kyselenpä täällä pahoinvoinnista (,itsellä kun ei esikoisesta ollut yhtään pahoinvointia). tein testin 6.6, kk:set olis pitänyt alkaa 4.6, olen käsinyt pahoinvoinnista/etomisesta jo ennen tuota 4.6 pvää. ja pahoinvointi on vaan pahentunut,oksentanut en luojan kiitos ole mutta yököttää kyllä siitäkin edestä. niin ettei paljon muuta kuin jogurttia,hedelmiä ja jäätelöä lähinnä pystynyt vain syömään. sain siskolta eilen pahoinvointi rannekkeet lainaan ja hiukan ovat ehkä auttaneet koska sain aamulla syötyä jopa puuroa! :) mutta asiaan. miten aikaisin voi raskauspahoinvointi alkaa? kun olen netistä lueskellut että yleensä vkolla 7 alkaa useimmiten.voiko siis kuitenkin kärsiä jo ennen 4. viikkoa etomisesta/pahoinvoinnista?
milloin pahoinvointi (yleensä) alkaa?
5
170
Vastaukset
- Mintynen
Minulla alkoi pahoinvointi viikolla 3 jo, eli et ole ainoa. :)
- _emma_
ei se välttämättä ala ollenkaan :) itse en koko raskauden aikana ole kärsinyt minkäänlaisesta pahoinvoinnista, ja sama oli viime raskaudessa :)
- -lmp-
Se vaihtelee, itse oksensin ekan kerran ekalla neuvolakäynnilla, olikohan rv 8 . Jotkut oksentaa koko raskausajan rajusti, jotkut taas ei ollenkaan kuten _emma_ :) Joku huikkasi minulle heti kun kerroin pahoinvoinnista, että poika tulossa.. ja poikahan minulle onkin tulossa :D
- äiti ja vatsansa
ja mulla tässä raskaudessa pahoinvointi oli alussa sellasta että sitä saatto kahtena päivänä aamusella jopa oksentaa, sit tietyt ruuat teki ton etovan olon ja helposti yökin eri asioille, mutta sitten saatto olla pari päivää helpompaa, et ei ees aamulla ollu etovaa oloa!
säikyin ite siinä alussa et nytkö menee kesken ku loppu oireet aina välissä ku seinään, mut sit ne tuli silti aina takasi eikä mitään hätää ollut :)
nyt mennään jo 31 1 viikoilla :) - jbjbjbn
Mulla alkoi viikolla 4 ja jatkui viikolla 16, pikkuhiljaa väheten. Välillä on parempia päiviä, välillä on pitkiäkin pahoinvointi jaksoja, mutta onneksi se kuitenkin yleensä loppuu pikkihiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770