilla vedetään viinaa. Ihan kun olisi ollut mustasukkainen siskonsa raitistumisesta ja ryhdistäytymisestä, joka sitten (arvattavasti?) jäikin hetkelliseksi.- 1+12=13
"hmetyttää sekin, että Johanna vakuutteli alussa tukevansa kaikin keinon Julian raitistumista, mutta kuitenkin houkutteli hänet taas mukaansa noille keikoilleen yms., joita vedetään baareissa ja joilla vedetään viinaa. Ihan kun olisi ollut mustasukkainen siskonsa raitistumisesta ja ryhdistäytymisestä, joka sitten (arvattavasti?) jäikin hetkelliseksi. "
Mustasukkainen se varmasti olikin ja kateellinen. Sisko olisi raitistumisensa myötä alkanut saamaan arvostusta jota Jossukin haluaisi mutta ei kaikkien tempauksiensa jälkeen tule ikinä saamaan.
Siksi sisko piti vetäistä takaisin viemäriin ennen kuin kerkeää ryömiä liian pitkälle kuiville ja Jossun ote kirpoaa.
- artohan täräytti
Alkoholi ja lääkkeet sekasin, ne on niin hirvee sekotus. Niinku tytöt tekee. Arto kertoo videolla. Jos olisin Tuksu en kehtaisi liikkua missään ilman paperipussia päässä. Mut eihän se varmaan edes tajuu myötähäpeän käsitettä.
- p....jauhamista
just joo..tytöt tekee sitä...mitähän se arto tekee =)))...ja hakulaite..heh
turhapuuro asialla...Kalliostahan löytyy artolle vaikka mitä...viinan lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5741242- 531135