Halutat mua aivan järkyttävästi, ihmettelen miksi en ole nähnyt susta eroottis sävytteisiä unia ollenkaan, tai sitten en vaan muista niitä, pelkästään jotain perinkummallisia, ehkä se kuvastaa tätä tilannetta:)
Jos ei nyt liian vakavasti, niin neutraalisti ja rennosti; tykkään susta myös aivan järkyttävästi, nämä kulkee käsikädessä, tunsin jotain todella syvää katseessasi, pupillit varmasti laajeni ja se oli menoa, samassa vedossa edelleen;) vaikka helppoa ei pelkästään ollut, todellakaan. Susta olisi ainesta ihan mihin vain, seurusteluun, vaimoksi, tie yhteiselle elämälle, sen loppuun asti, mitä vain. Se tietenkin vaati lähempää tarkastelua mitä toinen haluaa ja odottaa. Ei me voida olla kovin erillaisia, tai sitten sopivassa suhteessa. Ymmärretään toisiamme.
Faktat
23
720
Vastaukset
- sammahärr
sama miehelle
- olisipa minulle...
Ihanaa, ihanaa, ihanaa tekstiä :)
Minne päin tämmöinen viesti menee..? - nainen**
näin mäkin olen luullut et ymmärretään varmasti toisiamme ja tuntuu että seuraava askel on menoa......mutta mutta....jumittaa nyt tilanne ihan liikaa....kertoisitko tuon ihan henk.kohtaisesti hänelle
- ap
Ihan henk.koht. yhteys on mielessä, jos sellaisia tavotteita ei olisi, silloin mitään syytä täällä edes käydä, tai näin ainakin mulla.
- juu.. juu
Ois sitten niinkuin kirjainten vuoro nimissämme?Arvaan..naisen nimen eka kirjaimiksi Mi...
- ,
Ei nimi viestiä pahenna, eikä paranna =)
rakkaudella rakkaudelle
- plää.
On nää ei mitään faktoja ,samaa hömppää joka viesti.
- .
Kerro sitten mitä pläää tänne itse kirjoittaa, vai arvosteleeko vain muita?
- .,
. kirjoitti:
Kerro sitten mitä pläää tänne itse kirjoittaa, vai arvosteleeko vain muita?
Toisilla on tosiaan paha tapa arvostella toisten viestejä, ihan kun niistä jotain tietäisi.
- SydämeenMahtuuYksiM
Kumpa uskaltaisit sanoa edes murto-osan tuosta suoraan. Itsekin painin samojen tunteiden kanssa ja sen ettei vaan ole uskaltanut flirttiä, juttelua, hymyilyä ja pientä "antaa ymmärtää kiinnostuksensa" enempää.Vaikka tosiaan niin kuin sanot lähempää tarkastelua se vaatii, mutta minulla vahva tunne ja intuitio, kertoo että aineksia olisi isompaankin juttuun. Harvoin se tunne tulee näin alussa.
Kuvittelen näkeväni sinussa ehkä kiinnostusta, mutta myös joku asia saa sinut varuilleen. Erityisesti kun on vaara, että muut "siellä" huomaa. Kumpa voisin olla varma. Sinänsä en pelkää itsensä likoon laittamista, enkä välttämättä torjutuksitulemistakaan, vaan enemmän jälkitilannetta mikä syntyy jos sinulla ei olisikaan tunteita. Jos olisi neutraali keino päästä tekemisiin vapaa-ajalla, pystyisi tutustumista helposti syventämään tai jos saisit kerrottua minulle jotenkin eleillä kiinnostuksestasi. Tietysti naisena toivoisin, että mies tekisi sen ensimmäisen aloitteen... vaikka tietysti ainoa mikä ratkaisee on pitkäaikavälin tulos. Kun unelma on yhteinen, ei ole nini väliä kuka joukkueesta maaleja tekee.
Sinä olet unissani vieraillut, tosin vaikka unet ovat olleet eroottisesti väritettyjä, ei ne ole olleet varsinaisia rakastelu-unia vaan enemmänkin yritystä päästä lähelle ja herään juuri kun päästessämme halausasteelle ;-) Ehkä jopa varovaisiin pusuihin asti. - pattitilanteissa
Kiitos samoin.
En vaan uskalla sitä sanoa sinulle - Pelko pois
elämä kuljettaa kyllä :) heittäydy sen vietäväksi.
- kysyn vaan..
Onko viesti J->M (Vantaalle)?
- ap
Juu, Vantaalle;) J tai M ei tosin liity tähän.
- :))
ap kirjoitti:
Entäs S ja P?
- virtaa Vantaa
ap kirjoitti:
:)))
- ap
:)) kirjoitti:
Entäs S ja P?
Joku osui naulankantaan;)
- todellistako?
Onneks Suomessa on vaan reilut 5 miljoonaa ihmistä, tottakai näissä ketjuissa on AINA kysymys Juhasta, M: stä, s:tä, Tiinasta tms... hei haloo!
- LOL :-D
Niinpä. Sitten ollaan aina yhtä ihmettyneitä, miten "Hän" haluaa vain leikkiä palstalla ja vannoo rakkauttaan erilaisin viestein.
- /+/+/
LOL :-D kirjoitti:
Niinpä. Sitten ollaan aina yhtä ihmettyneitä, miten "Hän" haluaa vain leikkiä palstalla ja vannoo rakkauttaan erilaisin viestein.
abnormaliteetti..
- ✿◦✿
Niin kauniisti kirjoitat, mikset kerro sitä hänelle... ?!
- !!!!!!!
Tämäkään aloitus ei sitten ollut mulle :). Kukaan mies ei tunne tuolla tavalla mua kohtaan.
- ,
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928