Lappiin taikka kainuuseen reissu kaveri hakusessa PIKAISESTI!

Nopeat syövät hitaat

Olisin lähdössä lappiin taikka kainuuseen kalastelemaan ja kiertelemään paikkoja. Ja sinne olisin reissu kaveria vailla. Olet sitten mies taikka nainen, nuori taikka vanha niin ota ihmeessä yhteyttä mikäli reissuun mieli kaipaa. Itse olen valmis lähtemään reissuun vaikka heti. Kuhan takaisin ollaan 15.7 :)) Eli kestää se reissu sit pidennetyn vklopun taikka pari viikkoa niin minulle käy. Suunnitellaan porukassa minne päin lähdetään ym. seikat. Jos jollekkin on merkitystä sillä kuka täällä kaveria reissuun hakee, niin täältä löytyy 26-vuotias mies keski-suomesta. Harrastan kalastusta, vaellusta, vesiurheilua, vapaaottelua ja sulkapalloa. Eikä sitä voi unohtaa että moottoripyörät ovat lähellä sydäntäni. Ainut mitä reissu kaverilta vaadin on huumorintajua, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Ja huumorintaju ISOLLA HOOLLA!! Sitä jos ei löydy niin minun kanssa ei toimita silloin lähteä baanalle. Mitä nopeammin kaveri löytyy niin sitä parempi. Itselläni kova polte päästä tienpäälle.

5

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapin kaipuu

Ois täällä yksi vapaaehtoinen vaelluskaveri sinulle! :) Tällainen 22-vuotias nainen Keski-Suomesta, joka on pitempään jo haaveillut että pääsis Lappiin taas vaelteleen. onhan niitä hiihtokeskuksia ja vaellusreittejä tullut koluttua, mutta on taas mennyt muutama vuosi ettei ole tullut käytyä. Tälle kesälle ois kiva saada joku vaellusreissu, seura vaan puuttuu. Aikaakin ois! :)

• Nopeat syövät hitaat

Moikka! Otas yhteyttä minun spostiin niin jatketaan siellä tutustumista lisä'ä ja katsotaan miten reissu voisi onnistua. Tässä olisi email osoite: [email protected]

• Myös iso H

Tarkoitatko tuolla isolla Hoolla sitä mitä kuvittelen?
      Myös vähemmistöläinen retkeilijä.

• Lapin kaipuu

En tiedä mitä kuvittelet. Mutta tarkoitan että huumorintajua pitää löytyä.

• Nopeat syövät hitaat

OHho :DD Jäi toisen kirjoittajan nimmerkki pyörimään mieleen ja kirjoitin sen vahingossa itse sitten tänne :)) Nopeat syövät hitaat kirjoitti siis äsköisen kommentin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3802
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1413
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1054
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      877
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      871
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      860
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      837
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      831
    Aihe