No niin,,saa nähdä mitä löytyy!

veronmaksajat t.a

Kansanmusiikkisäätiötä epäillään useista talousrikoksista!Toivottavasti sotkut ja kähminnät selviää.Ei taida Seikkulan selitykset mennä läpi!

10

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paavo.m.petäjänkylki

Haluan korrrrrrrrrostaa, että kyseessä on vasta epäilys. Dopingista ei ole vielä näyttöä yhden putkilon tutkimuksen osalta. Tarvitaan vielä B näytteen analysointia.

• heimho pauanhe

Ei ihme,että ovat vastustaneet kaikkea.Ovat eläneeth ikään kuin pellosa ja rypeneen voi sulassa.On aika nyt.

• Seikkula on petturi

Miksei Seikkula on "myyty" Ouluun?!Se han yritti myydä Kokkola sinnä.S-tanan
      pottunenä!

m

• Tiekyltit 2-kieli

Kuulkas Kaustislaiset! Me Kokkolalaiset ollaan valmiita ottamaan teidät siipiemme suojaan. Tunne paikkakuntamme käräjätuomarit, niin voimme sopia sopivat tuomiot kulloisellekin mahdolliselle rikoksen tekijälle kansanmusiikkisäätiösopassa, "you nou";)
      Vastineeksi vaadimme Kaustisen liittämistä Kokkolaan ilman vaatimuksia. Kokkolan kaksikieleinen talous vaatii uusia maksajia ja olette tervetulleita osaksi kaksikielistä Kokkolaa!

• kutka kaikki?

2002-2009 ketäs epäilynalaisia tuohon väliin mahtuu? Kymmenkunta henkilöä?

• 2011

Ei mikään yhen illan juttu...

• Ihmetellen.

Selvisihän se, minä olen nimittäin ihmetellyt miksi ihmeessä säätiö tekee kaikkensa pitääkseen "langat käsissään" konkurssikypsässä yrityksessä. Näköjään ei haluta ketään tutkimaan mitä kaikkea asiaan kätkeytyykään, no nyt varmaan selviää.

• Laulurastas kaustine
        Ihmetellen. kirjoitti:

Selvisihän se, minä olen nimittäin ihmetellyt miksi ihmeessä säätiö tekee kaikkensa pitääkseen "langat käsissään" konkurssikypsässä yrityksessä. Näköjään ei haluta ketään tutkimaan mitä kaikkea asiaan kätkeytyykään, no nyt varmaan selviää.

Sieltä löytyy ja paljon ,paljon sotkuja ja pimityksiä.Kähmintä,mulle ja sulle,hys ,hys,ja niin pois päin,,,

• niinpä niiHH

Ovatkohan kepulaisia kaikki? Toivottavasti syylliset saadaan koukkuun ja sitten vain osaksi Kokkolaa ja nimeksi Yli-Vetelin kappeliseurakunta.

• Ruuben ruuvipenkki

Millaista taloushallintaa siellä on oikeen harrastettu, kun töitä on teetetty talkoilla ja mihin on ne lippurahat piilotettu ?
      Mitä sitä on pitänyt haalia kaikenmaailman esiintyjiä toiselta puolelta maapalloa.
      Sellainenhan maksaa mahdottoman paljon.
      Lisäksi näitä suomalaisia menestyneitä musiikkiyhtyeitä, joiden esiintymispalkkot ovat useita tuhansia euroja muutaman minuutin keikalta.
      Lisäksi festivaaleilla on kestitty varmaan kaikenmaailman johtajia ja herroja.
      Ilmaiset ruuat ja majoituksen on varmaan heille tarjottu luontaisetuina, vaikka heillä on millä maksaa.
      Toivottavasti tuhlarit saadaan vastuuseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3774
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2031
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1256
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1125
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35