Hei! viime maanantaina ystävän ystävä tarjosi savuketta mitä luulin tupakaksi otin 2 hönkäsyä sitä hasista. Yllätys, yllätys tänään oli huumetestit töissä. Noiden parin hönkäsyn ja huumetestin välissä on ollut about 2 ja puol päivää välii eli 60h uskotteko että se huumetesti tulee takaisin positiivisena vaikka otin 2 hatsia? Voinko sanoa työnantajalle, että olen ollut alttiina hasikselle ku kaverit poltti keikalla ja kaverin kämpillä? vai huomaako sen ihan, että on polttanut. Olen hätää kärsimässä joten apu olisi todella hyvä. Tiedän, että satunnaispolttajien kusi näyttää positiivista 1-14 päivän kuluessaki, mutte itse kun en ole kun teininä kerran kokeillut ja nyttenkin vain 2 hönkäsyä.
AUTTAKAA paljon huumeista tietävät!
5
230
Vastaukset
- Vaivoisikosittenkin?
En usko hetkeäkään, että näkyy testissä. Tosin olen kuullut huhuja, että näissä poliisien pikahuumetesteissä budi näyttää positiivistä jos on altistunut hieman ennen testiä savulle, eikä siis itse ole polttanut. Mutta töissä teillä käytetään erilaista testausta, joten en olisi huolissaan.
Olisi kiva jos kertoisit tänne näyttikö testi positiivista vai negatiivista? Saatais varma tieto sitte tähänkin. - M
Enemmän sitä on siitä huoneilmasta tullut kuin kahdesta henkosesta. Kiistä kaikki.
K.u.s.i ei ole kirosana - .
Tiedän tapauksen kun 3 tuntia poltosta poliisi pysäytti kaverin...näytti negatiivista
- Kolmioleipä!
^
Olen kokenut myös samaa. - rauhanpiippu
Jos hasista poltat jointista niin ei se kyllä millään tapaa vois pahemmin näkyä testeissä.. :D no joo.. testeissä näkyy jos on poltellut 1-3 päivän sisällä ja sulla se kaks hatsia näy kuin enintään päivän..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703