Lappiin taikka kainuuseen reissu kaveri hakusessa PIKAISESTI!

Nopeat syövät hitaat

Olisin lähdössä lappiin taikka kainuuseen kalastelemaan ja kiertelemään paikkoja. Ja sinne olisin reissu kaveria vailla. Olet sitten mies taikka nainen, nuori taikka vanha niin ota ihmeessä yhteyttä mikäli reissuun mieli kaipaa. Itse olen valmis lähtemään reissuun vaikka heti. Kuhan takaisin ollaan 15.7 :)) Eli kestää se reissu sit pidennetyn vklopun taikka pari viikkoa niin minulle käy. Suunnitellaan porukassa minne päin lähdetään ym. seikat. Jos jollekkin on merkitystä sillä kuka täällä kaveria reissuun hakee, niin täältä löytyy 26-vuotias mies keski-suomesta. Harrastan kalastusta, vaellusta, vesiurheilua, vapaaottelua ja sulkapalloa. Eikä sitä voi unohtaa että moottoripyörät ovat lähellä sydäntäni. Ainut mitä reissu kaverilta vaadin on huumorintajua, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Ja huumorintaju ISOLLA HOOLLA!! Sitä jos ei löydy niin minun kanssa ei toimita silloin lähteä baanalle. Mitä nopeammin kaveri löytyy niin sitä parempi. Itselläni kova polte päästä tienpäälle.

5

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapin kaipuu

      Ois täällä yksi vapaaehtoinen vaelluskaveri sinulle! :) Tällainen 22-vuotias nainen Keski-Suomesta, joka on pitempään jo haaveillut että pääsis Lappiin taas vaelteleen. onhan niitä hiihtokeskuksia ja vaellusreittejä tullut koluttua, mutta on taas mennyt muutama vuosi ettei ole tullut käytyä. Tälle kesälle ois kiva saada joku vaellusreissu, seura vaan puuttuu. Aikaakin ois! :)

      • Nopeat syövät hitaat

        Moikka! Otas yhteyttä minun spostiin niin jatketaan siellä tutustumista lisä'ä ja katsotaan miten reissu voisi onnistua. Tässä olisi email osoite: [email protected]


    • Myös iso H

      Tarkoitatko tuolla isolla Hoolla sitä mitä kuvittelen?
      Myös vähemmistöläinen retkeilijä.

    • Lapin kaipuu

      En tiedä mitä kuvittelet. Mutta tarkoitan että huumorintajua pitää löytyä.

      • Nopeat syövät hitaat

        OHho :DD Jäi toisen kirjoittajan nimmerkki pyörimään mieleen ja kirjoitin sen vahingossa itse sitten tänne :)) Nopeat syövät hitaat kirjoitti siis äsköisen kommentin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe