Me muutettii viime viikolla uutee kotii ja tossa ihan naapuris asuu yks söpö poika johon mä oon rakastunu tosi mielettömäst. Mä oon 12v ja se poika on jotai 15 tai 16v. Mutta mulla on kyl aika isot tissit ja mullä on muutenki ihan kivast muotoi. Niin kaikki kundit sanoo meidän koulus ainakin.
Se söpö poika siit naapurist katsoo mua aina tosi pitkää ja musta tuntuu et sillä seisoo housunpuntis. Näyttää jännältä kun sen housut on edest kivasti koholla. Aina kun mä nään sen mä sanon sille hei ja hymyilen sille. Se sanoo kyl hei mut musta tuntuu et se on aika ujo. Mitä mun pitäis tehdä että mä saisin sen kun mä rakastan sitä iha mielettömästi ja sit mun tekis kans mieli sitä kun pullistelee sen housunpuntis.
Oon tosi rakastunu
9
99
Vastaukset
- tässä neuvo
Jotenkin tuli mieleen, että tämä juttu olisi trolli.
Kuuleppas, sinun ikäisesi ei vielä tarvitsisi tietää mitään tissien koosta eikä housujen pullottamisesta. Sinun kuuluisi ottaa Barbi käteen lelulaatikosta ja leikkiä sillä.- oppia likalle
On toikin nyt neuvo nuorelle likalle! Taidat olla tosi älykääpiö kun et ymmärrä nuorten ihmisten tarpeita!
- tässä neuvo
oppia likalle kirjoitti:
On toikin nyt neuvo nuorelle likalle! Taidat olla tosi älykääpiö kun et ymmärrä nuorten ihmisten tarpeita!
Ei 12-vuotiaan elämään kuulu vielä seksi.
- elämänlaki
oppia likalle kirjoitti:
Nuorten tarttee päästä panolle!
- tässä neuvo
elämänlaki kirjoitti:
Nuorten tarttee päästä panolle!
12-vuotias on vielä täysi lapsi! Ei sen ikäisen elämään kuulu seksi. Sitä 16 vuoden suojaikärajaa ei ole huvikseen säädetty. Vaikka suojaikäraja suojaa pääasiassa lapsia vanhemmilta henkilöiltä, niin ei 12-vuotiaan elämään kuulu seksi edes samanikäisen henkilön kanssa.
- nykyaikaa eletään
tässä neuvo kirjoitti:
12-vuotias on vielä täysi lapsi! Ei sen ikäisen elämään kuulu seksi. Sitä 16 vuoden suojaikärajaa ei ole huvikseen säädetty. Vaikka suojaikäraja suojaa pääasiassa lapsia vanhemmilta henkilöiltä, niin ei 12-vuotiaan elämään kuulu seksi edes samanikäisen henkilön kanssa.
Se suojaikäraja on ihan oikeesti vaan huvikseen säädetty. EI KUKAAN normaali pimu tai kundi siitä välitä niin vittuukaan. Tommoset kalkkiaivot vaan pääsee saarnaan normaaleille ihmisille jotain 1800-luvun oppia ja sen aikasta suojaikärajaa. Mee vitttuun suojines!
- neuvoja36363
kandee tuijottaa sitä pitkään silmiin ja hymyillä lempeesti, mee ihmees jutskaan sille jätkälle ku se kerta kattelee sua
- yritä tätä
Mun mielestä sun kannattais koittaa mennä rappukäytävässä tai pihalla oikein lähelle sitä ja samalla kun moikkaat sitä niin vähän niinku vahingossa vähän sipaset sen housunetumusta. Kyllä se kundi siitä arvaa, että sä rakastat sitä.
- emilia 12v
Toi tuntuu tosi kivalta jutskalta, mä koitan sitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828